Parents React To Bhad Bhabie

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

FBE : Follow us on Instagram https://www.instagram.com/fbe/ AND follow us on twitter: https://twitter.com/fbe ! Q&As, Casting notices to join the cast and more! Be part of the FBE Family! Subscribe, then hit the 🔔! Notification Squad: We respond to comments the first 30 minutes a video is uploaded, so be sure to turn on notifications and come say hi sometime! Thank you for supporting us all & our company! You’re all amazing! - FBE Team

Sci : Man with the dreads and orange shirt the one saving this channel no cap

Lucia Soto : WHY DIDN'T U MAKE THEM HEAR MAMMA DON'T WORRY.??!

Berna Osmanova : they were so dramatic lmao

Joe Essex : Why tf do parents get so offended over swearing, I genuinely don't understand that

Muma’s Teaaa : Act like they never heard a curse word in their lives smh

Mel : these the same parents with kids that watch jake paul

Kyzmerah joshua : They mad as hell that they know this is how they kids be speaking when they aren't around 😂😂

Emily Antimo : “She can’t sing, but she tryin’ tho“ lmaoo

KJK : Honestly the only person that could get past her and respect her fr fr was the dude with the dreads. He didn’t insult her, or make fun of her. He actually listened to her music and could understand she’s playing a character.

CobaltBlueVision : Is it just me or was she 15 for like 3 years?

Bella G : *Dr.Phil has left the chat*

Laura Arsenault-Perera : Okay but, can we have Bhad Bhabie react to Parents React to Bhad Bhabie

Ieshah Jae Griggs : The guy with the orange tshirt ( forgot his name ) but he is so cool , laid back and opened minded he would be the best dad even when he would embarrass you , you would laugh so hard .

love yourself : i wish you played played "mama dont worry" at the end i think that would have changed there opinions...

Nasteey : The guy in the orange shirt is the only guy I like out of all of them

Audrey Torres : that white lady really needs to chill

Lil Ozzy : Why is it surprising to be swearing at 15

Little Tomato : the amount of kids defending her in the comment section 😂😂

Joy Kabue : The one wearing black.. we love a supportive mom, she clearly understands its deeper than what comes of

Talliyah Johnson : regardless if you like her or not, you gotta give it to her, she used her catchphrase to broaden her audience and now she's making millions

JRRUK JR : U have to respect her cause she used the meme and turned it into a successful career which she’s making millions of dollars off of and billboard nominations AND SHES ONLY 15!

Lil Peepkin // гелик : React to lil peep

Bobby Bo TV : Why are these the adults/parents that act like they never cus or hear profanity in anything ever

Alex Nowak : Honestly, whenever they say that “she has language like that and she’s only 15,” is just about the only thing that is normal about her 😂 I’m not defending her at all, just saying that kids talk like that all the time lol.

zaira moriel : y'all did daniella wrong af for not showing the parents "trust me" and "mama don't worry" ❗❗

Maria The Dancing Queen : I rather listen to the 80s and 90s i dont listen to music now in days

radin : bhad bhabie reacts to parents react to bhad bhabie

jack Mannion : Who doesn't curse at their friends?

D A N I E L A : lol that white guy probably listens to Logic and Russ lmfaooooo L

BlackVent_ : should of listened to mama dont worry they would see her good music

Dettrix : All 15 year olds have mouths like that.🙊

Camilia Sanchez : Now you need to Danielle react to this video

Leah Hamm : Does that white guy really think he’s funny?

yaoi lover : Doctor Phil is sitting somewhere watching her music videos and regretting everything

hurlingturtles : 3:09 "That first line is the truth. She is her own mommy because no one is mothering this child"- EXACTLY

3rik fresh generation : Hasnt she been 15 the last 3 years ??

Audrey Herold : Bhad Bhabie reacts to parents react to Bhad Bhabie

elidaemperor : gucci flip flops lowkey heat tho no cap

Michelle GalindoAlejandro : bhad bhabie reacts to parents react to bhad bhabie

Edgar Diaz : This chick is 15 and already out here living her dream. #respect

OzozamenMonozore : So confused about the parents talking about her vile language, chances are there children speak like that all the time at school

Venson : Low IQ music.

Tyesha Thurman : You shoulda played "mama don't worry" for them to understand her better?..

Darryl Thompson : Dr.Phil...you had one job.😔

Iama Farm : Everyone cusses at 15 lmao in 1st grade everyone cussed

natalie tiller : parents react to MALU TREVEJO lmao

Mette : Let danielle react to this lmaoo

Oof Shelbyy_ : They REALLY should of had them react too mama don’t worry so they can see the other side of her. Still love the video though.

Chris Saldana : These are the kind of people that stub their toe and say “holy guacamole that hurt like a mother freaker”