Schoolboy Q Explains Why He Makes White People Say the N-Word At His Show

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

BEDCORN : *Damn thats funny how this showed up in all our recommended lmao*

riskzerobeatz : #REALTALK #RESPECT

𝓛𝓪𝓡𝓾𝓼𝓼𝓸 👑 : Q the 🐐

sithjohn80 : Q is such a real one. Respect.

naldoalex056 : Exactly. He wrote it and took responsibility for it. All that “ fake outrage “ BS don’t work lmaooo!

xGUDDAx : This dude gets it

Zefn : man of the year

Kay Vee : White people everywhere are confused af right now lol! What if Kendrick and Q are at the same show?!

Kullen MacDonald : Gained a lot of respect for this man

Dboogiewitdahoodie : "Don't be scared" He said it in an accent

Sebas Roque : I support you man!!

Maniac : Kendrick take notes

Miguel Soto-Rios : I was just thinking of k dot🤔...... take notes man.... you wrote it....... Kendrick takes the first L of his career🤔thought is I'd never see the day.....

Adib : "You came, you paid, you support, *you put food on my family's table* " Holy shit, so humble and real. str8 chills

edric maglalang : This aged well lmaoo

at9670 : If you try to ban a word from being used, you give it more power. And thanks god we don't have any way of banning words from being used, otherwise we will have a distopian future were every word that you even utter, will be controlled and reviewed... So much for free speech americans, when you can't even use certain words.

JustA Commenter : Kendrick lamar should watch this 😂

Aidan Maurice : lmao this whole comment section is a mess, interesting points of views though.

wav.yliving 波打つ : L for Kendrick

AG64 : Respect to Q for this, Time magazine status. But also to Kendrick. I mean he wasn't disrespectful or anything. He didn't kick her off, he asked her to do it again except with the word. I mean if Kendrick isn't comfortable with it, then so be it. Respect it.

Gnarwhal : Respect man. Kendrick can defs learn from this

Fernando : thank god, people in Argentina do not know what the word N means, When I'm in the street, listening to Q, with my headphones on, I say the N word, and loud.... I'm soo white

Erick Espinoza : Q a real one unlike Kendrick Lamar

Peanut Head : TAke NOTES KENDRICK LAMAR

: *hold this L kendrick*

idkmyuser1 : TAKE NOTES KENDRICK

James Field : Take note Kendrick

Miguel Rodriguez : He makes Kendrick Lamar's hypocrisy so clear.

Chew&Spit : I dont know what you americans is on like in brazil we all say it

Samsquatch : kendrick lamar should take notes

viktor : So easy, yet so reasonable...

Dwight Schrute : kendricks a clown for this

fish Bystander : What a legend.

Andre 1997 : This is why Q my favorite on tde.. he has way more street knowledge than Kendrick

drz : Schoolboy smart smart smart Kendrick dumb dumb dumb

fonk u : lol white people like “SEE KENDRICK WE CAN SAY THE N WORD” 😂 just dont get comfortable sayin it round people, cuz i know you be saying it with your friends all day but when u be in a black man’s presence all that goes away lol so just chill with it

ItsThyAustin - Spooky : IT'S ALL ABOUT CONTEXT PEOPLE ARE IDIOTS

karonic ゝ : N-Word only black people can say, in a world of Equality that doesn't make sense

chicken at its best : WHAT!?🤦 IM PRAY FOR MY PEOPLE EVERYDAY!

GrapeDrank25 : Holla atcha boy.

DJ Snooze : “Media makes the title wrong” Title: Q makes white people say N word

einie hausen : without white sperm there were no people

JueputaGuebon : I think im going to support his music

Let me sleep in peace : Looks at video date: *2013* Looks at comments: *3 days ago*

Dreckiger Dan aka Lennart : Nigga

Chris Hoskins : The amount and level of idiocy in these comments are a testament to the failing education system here in America…public, private and otherwise. Perhaps it’s more accurate to characterize the comments as a testament to the success of the racist education system here in America; its success in that it’s rendered generations of Americans sufficiently ignorant of the real history of this country, they are incapable of understanding the dynamics and nuance about the right and wrong of this topic.

Taylor Morgan : if black people still feel oppressed by the word, then why do they still use it? Words can’t be claimed, words don’t control us, it’s not like white people have words that black people can’t use. As Dane Cook says, “Chat-chit. Yeah, that’s right: I flipped that shit. They’re just words. They don’t control us. Not anymore.” People need to grow up and realize that it’s just a word and the hate needs to stop on both sides.

Kakka Carrot Cake : Kendrick gotta take notes

Obvious Facts : Him and Mac Miller are slept on these days.

Anthony Alexander : Kendrick can take some notes from his label mate 💯