Wonder Showzen - Deleted Scene - Clarence Interview Collection 1

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

A Geek of One : "I'm pretty ripped. I got a six pack. Wanna take a sip?" *LOL*

รєภtเєภt : But don't sparks cause fires? Hahahaha

chauncey butler : what bit of city is nuggets guy in. which burrough mean.

BRAINCONSTRUCTION : Get a little tipsy and do what comes natural

tgolden12 : I'M GONNA GET THOSE NUGGETS

Waldo : 3:11 kid recording the video

Zen : lmaoo i miss this show

jp198404 : HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! I shouldn't be here....that killed me

Agrippa Maxentius : Clarence: "You're a firebug aren't ya"? I love it.

Loki : That was the worst comeback I've ever had the displeasure of reading, thank you for wasting my time for reading it and yours for writing it.

dragonman86 : ...and this, fine gentleman, is why you shouldn't comment until AFTER you watch the video.

Loki : Lol, you can't even spell "you". lol. I was probably high.

symbal777 : LOL, u dumb!

snipelfritz : 3:00 I love it how people really get into the idea of interacting with a puppet even though the guy is right in front of them.

Camilo Rey : Is that KFC inside the police car?

Nekrah : cos its fuckin funny

OrcButter : ah yeah man i'm using that! haha!

proregeRotzak : haha the guy at 1:57 is Dutch. He has no idea what he just got himself into

Paloma Isabel : I GOTTA SIX PACK, WANNA TAKE A SIP?!

Loki : this is not a children's show. Fail.

Selig : I WANNA KILL YOU!! slowly?? I WANNA KILL YOU!! slowly?? I WANNA KILL YOU!! XD

GodCastsStones : "The fires where?"

Ro Jo : 1:35 IS THAT KEL?

Jam Plang : This is sooooo terrible. But adorable. All the same.

Joshtapus : EPIC TROLL!!!!!!!!!!!

tychul : "i'm gonna go appraise your hat" jesus omg i miss this...

Kriegerherz15 : POLICE ASSAULT

jimbo jones : but don't sparks cause fires? ............no

Sifaka : 2:57 This is supposed to be a children's show, you crackhead! I LOLED when that dude said that.

Chameleonn Hogan : bout 20 bucks

wareagle843 : I love this show