NEW Guinness World Records Title | Fastest Time to Eat All Chocolates From an Advent Calendar

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Bobbynotthingham : The beast!!! so you're just liking every stupid comment?

Alvinthetexan : The guy grading him is so serious ;]

AsKaGangsta : congrats Beast! #anotha1

B eazy : Haha why were you gaging if it was just chocolate my beast? :D

SuperKailey90 : you should have been on youtube rewind

Bob Jazzman : Son of a Beast. Congrats on another record.

Steve Corrigan : The Beast nailed door number 5!!

coolio diablo : You should of gave the record administrator a couple of good loud bleeeehs.

Beast Gaming : I just realized my username is BeastGaming😂

The Gardening Channel Inspired By James Prigioni : 7:31 the face of a champion

iICruchinggoIi : *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh *swallow* Ahh

bryan phillips : I want to see this done with the lego advent calender.

Antonious Haz : Congrats LA beast next one how many Easter bunny’s can you eat in 5min

J : Mom's friend - what's Kevin up to these days? Mom - he just ate a calendar. Mom's friend - OK.

A Ko : This is how, you eat chocolate, like an absolute boss.

RedMo46 : Most of us can't swallow a pill and yet this BEAST of a questionably human man downs 24 inchXinch chocolates without chewing... all under 2 minutes. LA BEAST is a legend idc what anyone says...

Miklo Martinez : I used to love the chocolates in these as a kid, they still look exactly the same, calendar and all. These are usually are pretty high quality chocolate and the closest thing I can find to these year round is dove milk chocolate. Another great video!

mujjingun : Lmao

JunkMiata : Beast always watchin you bro thanks for the content!! See you next live stream

ATalkingBadger : You should make "DOOR NUMBER 5!!!!! 😠" T-Shirts.

ToadShroom : I think he just got another world record of comments loved in one video lol

Megan Fox : I fkn hate missing you.... for real though

Parkast : Nice job bro. I remember being a kid and eating every last chocolate in one of those things. Was sick for two days.

Alexis Rodriguez : Whoa wait a minute. Did you swallow those whole? Damn that’s impressive.

Crow Migration : You must have practiced swallowing them whole lol. Also they never used to be out of order. Mandela effect?

Irish Indica : Ahh...ahh..ahhh...*gags* ahHHhh... ahh..

J : You may be clinically insane. Love you.

danfreed : Way to go beast, the few doors that tripped you up didn't matter lol.

legend11211 : Lost my shit when you threw the calendar, congrats though

Glenn : I love that "Look, my mouth is empty" face.

ivbit : Congratulations! Eat the Calendar itself to celebrate, would you?

Wagoo : Gobbling those chocs like an absolute boss!

jailbreak_legends : LA beast you entertained me to do youtube

Mr. Blutarsky : You are the BEAST because a beast might be slowed down for a moment, but you cannot ever stop a BEAST

Malkie Broon : time travel. got all the 2018 records their

One Nation Under God : Dang you’re really on a liking spree

Margaret Moonlight : At this rate you will have a Guinness world record for getting the most Guinness world records.

HEDWIG ETCETERA : Glad to see you still live in my basement etcetera

Key Killer 74 : Congrats Beast =) So is this record for just 2017 Advent calendar or all the years from an Advent calendar?

Michael Farmer : And this guy ain't sponsord

OMG 420 : damn it Beast you've got me searching my house for candy now lol

christian velasco : So pointless, yet Im so proud.

Mustacheologist : DUDE AWESOME!! GO BEEEAAAST!! My son and I just watched in cheer!! Merry Christmas!! Central Jersey tuning in!!

tony moreno : beast you missed a few comments to like. on the other videos 😂😂😂😂

3dgun : How about a world record for most Crystal Pepsi's drank?

Blake Heal : HOW MANY MINCE PIES CAN YOU EAT IN 3 MINUTES!?!?!?! ;)

galapogosian : Way to go, man. A Guinness record on my birthday.

Jordan Burgess : Gloria, love the background song Beast!

ayanforever : One day, he will eventually have a Guinness world record for most Guinness world records.

Sgt. Pepper : Eat the highest thc ever in the biggest dab ever