Dropping anything in the bathroom

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
Everything I drop in the bathroom falls in the toilet no matter what.

Comments from Youtube

ashmit galav : His highest budget video

Zarkade AMV's : your whining is just hilarious to listen to 😂

FarawayThrower : Should have made a scene where he tripped, and somehow ended up head-first in the toilet

Johnny pierre : Man that phone was determined to end life

smallamari 4 : I thought it was the end of the video but then Reese’s Puffs dropped in the toilet, I started crying 😂😂😂

Cybernetic Husky : Those keys are pretty bouncy

TheFaze : *I'd like to see Dude Perfect try and do this*

Shane Chen : Why would you call someone’s phone to tell them that they left their phone when they don’t have their phone?

I E : Spills the cereal, Loses the box Only Caleb bruh 🤦

Madameee : What if you drop a toilet in the bathroom?

Orrez : And that's why you should always close your toilet once your done with in. Unless your phone manages to open it and fall in it anyway.

Hazel Disks : If you drop anything in the bathroom that's a toothbrush, toilet paper roll, soap, or phone, it'll do everything in its power to land in the toilet.

Chakarri Harris : me the whole video: HOW?!? HOW?!? HOW?!? HOW?!? just...... HOW?!?

Javari Stephens : Did anyone else notice the temple of time remix from botw?

Squittle : Lmao the sad jingle is the Temple of Time theme in botw, can't believe I recognized it

P S : Damn, son, your toilet belongs in the jurisdiction of the SCP. o_O

RedRover : Drops life. It goes in the toilet. ... *I GUESS LIFE IS GOING DOWN THE SHITTER*

unoriginal content. : *NOOO!!! NOOOOOOO!!! MAAAAAN!!!*

sxp : how come this doesnt work when i am peeing

Nacho Man : That noise he makes everytime something falls in the toilet is hilarious XD

xXPrincessXx : I actually died during the whole video💀😂

N D A : I just laughed so hard my asthma came back from my childhood

Anime Hype : *The flying keys lmao*

BlackRainIsWet : You are too relatable on alot of things wtf😂😂😂

Da Secondary : The real question is: Why is the toilet open

Michael Marsh : i love your vids. they always make me laugh!

King Sewayne : I laughed so hard I started crying.

Veridian : I'm watching this in the bathroom as well *Uh oh*

Matt B : He had to get all of that stuff out of the toilet. Think about that

Iron Blaze : Temple of Time from Breath of the Wild!

9 year old epic gamer soldier : Idk how you do it man but I have yet to see a video from you which i didn't laugh my ass off. I'm so mad at myself for finding your channel just today.

What's Poppin B : I was funny until I dropped my laptop

BlackScape : I’m sorry but when one of these videos drops. I have to stop what I’m doing and watch it. It’s just a habit at this point.

sled necks : That’d be funny if a hot chic knocked on the door and was like “heyyy I forgot my phone at your house”

Evan Cruz : That fade to black signifying anime-style death. Haha!

Agreel : 0:22 Nice YGO lanyard :)

Kevin Hickok : That's one hungry toilet with the ability of the dark arts of the force

Cplee : The phone locked the door 😂. How depressed can you be

owlYY : Yet there's so much piss around the school toilet

Alex Lopez : I love it how he called someone to tell em that he lost his phone which clearly he has it because he answered the call

Diman Voltaïr : Only one phone was arm during this video

Nathen Simms : That's literally me cause when ever I drop stuff in my class room i have to get up and go to the other end of the room to pick it up

乙o尺o尺o尺o刀oム : How2Basic approved this

Elizabeth 8282 : 0:13 when I tell my crush that I like them

combo breaker : The phone man I love you bro ur my at least 4th favorite youtuber AND idea making bro ur awesome.

Aero Nero : Bruh how many times did he throw the phone LMFAO😂

Vivek Rai : Man you are unreal 🤣

candiigurl7893 : And to think: All he wanted was to use the bathroom with no accidents. It's a shame his plans went down the toilet.

TheDiolass : Do you play breath of the wild?