Mr Meaty: Crispy Hand Episode

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Trey Owen : “All of god’s creatures fresh off the grill” I think this is why I still love the show. The theme song gets me invested in it.

hEh HeH hEH Supahstar Warria : This feels like this show should be on adult swim.......

Fuego Eggo : I don't remember it being this messed up when I was little.....(●__●)

I AM SPONGEBOB, DESTROYER OF EVIL : Why did someone feel the need to create something like this?

Kirstyn Gray : Nickelodeon showing you how to become a cannibal since 2000.

Noah Mulder : Annnnd this is why it was canceled...

Crystal M. : eating hands is one thing. but I want to point out the fact that the kid saw the girl's tongue ring and decided to take her to a seculded part of the store. whoa. that's very... adult lol

Lillian Crawford : This show is the reason I have issues.

Jasmine : now I understand why my mom didn't let me watch this show...

Freddie Benson : Mr Meaty sounds like a weird ass porno

p r ï n c e ß ß h î g h : ...........WTF!!!!!!😐 I can't believe I watched this when I was little! How did this even make it on tv!?😱

Ciyful : I beat my meat to mr meaty

BLØØ GHØST : i feel like this show inspired don't hug me I'm scared

ruhroh : i wagched this when i was a kid im still scarred to this day you dont even k n o w

Chris FAUCETT : I miss the days when nick has balls

yoko gloomy : World needs this show back

Young BrownStreaks : everyone's saying how scary this is.... I was wondering why they had yellow eyes.

Tyler Montigny : this show was awsome but super scary and creepy

Fabiola de leon : I loved this as a kid... No wonder why I have so many issues

Cheyenne Marie : WTF is wrong with me for enjoying this when I was little 😐

progrocker2616162 : The things guys will do to impress women. Shit don't change hahaha

Magic Shazam : I didn't have nightmares with this, I actually liked it, now im much older and im creeping the fuck because didn't knew this was that creepy back when I was young and beautiful ;(.

Charles Lee : I feel like this could pass as a creepypasta

Chaos Player : Am I the only who noticed at 1:13

lamplava : "All gods creatures fresh off the grill"

Nick Menendez : I loved this show, why was it frightening to some people.

Lua : Cocaine is a hell of a drug

Lauren G. : This was the weirdest show ive ever seen as a kid

KnightofFunnyJunk : My ass twitched watching this That can't be normal

Alexis Maryjane Williams : Omg this is my first time EVER hearing or watching this show Please don't tell me they called this a children's show ew cringes

Mikaila Gomez : Holy crap what the hell was I watching when I was little?!?!

Derpy Chipmunk : Whoever makes this is a genius

emo rubbish : This show legit gave me nightmares as a kid. I remember whenever it came on I'd run away from the TV

Chris M. : This show is so messed up... I love it

Kali Mulligan : This explains why there are emo kids

Thomas Owens : *MEAT CHUB*

Daniela Manzo : im .... im..... a.... hum ........ i dont ... i dont now wat just say........ this .... is ..... o god

Tony Bananas : Let's be honest, Parker is jimmy from gta 5

Noah Evans : Really wish nickolodean didn't cancle this show

alex guevara : hamburger make it bloody

HurricaneTortilla : Close your eyes and listen to 1:25 - 1:39

Maxx : bloody hell that was terrifying..... :o

Rachel Hardy : Oh my gosh, no wonder I loved Goth girl as a kid XD

TheGamerBoy HDTV : I don't see anything wrong with this episoid

Nica Rox : I loved Mr. Meaty

Elvia Flores : what the f###

Quinton Houston : Suddenly I've lost my appetite.

Cecília kymauh : Cadê os Br???

Kylie the Jocoserious : WHY DID I CLICK ON THIS???

Sean's TV : "Hamburger, make it blooday" lol