TMZ STILL CANT GIVE MICHAEL NO SPACE😭😭😭
Michael Jackson is still alive

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
Tmz still can’t give Michael no space😭😭😭 Click here to Subscribe for more great content: https://www.youtube.com/channel/UCmeUu6moZu1b-3reJ_lRsXw Follow me on Instagram: https://instagram.com/lightskinmonte Follow me on Twitter: https://twitter.com/lightskinmonte Follow me on FaceBook: https://m.facebook.com/imonte.hand Add me on SnapChat: https://www.snapchat.com/add/lightskinmonte

Comments

kuya adrien : 0:41 he genuinely sounded like michael for a sec

Stay Army1017 : when he leaned towards the gate I died

renee scott : *HEEEeEEeeEEEE HEEeEeEEEeEeEeEeEeEeEeEEEe*

shizz19140 : That moonwalk crazy Ctfu

Dwayne Smith : β€œoh my god .... STOP πŸ›‘βœ‹ ... What do you guys want πŸ•ΊπŸΎβ€

MJ : *"i dont got time for this alright"* *"HEEEEEHHEEEEEEEH"*

Kenya Pitre : His face before β€œ leave me aloneβ€πŸ˜‚

Tabby : *HeE hEeEeeeEEEeeEeEEE*

SMOKEY DA BANDIT : I'm dead bro omg πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€πŸ’€πŸ’€

TTyronee : That moonwalk fireeeeee

vSaltyy : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚im dead

Jamia Booker : All I’m gonna say β€œ...πŸ€£πŸ€£πŸ€£β€

Taylar Turner : I criedddd laughing i swear i usually dont find mj impersonations funny

EarthbondStar 123 : Im a dyin

High- Speed : Yoooo I’m screaming😭😭😭

Ambitious Productions : bruh... the way he stands at the end

James Hearst IV : 0:41 had me laughing for the next 2 daysπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£

Kiya Lynn : 0:46 DEADDDD WTF HE STANDIN LIKE DATπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ€¦πŸΎβ€β™€οΈ

Mo Mo : LMAOAOAOOAOAAOAO πŸ˜‚

Luna : I CANT

IcyGabe : MAKE MORE!!!!!!

hannah bolton : He really tried to moonwalk away from tmzπŸ˜‚

aaliyah hawkins : omg that moonwalk though

Goldeee : Outro music ?

Monica Burgess : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Victoria Stalling : Laughed within three seconds...

GoldenTheProdigy : lol

Dale C : Hahahahaha! He is a genius!! I laugh my ass off every time I watch him!!!

Jonni Zeal Stetsa : That moonwalk is so off and awful .. Yet it feels spot on .. How .. I don't know ... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

NaniMonique : Im letting you know that I'm not gonna have a voice tomorrow cuz of you πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Eternal E : That moonwalk in the beginning KILLS me.

Skept Alliance : He fell at the ending 0:57

Asia Janae : Who is the dude playing as micheal and what’s his @

MochaChiLd : 0:41 LEAVEEEE ME ALONEEEEEEE

Chris Armfield : @0:11 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€

Therealist _Muzic : His hehe sounds deadπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Melanin Olivia : πŸ˜­πŸ˜‚

Blueface Baby : His moon walk lawd gwad🀣

Saniyah Harris : β€œ*HEreEeeHheeEEheee” SCREAMING

Nellie Frazier : he should do more videos like this

vLONE DUCKLING : I'm fuxking dead 🀣🀣🀣

Powercoin31 Coin lolz : That moon walk got me done 0:52

Toomuch Vlogs : Aye u hit 10k

Shakira Souleymane : 0:12

エγƒͺγ‚«; eri : 0:41 LOL I CAN'T-

Rain Falls : *tmz why fUck are you bothering me if you know it’s my birthday coming up?*

Rimj 4 MJ : LMAOOOO

Judy Loves 4L Gloss : That moonwalk though lol

Toomuch Vlogs : Get him to 100k