The smartest Batman goon ever!

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

that90sguy : Scared Straight in 5 seconds. The goon probably took a long walk to think his life over, then found Jesus on the way back.

xXSilentAgent47Xx : The fact is he was already beaten by Batman. Didn't/Don't want to get another black eye from him.

Night Rider : *I specifically search youtube for this scene it was so good.Thanks for uploading*

carson1372 : And he kept walking until he was outside the city limits.

Rei/ZERO The Silver Fanged Knight : If only games with Stealth levels had some goons like this.

JadeToniRitsa L : *stares* nope, I'm not paid enough for this. *Closes door*

tonybevilacqua93 : Finally a relatable thug. You couldn't pay me enough to fight the god damn batman

Montesama314 : He would later return to his dirty apartment on the east side, only to find an envelope with a check from Bruce Wayne with more zeros than he could conceive, and a concise note that said, *"You made the right choice.* *-B."*

Internal Bleating : I would have said something to make sure Batman knows I am tapping out of the situation. "Someone in here?!" >sees batman "I GUESS IT WAS JUST MY IMAGINATION TIME TO GO HOME AND READ MY BIBLE"

MrKarnator : Goon: No sudden moves, do not scream, back up slowly, calmly close the door and walk away, do not rat out the bat, and everything will be fine.

Adam Malkovich : Smartest guy in the DC universe.

Shreknos : That man saved himself an arm, legs, and his ribs

xStrykerJ : That thug's life flashed before his eyes the second he saw Batman

Aquarian Sage : That man literally noped it out of there.

Muhammad nazhief arianda : goon see superman "shoot him!" goon see batman "nopenopenopenopenopenopenopenope"

The Fifth Lord: Silence : Only way that would have been more epic if the second goon came up while the first was still processing what he sees, sees Batman and closes the door for the first one.

James Jarman : And that is how you avoid getting yourself hospitalized in traction.

Psychotic Ninja : Goon 1: "Something wrong?" Goon 2: "...Nope, now excuse me while I go change my pants..." Goon 1: *puzzled look, enters same room, leaves* "Looks like I need a pair too"

AdmiralHood : The nope is strong with this one.

Temerith : later on in his life, That goon went back to school and got a PHD So remember 2 things kids.... "When you see Batman, DONT see batman" and "Batman may see you, but you DONT see him"

Asertix357 : Every time I come back to watch this particular scene, I can't help but think about a funny exchange that should take place. Thug: *Sees Batman* Aw shit. *Sighs* You realize that I have to at least make an effort at stopping you, right? Batman: Mhmm. Thug: It's gonna suck for me, isn't it? Batman: Yep. Thug: Yeah... So. Could you stop what you're doing, and just leave? Batman: Nope. Thug: Well, I tried. I'll just leave you to whatever you're doing.

DarkAeroWarrior : And it is here that we are truly blessed to see a momentously rare occurrence within Gotham City... a moment that is so rare that it only happens once a Blue Moon and lightning strikes twice in the same place at the same time... A thug using his brain, for once, to not attack Batman and to pretend that he did not see him at all.

TheOpinionatedPerson : And they say Lex Luthor is the smartest in the DC universe...

Presto Puma : I wouldn't say he is smart as much as he cares more about his bones staying intact

SnowyWolborg : Goon: Hnm, do I intelligently walk away and pretend I never saw anything, or foolishly try to take on someone known for leaving gangs of guys unconscious and maimed? ...Yeah, I'm gone.

Bongo : Lol I like Batmans face in the whole ordeal. Batman thinking: "Well, if Alfred ever decides to retire I may of found his replacement...."

TheGTAJoker : A wild Batman appeared! Go Goon! Batman used Glare *selects run* Got away safely.

Montesama314 : "Hmm, looking through Kathy Duquesne's underwear drawer?... Meh, whatever floats your boat, dude."

cyke33 : What do you tell a goon from Gotham with one black eye?......... Nothing Bat man already talked to him.

E N Fitz : It was in that moment, he remembered how he got his black eye the first time.

malignor : Finally, a goon who has some understanding of risk assessment.

OddlyIncredible : ::Opens door, sees Bats...:: "Nope. Do not want." ::Closes door...::

Basicyouthmedia : It was at that moment, he decided to turn his life around and became a loving family man.

DemomanX614 : "Something wrong?" "Yeah Bill Cosbys in there, why don't you go say hi"

redDL89 : opens door sees Batman looking through the underwear drawer "Nope. Not gonna stand between a man and his fetish."

Reality Rejection Service : Good call, sir. Good call.

Otto von Doom : If only the Arkham games's thugs were as good as this guy. Though their mook banter IS pretty meta.

Jonny Lupus : GIVE THE MAN A NOBEL!!!!!

Shohmyoh1 : 12th level intellect

iRazenrak : Can't tell if that last "nope" was supposed to answer the guy's question or just his reaction to the whole situation.

ReduxEditor335 : I wonder if those two stormtroopers from The Force Awakens watched this before. (you all know the moment im talking about...)

Joshua Timothy : At least that guy has some common sense...

Luca Lukeis : Batman: Stands there and stares at the goon. Goon has enough of a brain to close the door and walk away . Batman is a total badass

Jeronimo McArthur : Goon: Someone in here? Batman: Who do you think? Goon: Oh crap... Batman: Well? Goon: No way I'm getting my ass kicked again....I'm just gonna.... Batman: Yeah. Goon: Go. *Leaves the room*

watsg00dn199a : Batman usually hides in these kind of circumstance bbuuut he was ballsy today and wanted to see what the Goon was going to do 

The First Archangel : Thug: *reaches for gun* Batman: Now! I want you to take a moment and think about your choices... You either walk out of this room without any harm whatsoever....or I'll break all 300 bones in your body and leave you danglng off the roof by a thin wire. So whats it gonna be? *Thug leaves*  Batman:Good choice Thug: *Immeditly goes to bathroom and changes pants and then quits job and takes a plane to austrailia.

Squawk Hawk : *This guy*.... Should get an *Award*

ken ___سيف النار : when you see batman ..and you know he saw you too.. just pretend nothing happend ... xD

Wordsmith012 : Batman was never there at all. In fact, this was the addled mind of an addicted gamer realizing he had to go home and finish Arkham Knight or Batman would not approve.

Lucas Rackley : Now, why can't there be goons in the live action movies who are this smart.