When you go into your old job

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Virak Chhang : Make a video of you actually going to your old jobs... seriously

Depression Talks With Immanuel : Dang! A 12 hour shift... done in 25min? The struggle is real lol

Hard-Hitting Bass : Next time he goes there they finna block the doors behind him until he clocks in 😂😂

Ruben Soekardie : *I DON'T WORK HERE!* xD

Hex Hub Music : _"Go in the Back room, and bring out the Pallettes."_

Click Bait : Kayla is probably the girl that stole those jackets last video

JOSEJOSESITO : I can't even work yet this is relatable somehow

Buckowens Aka some random guy : “Patrick, you’re fired!” “But I don’t even work here!” “Would you like a job, starting now?” “Boy, would I!” “You’re fired.”

asmalltoast vg : Griffy: "Dude I just came to get some milk" Manager: "No! You just came to work"💀💀

MONERISplayzTM : That gap between his teeth is so iconic

Champsr0ck2247 : My man is about to get fired from a job he don't even have anymore lol

TheFaze : I was expecting the boss to pull out a gun and fire some warning shots like they usually do lmao

Ibetibust T : Lol Walmart all the way!! Go zone the store then go get the pallets lol real 🤬.. 👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

Kai Takeda : That's some walmart/Target speak

Gavin : Your cinematography is brilliant.

6'5, Give Me Some Leg Room : Anyone whos worked in retail CAN RELATE! 😂😂😂😂

Pickle Rick : *”you fired”* *”I AM NOT YOUR DAD”*

HAM Slam : who else has been here since 50k

Ian Turnbow : Well, this is one of the reasons why I never return to old places of employment.

FUCK FORTNITE : Ya gotta unload 7 trucks in 25 minutes. I mean I know black ppl are fast but that’s pushin it

Lael Hansen Toe Sucker : in my humble opinion, of course without offending anyone who thinks differently from my point of view, but also by looking into this matter in a different perspective and without being condemning of one's view's and by trying to make it objectified, and by considering each and every one's valid opinion, I can conclude that this ain’t it, chief. I’m going home

RaxxTV : “I DONT WORK HEre...” 🤣

Kalon Adcock : How could you dislike this video 😂 how can you really hate on this.

Taylor Coley : I make it a point to NEVER go back to a place I'v quit or been fired from...... the restaurants and stores I go to are pretty limited.

CJ Mike Tyson : Lmfao why does this sound like Walmart

Emily R : This is what a real comedy youtuber is

Marilyn Manson : Mm, he must be talking about Walmart Cap2

Rudy Straight : *RIGHHHH NEEEOOOW!!*

Ale Vlogs : Griffy *NEVER* disappoints

Inject Entity : He just wanted some milk.

1,000 Subscribers With 0 Videos? : “AFTER THIS 12 HOUR SHIFT!”

tyrese barrett : WALMART lmao

Almighty DJKB aka Kris The Dragon : Damn, cut off at the best part lmao

TheAMaazing : This is what happens when I walk in for Taco Tuesday 😢😢😢

mmp5959 : I miss the minion in the closet.. I just thought it was the cutest thing

Chad Olando : thats gonna be me on the 25th because the old theater that i worked at is the only theater that's playing boku no hero two heroes and i quit that job without telling them and i was the usher so there might of been a lot of complaints about the theater being trashy and this was when incurables 2 came out so its ganna be awkward

Abby Leonor : Lmao this is honestly my fear tho 😩

Ball is LIfe : Wish I could relate to this.... I don't even have a job

Ekez Vids : It Be Like That Sometimes😂🤷🏽‍♂️

Mememakerofficial : IF YOU NOT DONE IN 25 MINUTES YOUR FIRED! *I DON'T WORK HERE!!!*

Iamjustherek : Why did I have a dream last night that I went into work and they immediately put me to work 😭

Legit Trip : Sounds like that wal-mart night shift life

The19Other Pilots : "I just came for some milk"

bkboii24 : “This application in my hand says otherwise. Now bring me those damned pallets!!!”

Detroit Vives : After I quit my job at M**** I scared to go there for shopping lol

EZ : Taco Tuesday 🌮 TOMORROW! TIME FOR SOME CHIPOTLE

Gremblo : I don't work here anymore. You fired me. GET TO WORK! IT'S ALL YOU GOOD FOR ANYHOW! GO! No. I don't.. I don't work here. I DON'T PAY YOU TO TALK! GET BACK TO WORK ANTHONY! But I don't work here... Stop it.. I'm going home. YOU GOING! TO HELP OUT! ALL OF US! GET TO WORK OR I'LL FIRE YOU AGAIN! GET TO WOOOOOOORK! ....Im goin home.

minicc26 : Thats how i feel when i go back to my old job, “so when u gonna be taking a shift wanna work holidays” i yeet my way around tht store whenever i go to the mall 🙃

Crazy Diamondd : Bro I was waiting for the sound drop, I was so weak when it dropped lmao.

Michael#SAUSEGOD boyd : I don't work here.lol😂😂😂😂😂😂😂