That Poppy - Lowlife

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

jaelynasamoah : after watching her other vids I did not expect this song to actually be good. Im confused and conflicted

Random Person : Why do I feel like she is trying to tell us something is wrong or even... I'm scared if I start some kind of conspiracy theory the illuminati will be after me?? 😂👌 Well sorry for all the people I spelled one word wrong Like spelling everything correctly is gonna end up saving this dying world. 👌💀👌

GiveMeYourMilk : This is way better than YouTube rewind 2018 *Said Everyone Ever*

sunset Toys : I think poppy is better at singing then talking

DubaDuba24 : Illuminati confirmed... December 2018 anyone

Ashley : I'm kinda embarrassed about how much I really like this song. I think Poppy's brainwashing tactics have started to work... *HELP ME*

Sophia Alexandria : Dove Cameron's evil sister

Amitexing : Hey, someone in December 2018?

Jenna Listens623 : Three years late but this song is a bop

K.Iskander .K : WHY IS EVERYONE HATING ON HER! it's the first time I check her and I LOVE THIS!! A BOP!

jessiepaege : can't stop playing this wow

Maisara : Shit, this is actually pretty good

Kingston’s Vlog : I can’t stand the part when the devil sucks that Banana... grosssss Thanks for the likes 😀 I’m coming to this video again to see how much like I have again. Thanks again best peope ever

Yesennia : Never heard her say so many words in one video!

Gamer World : December 2018 Like Please

3,000 subs with no videos : I don't care how creepy your videos are, this song is insanely great.

NeveD Plays games : No one else notices the satanic Baphomet pose she holds at the begining of the song?

blahblah blah : maybe she created that creepy character so that people would be interested and google her and discover her music? creepy girl or strategic business woman?

Chevon Goldie : Holy shit! Anyone who said that Poppy is scary and weird and her music is not good are haters! SHE'S AMAZING!! I LOVE YOU POPPY!!! <3 <3 <3

Victoria Janicki : She is seriously an angel

Jessica : Ok still better than most stuff on the radio

Omar 7u7 : Y de pronto... PUM! Un comentario en español.

x//leah\\x : I ACCUALLY LIKE THIS SONG SOMETHIMES I SING THIS (ALL THE TIME) IM BEING PACKED HELP ME

xxGrace Cupcakesxx : You are cute and creepy at the same time! 70% cute 30% creepy..

Diego Quezada : she sings like SIA REXAH

Abhinay Singh : i am the only one who watch this song everyday at least once in a day. am i hypnotized..??

WIG WIG : *I rember I used to listen to this song over and over after like 3 years it's AMAZING!*

Daliah : So satan is the highlight to her lowlife?..

LATTE DRAWS : You guys this song is sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo good

Bunny and dark bunny Yt : No entendí ni madres del video pero me encantó la canción

RockyShian Randomly : i wanted to meet poppy

naywahn : *She's lost a LOTTA weight since then!* 😮

James E Thevenot : anyone else find themselves watching this like 30 times? No? okay I must be brainwashed send help.

Bridgette Murphy : She looks different... but she's so pretty

Riri Pari : Her songs give off the same vibes as Melanie Martinez. They should collaborate some time.

BAGGAD BILLA : Satan would become an interesting YouTuber .

FNaFbonnielover 1987 : This is better than Youtube Rewind 2018 *Change My Mind*

yobe Ticao : 2018 anyone? ????????

Hechizos y brujería : You ain’t foolin’ me girl, peep the Baphomet position she’s in 0:14

michael myers : 0:46 what did u just say!?!?!? NoT oN mY cHrIsTiAn MiNeCrAfT sErVeR

MysticalBeat : whos watching in 2018? me!

self disgusted : this shit actually bops tho

Jorja the poptart : She is such a good singer lol

heyits_josh : The fact that up to this day, I still get addicted to this song everytime I listen to it <3

Tatiana Haddad : I really like this song

Trap World : I never thought Poppy was so good at singing

Jam Ham : I mean at first I was kinda scared of poppy but now I kinda wanna meet her its like a don’t judge a book by its cover

aesthetic sam : came back three years later and still brainwashed by the song, whY

Andra Rusu : If she wasn’t so creepy she would be a perfect singer

Oh Wow : Me before this song- poppy *must* have some kind of disability... Me after the song- *i love you*