Joaquin Phoenix on set as the Joker

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

JustKorvac : Stop comparing Joker's it's pointless. Your only gonna be disappointed

Erick_2012 : By this rate, the whole movie will be leaked by the end of the month .....

Panacaptic : The way he looks and moved just screams joker

The Tenth Planet : His outfit looks like the one from the Adam West TV series. Seriously look it up it's the exact same bright shades and all. The more I see, the more I'm having some hope about this movie

Batman : damn he really lost a damn weight to play joker.. he’s determined to play the joker. im excited.

J F*ckingWAR : Cool... For sure this isn't his final look... They wouldn't show this too soon... And the character can't just loose his imagery... Purple suite green hair white face red lips.. Thats it

the shakey camera channel : Finally a dc movie I will pay to watch let's hope they don't have any CGI like justice League lmao

Robert_6- _ : Give me a dark knight vibe and jack nicholas vibe dont ya think. The way he walks out like dark knight and his wierd make up like jack

Adam Turner : He brings that joker energy for sure .... best joker on its way?

Benjamin Vargas : at this point, we are going to see the whole movie before it's filmed lmao

Josh Combs : So it's going to be a silent film?

Lazy Wizard : Mmm, it is a little heath ledger though. Bank robbery scene comes to mind.

Hunter N : Wtf is with all these leaks, this could potentially be the greatest comic book film in years and people are just casually puttinf this stuff out

Chris Galarza : Looks better than Jared Leto joker at least

Michael D : Looks like Ronald McDonald's evil brother

Muhammad Zakuan Musa : Plot twist: this is actual footage of Clown Riot on Gotham city, US.

life is unfair for now : As a auctioneer says.... sold

Victor Matthius Rivera : Awesome! He's got on the old school Joker look from The Batman series of the 60s.

Ayush suman : Looking badass....

Dean Russo : This is gonna be a sick movie.

Double Elix : Chills! I hope thats what his Joker look will stay as! It looks original and Awsome! This looks like its gonna be good ladies and gentlemen!

Mr. Movie Mafia : Holy shit!!!

Hamed Heidari : I was convinced that nobody can even possibly be close to what Heath has done. But Joaquin! I think we have a hit

Sir Kilday : Love Joaquin Phoenix as an actor. This should be fun to watch.

Rodan Gizzardcrusher : He's a better Joker in 24 seconds of B-Roll than Jared Leto will be in all the Harley Quinn spinoffs put together.

Speek No Evil : Its a Cezar Romero suit and a John Wayne Gacy looking type clown face. Yep. Definately scary. The 2019 Christmas pack's of Different Batman & Jokers from 60's up to 2019. "And here we go"

Dead Pool : Okay joker I see u

Jyunus Djack : Yeah man! Finally the real joker is back!!!

Muhammed Bilal Yousaf : Different joker flims will have different stories

wampus cat : Was having my doubts... This looks Amazing

El Cucuy : Wish they followed the killing joke storyline but looks like this will be completely on it's own and not taking entirely from the comics. Just hoping this isn't the final look. The suit looks good but they could do so much more with his face.

StillAtMyMoms : Takes place in the 70s...John Wayne Gacy inspired facepaint. This is going to be dark. I was hoping for at least some "normal" Joker facepaint, though.

kissland : IEHDKSNEJDISJSNXBSKXMBDJEJDNDJWKSLDKSHSBDHXJHANDKDJSHWBXNKXKSJWHSBSNKDKDJEHEHEBDNDNDNDNEJWKWKW

Kenneth Devillier : Looks menacing but I think this is the first stage then when the incident happens he will look sinister

Mixey : He's gonna be a great joker!

cooltoad00111 : John travolta or nick cage will be amazing as jocker

Sean Markey : Another leak?! It's not out until Halloween 2019 and I've already seen too much.

A.Frank Blunt : I dont know if u all have seen it but so far ALL the footage of him is corny af and borderline gay with his waltz walk and tryna recreate a certain previous joker but it isn’t happening. Foh

MrJreed1000 : I like the makeup… 1st I thought it was lanlme.. But its really growing on me

Kommissar : I was hoping he would be more of a serial killer than a terrorist. This looks like he is attacking infrastructure instead of JW Gacying it.

Mythicc Fenrir : So this movie takes place on 80s or 70s ?

Alex Burks : I wasn't really on board with Joaquin Phoenix as the joker....then I saw this. Super hyped.

NERDVANAgermany : don't know why everyonen is so hyped for this everything looks weak so far

Spice Witch : I think it's cool we're getting first looks but honestly I would like it if the paparazzi would just stop leaking shit and let the director focus on the film without any sorta leaks plus it could spoil things!

jon laymon : Meh. Cant anyone write a new villain these days.... its 2018.

SUPER FAN : #notmyjoker

LOH : This movie will be unique in its form. Just like the Nolanverse. I wouldn't be surprised if they did a sequel, and it introduced the orgin of conflict between Batman & the Joker.

Axl Jonathan : Sometimes it is weird when suicide squad have joker too. People will compare between joaquin phoenix and jaret leto as joker cast. I hope the original joker won't disapointed.

GAMINGTRON : The suit Looks like the kenner action figure of the joker to the exact point! I'm hoping the makeup changes though

The Roo : I'm not much for how his origins are in NYC, or there is no one like Batman as an opponent, or the director of the hangover running it, however Joaquin Phoenix is the Joker