Rebecca Black - Friday

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
This is the one and only official version of Rebecca Black's "Friday" music video. http://instagram.com/msrebeccablack http://twitter.com/msrebeccablack http://facebook.com/iamrebeccablack http://itsrebeccablack.tumblr.com http://rebeccablackonline.com Add me on Snapchat! 'itsfridaybitch' INQUIRIES - nikki@teallmanagement.com -- Rebecca Renee Black (born June 21, 1997) is an American YouTuber, songwriter and singer from Orange County, CA, who gained extensive media attention with her 2011 single “Friday”. Rebecca went on to release other songs; her latest singles, “The Great Divide”, “Foolish” and her Dave Days collaboration “Saturday” earned more success. She currently uploads videos on her YouTube channel about various topics, including music, beauty and fashion. Lyrics - (Yeah, Ah-Ah-Ah-Ah-Ah-Ark) Oo-ooh-ooh, hoo yeah, yeah Yeah, yeah Yeah-ah-ah Yeah-ah-ah Yeah-ah-ah Yeah-ah-ah Yeah, yeah, yeah Seven a.m., waking up in the morning Gotta be fresh, gotta go downstairs Gotta have my bowl, gotta have cereal Seein' everything, the time is goin' Tickin' on and on, everybody's rushin' Gotta get down to the bus stop Gotta catch my bus, I see my friends (My friends) Kickin' in the front seat Sittin' in the back seat Gotta make my mind up Which seat can I take? It's Friday, Friday Gotta get down on Friday Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend Friday, Friday Gettin' down on Friday Everybody's lookin' forward to the weekend Partyin', partyin' (Yeah) Partyin', partyin' (Yeah) Fun, fun, fun, fun Lookin' forward to the weekend 7: 45, we're drivin' on the highway Cruisin' so fast, I want time to fly Fun, fun, think about fun You know what it is I got this, you got this My friend is by my right, ay I got this, you got this Now you know it Kickin' in the front seat Sittin' in the back seat Gotta make my mind up Which seat can I take? It's Friday, Friday Gotta get down on Friday Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend Friday, Friday Gettin' down on Friday Everybody's lookin' forward to the weekend Partyin', partyin' (Yeah) Partyin', partyin' (Yeah) Fun, fun, fun, fun Lookin' forward to the weekend Yesterday was Thursday, Thursday Today it is Friday, Friday (Partyin') We-we-we so excited We so excited We gonna have a ball today Tomorrow is Saturday And Sunday comes after... wards I don't want this weekend to end R-B, Rebecca Black So chillin' in the front seat (In the front seat) In the back seat (In the back seat) I'm drivin', cruisin' (Yeah, yeah) Fast lanes, switchin' lanes With' a car up on my side (Woo!) (C'mon) Passin' by is a school bus in front of me Makes tick tock, tick tock, wanna scream Check my time, it's Friday, it's a weekend We gonna have fun, c'mon, c'mon, y'all It's Friday, Friday Gotta get down on Friday Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend Friday, Friday Gettin' down on Friday Everybody's lookin' forward to the weekend Partyin', partyin' (Yeah) Partyin', partyin' (Yeah) Fun, fun, fun, fun Lookin' forward to the weekend It's Friday, Friday Gotta get down on Friday Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend Friday, Friday Gettin' down on Friday Everybody's lookin' forward to the weekend Partyin', partyin' (Yeah) Partyin', partyin' (Yeah) Fun, fun, fun, fun Lookin' forward to the weekend

Comments

Logang 4life : *Its 2019 what am I doing here 😂*

Pro Gymnast : What you wake up at 7am?!?! I have to wake up at 6am!! And anyone watching in april, 2019😂😂

WishIWasLike PewDiePie : I get those weird nostalgic feels. 2019 anyone??

TheATeam Calbert : JFK assassinated on a Friday Rebecca Black: It’s Friday Friday!

-TRONIX- Gaming : Whos watching this in 2018?

Ender Lit : This is good for Kindergartens to learn the days of the week not gonna lie xD

Ender Lit : “What seat can I take” Me: ummm the Trunk where else?

Ashtoo : This song is where CardiB got her inspiration. *Incredible*

Monorom Krich : I’m waiting for Wednesday 12am so that I can say... “It is Wednesday my dudes. Uuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!”

I like TEA : *All the dislikes are from the ppl who took the bus*

Elisa Agarrado : She has a song called Friday and another one called (wait for it): Saturday

GeekyGirl 033 : Friday By Autotune Ft. Rebecca Black

Vindicator 6 : YouTube Rewind: *_Finally, a worthy opponent. Our battle will be legendary!_*

Joseph Kneale : When you realize this is better than most mumble rap from 2018...

gebryela goodell : who’s here after watching david’s vlog?

WarmIce1432 : violence 0% nudity 0% swearing 0% true 200% masterpiece -100%

Adams Channel : Why am i listening to this on a Saturday?

clinton bennett : WTF AM I HERE ITS 2019 LOL😅🤣😂

Jonathan Wicks : SOOOO BAD I ALMOST DIED OF CRINGE AND WHAT JUST WHYYYYY

Immature Gamer : Came here from Davids Vlog! Wow, she has really improved.

my subscriber isn't 0 : Title should be Rebecca - Black Friday.

Mods, Hacks, Tutoriais - GAMES : Sou o único BR que gosta da música ;-;

Aaron on his way to 999999 views : I cringe everytime i hear the "fun, fun, fun" part

ツDJ : who's here at 2019 in april or may?

josue romero : This song= 3.3 millions dislikes YT Rewind 2018= 13 millions dislikes New récord!! Congratulations YouTube Edit: Thanks for the likes

Chris S : Why are people commenting in the last hour?

Tsaktube Tsaktube : YouTube rewind 2019+friday =CRINGE

petty leveled : I was eight days into pre-k when this dropped. Me and my bestfriend would dance to it all the time. Good times 💞

Tamara McIvor : Nobody: 12 and 13 year olds at 3am

Brulol 12 : Infinite warfare is coming for you....

infires_man rm's handshake : Who's watching this in april 2019? *TBH i don't why i am here* 😂😂

Weird man guitar player : "Gotta catch my b- I see my friends... ...which seat can I take?" You could just take the bus

LegendOfLegends19100 : In other news, the sky is blue and cows go mooo.😂😂😂😂😂😂😂

Joseph : I love ❤ Friday, and "Ultimate Celebrity Blackout" is just as good 👍 🌟 Happy Friday! TGIF

Jaime Sablitz : Who's here from FBE? 👀

Daniele Bianchi : Anybody in 2019?

Suga Sugar : Rebecca in 2011 looks likes my crushes sister right now 2019

D_oglover_ PuppySquad : Ayeeee Good Friday!!

Gacha N&Y : 3.4M dislikes, if you didn’t use audio tune so much maybe people would like you .-. 2019 ;)

Victor Boss : Reaction Time anyone?

Kate Cullen : If that thumbs up button down there is grey that means you liked the song

Barsat Karki : Ohhh... this is my jam. Fraiday Fraiday.

matt bardot : this was a meme before memes existed

hmm.08 akane : The nostalgia is real! A song without flexing or some half ass diss track

Kaylandra Baltasar : a tragedy, *but still better that youtube rewind*

Erika Hamada : Now I know the days of the week

Remyyy : bruh I'm literally dying 😂😂😂 look how many dislikes it got

Pickle Nichols : Anyone from h3h3podcast? Patrice Wilson oml

1000 subs 2 vids challange su : Didn't know the comment section was a calander