Last Night Part II

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

skyvz : best league edit on the planet oh my goodness...

T3C™ : the details on it!!! beautiful cinematics! Everything really well executed!

Honor Code : DUDE YOU'RE INSANE AAAAAA :000

Spork : INCREDIBLE

xLuccio : That was impressive, loved the theme, the sync is sooo powerful, the vfx and the intro fits sooo well, it really creates a "hype" around the edit and this is everything you can expect of an intro, the sound effects are really a plus on it too : very well executed ideas !! I just wanted to see a bit more of the first part, the moment when the song change is a bit inappropriate and breaks the flow. ---- Very good edit spliffiam but i think that continuing the first part and probably adding an ending reminiscent of the start would have been perfect. Good job ! 💪 🔥

Pablow : Holy shit this is so good

diyyo : I love the unique stuff man <3 did you animate lucian at the end? looks super nice

Pew : OMG MOM IM IN LAST NIGHT 2

watuzzZ : hot <3

InFamous.mp4 : Amazing fucking work man, you're one of the most talented editors out there, really excited for your next work

phille : I n S a N e

ChampionThresh : Why aren't you working for riot?

Just a Random Guy : Iffy uh spliffi got the stiffy uh

Kevin : 🤟🤑 a vibe

Lord Spyro : ummmmm........... <3 This is a leauge edit form the future

revisn. : you created a masterpiece spliff.. best league edit out there

ItsJiego : This is a nice piece of work, good job Spliffiam!

bws : WTF

Meebro : amazing cinematics and whole look of the edit <3

BRAHIM : Omg 👀

Blink VII : so dope - T3C Gang :)

Zlawwitz : It’s the best edit i’ve seen in my whole life

Ryscu : incredible

ERROR Cloud : This is just amazing, every time I watch something new from you I get inspired. Love the edits, love the theme, love you.

FvlioN : omg this is sick af

Rezak : Perfect

dnsqe : One of the best league edits I've ever seen!

Kivoi : This is insane. One for the favourites

Konstah : Hate league, love the edit. This is sick man :)

Reactz : *n u t*

thomvs : good shit bro

Salty - Edits : POGGERS

1NOER : wow

Yerman : :o

Klajp : holy

Wolfsickness : This was cool

ReeDy : Bro... the Cyberpunk reference, first league edit in my favs! I am impressed!

r0b0f0rce : RIGHT CLICK .. LOOP .. SET BACK !!

Sensh : Wow.

Jaxi : Insane edit spliffiam from rift editing

Roemme : nice.

slim jmy : spliffiam chill!!!!!

Aminetn Editing : Best league edit ever done . <3

Insanlty : Heck yeah

Jab : the first time i've ever commented on a league edit, you've got the vibe and atmosphere down perfectly

Vultar Edits : Awesome stuff!

eluhp : too much blank space in the middle but was cool

Brian. : That was noice

Feback : Is this a game?

Givé M3 Pantsu : đụ má