Best Practical Joke Ever
Best Practical Joke Ever

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
SUBSCRIBE: http://bit.ly/2GAUQb0

Comments

Terrance Shaw : Want to see him plan a funeral.

Aaryan patel : He: babe, tell me those three magical words She: โ€œIโ€™ll wrestle yaโ€

revobrewski : Never heard of this guy until yesterday and after hearing the joke about his kid stealing his edible I've been binge watching his stand-up non stop since. ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ‘๐Ÿ˜ญ๐Ÿ‘๐Ÿ˜ญ๐Ÿ‘

Koji : Iโ€™m not even gonna ask why it was recommended, because Iโ€™m glad it was.

Lol Funny Iโ€™m lonely : โ€œIt was like a reverse birth!โ€ so amazing ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Kn1ght M4re : I can just imagine the start of the speech. "So this is a story from my son's bachelor party" and the thoughts going through his head must be like nononononono

Bryan H : Man I'll tell you what, I'm a combat veteran and sir you put the life I thought I lost back in my soul through laughter. Thanks brother.

MexicanWithAFro : your just like Deadpool as how you act

Hutch2Much : it is my new life GOAL to animate this edit: i think it may be happening sometime soon :)

Ellie Stoeva : "She kinda absorbed him for a second" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Wyld Gypsy Lily : I'm curious if she is available for birthdays and bar mitzvahs.,,

Elizabeth Banda : Try to keep a straight face while watching its impossible

Aine York : Found this dude about 2 hours ago. I think he's my new favorite๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Super- Nova : *iLl wReStLe yA*

Dankyy Dinaa 420 : Only seen 2 videos and heโ€™s my favorite comedian already ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Asbjรธrn Christensen : The dad is the real MVP

Mitchell Bahamas : I legit just discovered this guy 2 days ago and hes my favorite comedian..pure GOLD

Cameron S : the one word:...*WHY* im suppose to do a project i just cant

Drew Wassmuth : I dont know why he uninvited you to the wedding. You warned him, that you were going to do it to him

Gus Phillipich : I thought he was going to say โ€œIโ€™m going to fight you so hard!โ€

Smitty McSmitt : I thought he was saying 6โ€™2 50

Martha Tabor : I literally started choking I was laughing so hard. Woke my husband up had to show him now he's choking LMAO

chetan : This is how I realised I love weird shit๐Ÿ˜

Angela Reed : Three words: Iโ€™ll wrestle yah ๐Ÿ˜‚

Patrick Lopez : Was she Russian? She sounds Russian

NegativeJam : Firstly I imagined her to be 250 lbs of raw muscle and testosterone. Nah lol

Gaming with Rare : Iโ€™m never drinking coffee and watching this again! I stained my walls

kekke2000 : I'm lost after watching this video, I have no idea what I was doing or what I'm supposed to do. All I know is I have a huge smile stuck across my face and my palms are sweaty.

Abby Lee : Binging your videos. I'm high af.. you are seriously the funniest comic in the world!!

random happens : I heard weird and thought of two midgets fighting with chainsaws

EXWiz4rd : Hey dude, there's a reason why your videos are getting so much positive feedback. Your comedy is fresh and funny. I predict that if you keep working hard at it you will be one of the big guys. I really hope that happens because you're hilarious. Lol!

kkknotcool : Is anyone else picturing Pam from Archer.

Gacha With Yuki : Ive only known this guy existed till like an hour later and im still watching his standups

Payton Howard : I can't decide who I like more you or Gabriel Iglesias y'all are the best comedians I've ever seen

Robb : You ROCK man.. i'm smilin ear to ear every video of yours, hilarious.. thank you! subscribed!! from Canada

wilson valsagna : The best sugestion youtube has EVER gave me

ROCKERKNIGHT900 : I think I just grew a six pack from that story alone ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

Funmi Fodeke : Just discovered this dude from his "D*** pics" video. Best decision ever

Part_time_Lillie : Me and my friends found his channel during class about 2-3 hours ago and we've been watching ever since๐Ÿ˜‚

Jennifer Norton : My 10 year anniversary is coming up....do you still have her number??? Does she travel? Omg I need her to wrestle my husband.

KookieMonsterWants HisSugaKookie : Can you plan my graduation, bachelorette, wedding, baby showers and funeral?

Alex Marcu : I love this guy more than Kevin Hart!!

tanner meche : Josh reminds me off demolition ranch

TKKing X : *Reverse Birth* I found u at 9:58...it is now 10:24...that phrase will never get out my head lol

HowToDoYourself : This nearly killed me, I was laughing so hard when his mate said โ€œwhy?โ€ I couldnโ€™t breathe

Night Panthers Leo : THIS IS WHY YOUR MY FAVORITE!!! To bad josh peck you canโ€™t get rid of this

Nicolai f_c : Your right that's The Best practical joke ever

Emily Arlin : Iโ€™ve been BINGE WATCHING you, hilarious

whiteemotrash : I saw d*** pics in my recommended and I just got done from crying so, you made my night a lot better thank you Josh