Dogs Eating Watermelon Is The Latest Internet Trend

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Swayanshi Patra : Wow.....This is the cutest thing ..... 😍 Btw only clicked to see the dogs 💕

Charles Chua Jr : WHO'S THE ONE THAT JUST WATCH THE VIDEO FOR THE DOGS???

Gavin : 2011 YouTube-style

Daniel Vega-Ayala : Never trust an edited comment

Lil' Nap : I wonder if me eating watermelon would go viral?

Aron The Pokemon : *This is definitely better than fidget spinners* (Edit) Jeez ma weez, i never had 81 likes before , thank you!!! I hope your evening goes well everyday

RyanTheBabyOtter : Try spotting a bad dog, Thats right, you cant, because all of them are good bois, or maybe good girls

lava lupus : wow a reupload? on a lie too damn dont claim something is the "latest internet trend" when you are the one saying so without any research on the fact its not a trend AT ALL

D. A. : This was never a trend. Tricking your dog by using a blanket and making them think you disappeared, now that was a trend.

Lolhypop Stake : I can't.... It's just so CUUTTEEE *DIED OF CUTENESS*

bobsbugsbegone ok : 1:17 Me when I see food

praneetha madala : They posted the same video again

I Like Raccoon : Hi random people scrolling through the comments 😀. Have a good day!!

Xyber YT : Next up - Dogs eating owner's brains is a new thing?

Jamila Abdoul Hamid : Reuploded

What's a Reee Videos : Good boyes also Justin Y isn't here yet

joshua Dickison : I found this video 1 minute after it was posted?

chereii : this is not news.. edit: oh its not a news channel, sorry 😂

eat me bitch : next trend: *people eating food infront of dogs*

Vighnesh Vighnesh : Pretty sure that I have watched this video b4.

Domino's family : And some birds eat water melon

Zoran Chen : ehhh why??? ppl are too easily impressed these days.

S F : I only come here only seeing thumbnail..,😂 who else give like

CharChar Animations : What about cats munching bananas 😼

David Peter Peterson : k

Salty cheese : Those are some weird foxes

Muhammad Hassan : This is a reupload

ultra weeb : no thats a bear enjoying an avacado

A Random M8 : Am I having deja vu, or did I see this on insider's channel already???

anonymous : Reupload

Nyle Cori : This was posted 8 hours ago and it said that they do it to celebrate summer but tomorrow is the first day of school!😭

- : upper lip OMG (death here)

Amazingespeon LTG : *Nom Nom Nom*

Mehek Khanna : *yells at dad to buy a watermelon from the store and grabs her dog*

Minion Poop : Omfg this is literally the cutest thing ever 😍😍😍

SilentSky : This should’ve been a dog eating watermelon asmr compilation if it didn’t have this music.

Chang Lee : *DYING OF CUTENESS*

Mochi the octoling Slime : Pugs love water melon

Ilsunny Lo : Can you imagine the diarrhea?

Kaw_aii Fennec CheLyWolf : Watermelon is lyfe Edit: edited huh?

londyn o : Reupload

Justin Z. : Re-uploaded 500 times or what?

Emilia Varas : OMG the cutest thing ever 😍😍😍😍😍😍

Senura Kaduwela : Lol 😂 Insider sure took their time finding this challenge 🤣

Lily Pfaff : The chow at 0:20 😍💞

Assim_a _n : This is so cute omg 😍

Mumtaj Valli : They are sooooo cute

Brianna Beaufort : What have this world come to?

Sydney Spagnolia : OMG THE DOGGIE AT 0:16 LOOKS LIKE MY DOGGIE 🐶

Terrible Content : Wow cool a ReUpload.