Fortnite First Person Teaser Trailer

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

luzyvert : i would actually love a first person mode

Anomynus Person : This is fake however really good keep up the good work! PS: To everyone wondering there is a first person mode. Sadly it’s in save the world but luckily I allready have it.

terexnce : Is this real. I mean like that theyre gonna put this in the game

danks brother : 17th sub

Evo Josh : How did you record first person view in the replay mode?

xd oofmeupinside : 10th sub my boi

Yahyah playzz : Booker dewitt

Joy Burton : Nice job

Bite Sized Gamer : Not the biggest game of all time. Remember Pokemon... ... Brown.

T Y L E R : Golden knights intro song lmao

JELLYZUP : Just add firs person gamemode

Dammiflame : Yeah i wish

XIMBACHIEFX : should be an ltm

Mihnea Paun : If this were a an actual trailer they wouldnt call themselves the biggest game of all time

Kori コリー : Well, at least it will look like this in STW. Hopefully they make it so you can see your weapon and what your holding,

Jagger Guy : Is this a mod I can download?

StuuDude : All you do is go in replay and go in front of your skin. LOGIC!

Juangelow : Song?

NN4KKI : Stolen

raphasnapeur jaen : Fake ?

シBizzle : i hope it comes soon but it doesnt go good with building cuz of the p a p e r

Kaid : how did you do this

Senityz : Song

Cryptic Savage : Wow, I thought that was real good, But that would mess up alot of the physics

Brandon Lanka : saw this on instagram lmao

Cosas Mamonas : Name song ?

PLAYER UNKONW BATTLE GROUND PUBG : No fortnite can't add first person shooter mode then it will be a rip-off like copy pubg

Dante : Shit looks terrible