Actors who can ACTUALLY sing

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

gretchen : I MAKE $500 A DAY TESTING APPS ON MY PHONE CLICK HERE TO LEARN HOW: http://22c4bc1dk804zpew0apbqbfpdi.hop.clickbank.net/

Grizwold0001 : Leto? Realy?

Leah87 : I feel like having Jared Leto on this list is kind of cheating.

Robert McKinnon : "Here's Jared Leto singing!!!" Or, just listed to 30 Seconds to Mars.

I Am A Pigeon : What do u mean Jared Leto can 'surprisingly' sing? He's literally in a world-famous band lol

Derpy Potato : I feel like Jared Leto is cheating because he’s an actor and singer.

Martin esInWhite : Jared Leto is actor and simger in 30stm

littlefreak3000 : Jared Leto is a singer who has acted.

Aengel Daemon : I'm so ready for an Avengers musical damn it. 😍

Rae Bartholomew : i feel like with the mark wahlberg one, yall are forgetting marky mark existed

Drizztgeass : sitting here waiting for Jack Black to show up

Mr. Bubblegum. jr : Where’s Ansel Elgort aka Baby?

chadbrochill19 : Take off Matt Damon. That was lip syncing. Add Jensen Ackles, Chris Pratt.

Cynthia G : jennifer lawrence cannot sing to save her life. there's a reason that in the hunger games shes always singing quietly lol. its cuz at any other volume her pitch accuracy goes down exponentially. plenty of proof on youtube.

Madison Covey : That’s not really mark singing

Kathleen Bretz : Johnny Depp actually isn’t singing in Cry Baby. I was so disappointed when I found out because he really is an amazing singer. Also, where’s Hugh Jackman and Tom Hiddleston, especially if you were going with a few Marvel stars?

Ozzie Z : Robert Downey Jr...cool singing voice!

Eve Lynn : Marky Mark!

Serena H : Johnny Depp did not sing in the movie crybaby that with somebody else

Flight Channel : :D Scarlett Johannson..."please don't shoplift, cuz it's a crime"

imperiajor : that IRONman Rocks :)

Jasmine Lepelaar : The Avengers should have a karaoke night.

Pandu Adikara : didn't know jesus could sing 1:01

Taz Lol : So Jensen Ackles isn’t amazingly perfect at singing........ WELL I THINK HE IS!

BeautyBby XO : Jared Leto is such a good singer

Falcon S : Chris Evans 😍

Colin Richardson : SCOTTY DOESN'T KNOW! SCOTTY DOESN'T KNOW!

Ineida Medina : Christian Bale on newsies as jack Kelley

Mikala Marie : OMG JARED LETO CAN SING? WOAH!! OMG HE SHOULD BE IN A BAND OR SOMETHING *sarcasm implied*

Alison_Wonderland : Okay but why is Jared Leto in this?? This is meant to be actors who peeps didn't know could sing is it not? Like so that it makes people go like 'wow they can sing', so why pit a professional singer 😂 I mean he's the lead SINGER of a famous BAND

Aeliza Joice : POWERPUFF GIRLS~

maria sanso : Is this a joke???

Iron Man : Where is Wolverine 👊👊

patrick kimbrell : Jennifer lawrence? Really?? Come on lol

Mar! Attolini : I thought Leto was a singer who can actually act....

Денис Луцкий : То есть то что у Джареда есть своя группа не в счёт?)

Jasmine Lepelaar : Most of these actors are from Marvel and DC. I guess they have more superpowers than we thought.

Liana Hafizova : If Leto is here so where is Justin Timberlake? 😂😂😂

Mike R. : Next vid, famous actors who can act!

misa meo : All people of Avengers are best, but chris evans is better.

Isu Upadya GT : JEN

Stool : WHERES ANSEL ELGORT?

Lieni Bieni : J'adore Jennifer Lawrence ♥

Fenty Love : Johnny depp 😍😍😍😍

XxxMeeexxX : Where's Richard Armitage?

Melike İnce : Brad Pitt :D?

TheMrVengeance : Wow, Jared Leto can sing!? Huh. He should start a band! Like, 60 Minutes To Jupiter, or something.

SupermansLois : Ummm Mark Wahberg does not sing. Miljenko Matijevic from the band Steelheart was the voiceover singer for the rock songs in that movie. The last song at the end of the movie, Colorful, was done by The Verve.

Nichola Scott : Aye Sweeney Todd :)

ANNA DAVID : Where is hugh jackman?