FULL: Roseanne Barr sings National Anthem 1990

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Sam Ace Rothstein : i love how every time she screams into the mic, the people momentarily boo louder lmao.

Son Emet : came here to wash my ears from fergie's version

Wing Lau : can I use this for my alarm?

Cheri Boyce : well at least she knew the words

D. P. Robertz : They should play this while interrogating terrorists.

Gabi Angela : I love how she walks away like she's beyonce! 😂😂😂

just my opinion : She actually lived up to the anthem. She was in the land of the free & the home of the brave. Bloody good job Roseanne!

Aaron Greenberg : At least she kept tempo

Olivia Podgornik : That is disrespectful, and I'm a Canadian...

Friend Man : There are Americans that are genuinely offended by this and it really, truly makes them angry.

Kira : A cat outside my window started screaming

TheBraunMachine2011 : Roseanne's troll level was at 100% at the end too lmao

anael55 : Disrespectful? If it was that important, whose bright idea was it to invite a comedian to sing the National Anthem and expect no comedy?  She did exactly what was expected of her. BRAVO!

Tasha Lue Ann : this is too funny OMG I HAVE TEARS COMING DOWN MY FACE BECAUSE OF IT!!! :-) :-P

Maiah Garcia : Was she laughing Btw why did they even hire her to sing?

JayEey : Brilliant. Great comedy. Well done Roseanne.

Stumic The Hedgehog : I can't stop laughing 😂😂😂😂

Jessica Molenda : I lost it at Freeeeeeeeeeeeeeeee!! The way she yelled it had me rolling. 😂😂

TNT Friends : Lol this is my new Alarm clock noise

Levant Lazuli : I love how many of you get your panties in a bunch over a song at a mere baseball game. It doesn't matter what we could call it; it was how they sang it. Families have their way, military has theirs, and so does every profession. It's America, Do what you want and be proud to be.

Bönzeaux Bleügreen : This is my favorite performance of the national anthem. It has more meaning.

My Chemical Disco : Still a better singer than me

MccTickleNuts : what the hell. this tub of lard is a disgrace

Malik Akeim : This is why I love her 🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾😂😂😂😂😂

license2breal : Oh but a few players kneeling is unpatriotic..but this is completely fine tho? Smh

Sara Nightfire : Being fair: She did warn them before they sent her up there. That she really couldn't sing. At all, period... That's their own fault. They never asked her again. From what I heard... XDD.....

Donkey Dan : Did they possibly think that she was going to sing well and nail it!? Wtf hahaha

Renaecker Alexander : This is 7 years before I was born, so maybe I am missing something, but how is not being able to actually sing disrespectful to the national anthem?

Panic! At the Twenty Øne Neighbøurhøøds : OMG THIS IS HILARIOUS

Matthew Flores : See it’s ok when conservatives disrespect the anthem but if NFL players kneel during it, oh no, let’s ship them out!

Brian Daniel : I bet 45 approves this but not a Black person kneeling 😐

April Marie Sanderson : Thank you, Roseanne for showing us how great it is to interject comedy into something so depressing as our Anthem.

My Chemical Disco : At least she knows the words

A Certain Someone : I don't care that she sang the national anthem bad, it's just not funny. It's begging for attention, and what worse place to do it at than a baseball game. She tried, she failed.

Kevin Giulini : Lol

anthony20cali : taking a knee is an issue but this isen't? lol

Raymond Smith : she disrespected America and laughed!!!!!! What the hell!!

Samara Broere : if I had a hearing aid and was in that audience I would turn it off for sure.

Noah Tanzilli : Disrespectful? Yes. As disrespectful as Fergie's rendition? No.

Loeixe22 : That must've taken guts...

Imani Wright : Still better than Fergie

yeny Altagracia Mercedes Ortiz Acosta : This is how it is done. Lmaooooooooooooooooooooooooooooo

jarnsaxa666 : Now THAT, folks, is how you disrespect the flag / country. Not kneeling during the anthem, but shrieking, laughing, crotch grabbing, and spitting.

Danny : Why didn't ABC cancel her show back then? Would they do it if this happened today?

Emil Govea : Hilarious.

Shin Obi : Total ear bleeding material. Still better than Justin Bieber.

ladyvictoria8 : A true patriot who loves her trumpy...🙄

Alexander Wood : This was better than Fergie’s rendition by a country mile.

Maake Klein : why do Americans play their anthem for every game.we only play ours at international games. that way its something special. no wonder your gridiron players take the knee.

John Bean : Take a knee next time Roseanne