13 Styles of Rapping! (ft. Juice Wrld, Tyler the Creator, YBN Nahmir)

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Quadeca : Here's the last style: https://www.youtube.com/watch?v=A9aT7OpD2Dc Also follow me on insta: https://www.instagram.com/the_real_quadeca ENJOY :)

Joseph Porter : Quadeca went from high school soccer player to a rapper

1000 subs with no videos challenge : *100 styles of rap lmao*

Reign Vyrus : Juice WRLD and Lil Tracy was wavy asf

optimisticescape1523 : Stop playing and make the juice wrld part a real song

Plow Blow : 104 styles of rap, *Man found dead in music studio*

King Chris : Juice Wrld was sooo on point. I’m boutta react to this lmao

ya boy Eric : damn juice wrld into tracy transition was hype

Asher Grosfeld : Who else really fucks with the Tyler the creator song

Ricky bobby : The YBN Nahmir was scary accurate

King Dededinkleberg : That tyler beat sounds like it could be in flower boy

Lael Hansen : The bonus at the end is the best one

Katelyn Koehler : Do Drake, ASAP Rocky, Lil Xan, Lil Skies

Reece Considine : You gotta drop that nahmir impression as a real song no 🧢

M& J : I WOULD LOVE TO HEAR A FULL SONG OF THE TRACY ONE, GAH DAMN THAT WAS BOMB ASF!!!

Caleb Claiborne : kodak was fire

RØB : quadeca the goat

Jamence Estelus : Bro, did you record your own voice on the future part? LMAO What effects did you add to your voice?

ASH 3xx : Is that a real ybn nahmir song

_____.unknxwn.rxw._____ : Bruh I fw the lil Tracy and juice wrld impressions

shelby hanshaw : That juice wrld one got me falling in love 😂😂

Kyle Beats : Bro I gotta send you some beats

iNaStY ClipZ : My fav was ybn nhamir

Robert The Flex : Now that I heard this shit now I think that juice wrld and lil Tracy should do a song together

Joel Lol : You Sound Like Juice wrld TF duude

Xavier Xerxes : That YUGH was on point 🔥

fabio guerra : I keep coming back to listen to Tracy style ❄️

Long Dick : Kodak thoooo 🔥🔥🔥

YUNG NC : Damn your lyrics for ybn went hard

ueteS 999 : Dude that YBN Namhir is literally his voice

MellowMonty : STRAIGHT HEAT!!!

Lil Sheik : Yo that lil Tracy part was fire what song was that?

Jonathan Chua : 102 styles....he’s gonna run out of rappers lol

Messicole 12 : Can you please make the Juice WRLD one a real song...? that was fire

XXXTENTACION god : Juice wrld part was fire

Pavel : Holy shit you nailed tyler's flow

Josh Pearson : That comethazine was perfect lol

Michael Spain : 100k likes ur in trouble

Shunmuka Valsa : 106k styles of rap have fun bro

ICON VETRIX : When we gonna get that auto tune tutorial

izkray : Juice WRLD part was lit! 🔥 Collab soon? 👀

Kenny : Matt ox killed me lmaooo

Isaac Linares : Do NBA Youngboy

Lolli Pop : Oh wow you’re so talented 🔥🔥🔥

Ianシ : Anyone else keep coming back to this for no reason besides it’s 🔥🔥

FL God : All those were so accurate

Insxne : 107 new styles of rap

ppMcKrabz-_ - : Do Joey trap because you gotta do a lot

Shayl Pokle : It’s hard to tell if you’re writing these or using lyrics from the song cuz it sounds like you’re just changing song lyrics

It’s Klikerz : 103 more styles oof