Ke$ha - TiK ToK (Official Music Video)
The only tik tok meme I care about

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
Ke$ha's official music video for 'Tik Tok'. Click to listen to Ke$ha on Spotify: http://smarturl.it/KeshaSpot?IQid=Kes... As featured on Animal. Click to buy the track or album via iTunes: http://smarturl.it/KeAnCaniTunes?IQid... Google Play: http://smarturl.it/KeshTikTok?IQid=Ke... Amazon: http://smarturl.it/KeAnCanAmz?IQid=Ke... More from Ke$ha Die Young: https://youtu.be/NOubzHCUt48 Crazy Kids: https://youtu.be/xdeFB7I0YH4 Take It Off: https://youtu.be/edP0L6LQzZE Follow Ke$ha Website: http://www.keshasparty.com/ Facebook: https://www.facebook.com/kesha Twitter: https://twitter.com/KeshaRose Instagram: https://instagram.com/iiswhoiis/ Subscribe to Ke$ha on YouTube: http://smarturl.it/KeshaSub?IQid=KeshTik More great 00s videos here: http://smarturl.it/Ultimate00?IQid=Ke... --------- Lyrics: Wake up in the mornin' feelin' like P-Diddy (hey what's up girl) Grab my glasses I'm out the door I'm gonna hit the city (let's go) Before I leave brush ma teeth with a bottle of Jack 'Cause when I leave for the night I ain't comin' back Don't stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, Imma fight 'Til we see the sunlight TiK ToK, on the clock But the party don't stop no Whoa-oh oh oh Whoa-oh oh oh Best of Ke$ha https://goo.gl/A386Vn Subscribe for more https://goo.gl/8yzqQe" #Kesha #TiKToK #Vevo #Pop #OffiicialMusicVideo

Comments

Hey, it's Camille : I don't know how I can remember a song that I haven't heard in 4 years but I can't remember a math formula.🧐

Dj Intelligent gaming And music Yt : 2009: omg I hope nothing ruins this song 2019:TiK toK hIt Or MiSs

thatkrazykat : producer: how bad do you want to seem in this video? Kesha: Yes

Rosalina : Ah, I remember my gay ass kid self listening to a Monster High AMV of this.... good times.

Kira Scott : This song: *exists* Musically: It’s free real estate. *CHANGES THE APP NAME TO TIK TOK* Edit: U kids that responded to this need to chill out. I was LITERALLY just JOKING. Ur taking it on a whole other level talking about how I got it wrong or whatever. I already know Tik Tok collaborated with musically and that’s why the name changed. So y’all need to calm urself cuz u obviously don’t know what a joke is. :/

shooketh to the core : Music Producer: Hey Kesha how much auto tune do you want Kesha: Please.

Kacy Louise : How many times I’ll listen to this song | | \/

Tahsin Ali : 2000: tic tok =sound of a clock 2009:tic tok =famous song 2019:tic tok = over rated app

Robert : Nothing can ruin this song!! Tik tok app: Hold my bottle o Jack

cat lover : This makes me forget my responsibility for 3:35 minutes lol

SHADAELLE JEAN : This song makes me wanna go to the club and forget about responsibilities

Abigail Santana : Ke$ha is the the inventor of TIK TOK😂😂😂😂

Night Øwl : This is the only Tik Tok I will acknowledge

Alanna Bradley : *listens to music from old Ke$ha* *listens to music from new Kesha* Whoa she has changed... What ever

Aaron Corpuz : No one: TikTok users: oMg tHEy StOlE oUR TiTlE

Bianca Isabel : OMG I remember this from when I was five this made me want to stand up in a convertable

JuSt MonIkA : Nothing can ruin this song! TikTok app: Gimme the phone.

Encise : This song was literally a head of its time

Thatgrl brooke : Sometimes I'll just randomly start singing this song around the house. My family thinks I'm crazy😂

Ignacio Navarro : Daaang I was 13 when this song came out & now I'm dead 😭 Smh time flies...

Roses Are Roses : I haven’t heard this in a long time but I still know the lyrics 😂💀

Star Studio Kids : 2009 Tik tok song 10 years Challenge 2019 tik tok app which ruined everyone

Isabel Jauregui : This song: my childhood The App: Most kid's childhood

Jennifer : Why did listening to this make me so happy i guess it’s the nostalgia from when i didn’t have to worry about anything 😩

Just Bananas : Song: *exists* Tik-Tok app: *iTs fReE ReaL EsTaTe*

Hernan Damian Ibarra : 2009 : Tik Tok = good song 2019 : Tik Tok = an app which ruins every good song

singer 27 : Dayum, i remember thinkin i was the coolest kid at school because i jam to this 🤣🤣 shit, the good ole days

monse mendoza : how did my parents let me listen to this when i was like 8 lmao😂💀

Matthieu : I felt so rebel when I was listening to that, like "Mom I dare do what she's doing" 😭😂

Teen Parents : Who’s here for nostalgia like me? June 2019♥️

O Surface : Anyone else at first hear " Tik Tok im a clock?"

Micheal X : who else knows the parody by the duckyofawesome

heather champion : i remember listening to this song when i was ten, not understanding the lyrics but still knowing them all

Naeha_J01 : 2008-2012/13 was the best time for music, no swearing no inappropriate ish and just good music. if only we could go back

『PikØny』 : The song “TikTok” in Tik Tok ... *TIKTOK-CEPTION*

#pfbfashion : This song is low key fire 🔥😅😅

Raj Esh : I'll heard these two line of this song on TV and it's take 5 years to find this and finnaly I find this😂😂😂🤣

FannyRomanoff : n o s t a l g i a

The Beana Lisa : ahh, yes. A return to my 7-year-old self’s female idol. What a freaking legend _I still kinda wanna be her_

1k Subscribers to stop racism. : TikTok in 2009: Famous hit song TikTok in 2019: Meme Central

Имя Фамилия : 2009-top song 2019-app for special education kids

outakou legende : In 2009 : wtf is this In 2019 : thats classice

TobyWolfieYT : in 2019 comments 75% Tik Tok App -_- 25% Normal Comments Edit: Thx for the likes :)

Tommy Hui : Wake up in the morning feeling like P Diddy (Hey, what up girl?) Grab my glasses, I'm out the door; I'm gonna hit this city (Let's go) Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack 'Cause when I leave for the night, I ain't coming back I'm talking pedicure on our toes, toes Trying on all our clothes, clothes Boys blowing up our phones, phones Drop-topping, playing our favorite CD's Rollin' up to the parties Trying to get a little bit tipsy Don't stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, I'm-a fight Till we see the sunlight Tick-tock on the clock But the party don't stop, no Don't stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, I'm-a fight 'Til we see the sunlight Tick-tock on the clock But the party don't stop, no Ain't got a care in world, but got plenty of beer Ain't got no money in my pocket, but I'm already here And now the dudes are lining up 'cause they hear we got swagger But we kick 'em to the curb unless they look like Mick Jagger I'm talking about everybody getting crunk, crunk Boys tried to touch my junk, junk Gonna smack him if he getting too drunk, drunk Now, now, we goin' till they kick us out, out Or the police shut us down, down Police shut us down, down Po-po shut us Don't stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, I'm-a fight Till we see the sunlight Tick-tock on the clock But the party don't stop, no Don't stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, I'm-a fight Till we see the sunlight Tick-tock on the clock But the party don't stop, no DJ, you build me up You break me down My heart it pounds Yeah, you got me With my hands up You got me now You got that sound Yeah, you got me DJ, you build me up You break me down My heart it pounds Yeah, you got me With my hands up Put your hands up Put your hands up Now, the party don't start till I walk in Don't stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, I'm-a fight Till we see the sunlight Tick-tock on the clock But the party don't stop, no Don't stop, make it pop DJ, blow my speakers up Tonight, I'm-a fight Till we see the sunlight Tick-tock on the clock But the party don't stop, no

Karina Orihuela Ordoñezz : 2009:tik to 2019:tik tok 2020:tik tok

Mervin V A : This is the tik tok for 90's generation.

jordyn day : legit saw this in my recommendation and i just saw the comments in my head... kEsHa pReDicTeD tHe fUturE

Mackenzie Taylor : Producer: How many drunk/messed up scenes do you want? Kesha: yes

NeeZoid : Is this song everyone’s -Childhood? -Memory? Cuz it is for me!