RIP Teen Titans

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Cry : fok batmeh

3.7M views : This is so untrue to the comics robin cares just as much about not killing people as batman

R.E.Z : The darkness feels so good nnngggggghhh DARKNESS!!!

Thomas Chancey : Porn parodies are more trueful to the source material...LOL

Agent Galahad : Looks like a PowerPoint slideshow

Flame of Udûn : Where’s Charlie? *F U C K C H A R L I E*

Pika Chu : _they're right at your _*_fingertits_*

zachanikwano : TTGO: Too childish, immature, isn't even a good comedy. Titans: Too edgy, immature, unbelievably cringey visuals and dialogue. Teen Titans (2003): Balanced action-comedy show that could tackle heavy subject matter and had great story and characters.

Jodie Martin : “Sometimes....when I feel the darkness....it feels.................good.” — Ebony Dark’ness Dementia Raven Way, Titans (2018)

lolman533 : Füćć bųttmąń

Varinder Bhandal : That moment you realize that they could’ve used the budget for this piece of shit to continue the old Teen Titan series....

Propane Salesman : They re-used the Arkham grapple hook sound effect

Holly Aurora Lavender Lilac Nova Radiant Starlight : When will they learn that being dark and edgy is not always the way to go? Teen Titans. TEEN. TITANS. The whole cartoon is colorful - a balance of action, comedy and wit combined into one great package. Be colorful, damn it!

FBI : We have a Taco Bell at the pentagon look it up

wienerschnitzel Is life : I think DC just saw how Black Panther had a bunch of black people in it and one white guy and THEN decided to do a bunch of white people and one black girl for the sake of diversity 😂

Chunky waffles : Wait. Where's cyborg.

kirikakirikakirika : Everyone in the comments: Where's Cyborg?! Me: Starfire annihilated him. Only room for _one_ black lead in this movie.

I'm Blue : I want Charlies black lipstick all over my member

maurice meerts : If the real team titans saw this shit they wouldve rekt the directors of this abomination

Aidan S : Starfire definitely needed to be black. It's totally not just a choice made because this show didn't have enough black leads.

Heavenly Controller : woah that transformation scared the shit out of me LOL

Neal Caraballo : If you do end up going to a Marilyn Manson concert, make sure to change your shirt first, because he may bring you up on stage and pressure you in front of a huge crowd to change it. Yup. Why? Simply because, "it's not his band" on your shirt.. lol He litteraly did that to young teen looking kid on stage a week or so ago. A member of the audience who PAID for a ticket I might add.. lol Manson was like "Take off your shirt and wear this flag instead." Yeaaaa. Everyone next to the kid just looked awkward as heck. lol There's a video of it. Funny thing is, it was a kid wearing an Avenged Sevenfold shirt... out of ALL of the bands in the world.. Marilyn Manson chose one of the worlds most talented/loved modern day rock bands to start something with. 😅 haha Good luck to Manson.. 😂 Just thought maybe this would make for a funny, and interesting video for you to make if you want. :)

MyCareer23 : The grapple hook sound from robins fight sounded like the grapple hook sound from the Arkham series

Charlie Lean : When i first saw it, i thought it was a fan film...

Camilo Cowan : Starfire cant actually shoot fire

Varinder Bhandal : Can we all appreciate the fact that Charlie took time out of his day to dress up as a edgy goth teenager for a single joke?

John Oliver : an atrocity to surpass Teen Titans Go?

Green Smartie : I don't get why some people are so butthurt about Starfire being played by a black woman. Like, she's an alien? You could have someone of literally any ethnicity cast as her and it would still work.

East Coast California : I wanna do some bad and depraved stuff with Charlie dressed like that

OwenTheCloutKid : Who else heard the happy wheels spike sound in the fight scene

et Han of Astora : Charlie looking like a big tiddy goth gf over here.

kirikakirikakirika : I had to rewind because I couldn't stop laughing at his "transformation".

Bandit : “Why is DC so bad” *Makes Starfire black*

DJ Programer : Atleast you have the lips for it.

Gletchh : boi i used that breaking glass effect in my powerpoint presentation in 5th grade

ɪᴍᴀɢɪɴᴀʀʏꜰᴀɴʙoʏ : emo cr1tikal looked like a 50yo washed out youtuber on midlife crisis trying to make vlogs cool again

dan : starfire looks like a drag queen.

James yang : Dude that’s not Starfire, it’s transgender Firestorm

I eat TACOS : Emo pewdiepie. Edit: I love this channel no hate just so prefect

The hunt for Justin Y. : That look actually suits him

I’m Dad : Oh dear son, what happened to you?

wienerschnitzel Is life : That’s it my next favorite DC group is the Ninja Turtles. At least they didn’t screw that movie up completely

d3vviL : when you don't want other people to roast you so you roast yourself

DxShadow7 : Why does robin look like idubbz?

DevaKitty : ngl edgy charlie is kinda hot 👀

et Han of Astora : "Everyone hated how edgy Suicide Squad was, how we made Joker and Harley Quinn into every emo 13 middle schoolers wet dreams, what do we do?" "Let's make it even edgier."

Freddy Jones : To be fair, Raven is pretty accurate with the edgy shit going on

Chef m8 : hey im an orphan and i never knew my parents and i have been sad my whole life, i never stop looking for my parents, and today i came to the stunning conclusion that you are my true father, i love you charlie.

Tactical Absol (Covert K9) : I expected to be disappointed, but damn... the trailer made me feel uncomfortable. This review, however, was gold!

QuiQue : 666k views