Quitting - Bored Ep 96 (Handing in your resignation) | Viva La Dirt League (VLDL)

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

TheLostUnicorn : Rowan be like ''nat trayin to ba a deck but its aaa no''

Domino : Is Adam wearing Pajama pants?

Sir Quacksworth : Was really upset for a second thinking Adam was leaving the series, but glad to see Rowan is himself and won't allow it.

bo cephus : "Hit the sponsor button" Oh.... wow, yeah...... no sorry we really can't afford that at this time so our answer is no.... ok? "Wow I thought this worked differently...." Yeah, nope. "See my family member is sick and $5 would help because I just quit my regular job in order to pursue this so now I need the sponser" Oh... yeah... here let me see that. *looks at a piece of paper requesting the sponsor* *Starts tearing the piece of paper 6 times* Here....here you go *delicately places the piece of paper back into your hands* *you continue to stare off into space both befuddled and down trodden* So are you still able to make tht video sometime with in the next month? *as you snap out of your hellish nightmare of an existence you look at me with both disdain and bewilderment* "Yeah" Cool thanks. *You walk away out of my office holding your request for the sponsor that has been torn asunder, wondering how anyone could be so cheap and greedy. Almost thinking to yourself ""what an asshole"".*

Harish Ramesh : Bring back the white shirt, Rowan has harassed his employees enough.😈

Ghlain : Not a good day for quitin aint it? huh hyaah!

Philipp : No one ever will try a resignation after seeing this video.

cheeftnx97 : Adam needs a big ol' hug. Then he needs to stock those shelves because they aren't going to stock themselves.

Warren Mansfield : The camera should panned outside to find the rest of the team lining up with there letters. xD

RivalHelicopter : What sponsor button?

Cookies : just stop coming to work, i mean what are they gonna do fire ya?

WASDxMerceless : Lol Rowan is hilarious

Katie Matthews : Wow, Rowan is such a deck.

Bobbydog66 : Oh poor adam, he'll never have the heart to truly stand up to rowan. It's the only way he'll truly be free. Or he could just run away with flipping the bird while telling rowan he sucks, that usually seems to work around there.

GamingElectro : Weird, I handed my resignation in, everyone started dancing. Huh... must be an English thing....... Nice video as always ❤️

NeatNit : Well there's no Sponsor button here so I just pledged on Patreon.

The Blaziken : What happens if Adam doesnt turn up for work? Does he get fired?

wot : What would happen if I turned off notifications?

Solomon McTavish : Rowan😂😂😂 The scumbag we love

stunt chicken : hit the sponsor button, na, that's a no.

Hengeyokai_Zer0 : That’s a NO, Adam. How dare you try to leave 😂

Semih kevin : the notification came. I am waiting for a translation. Add a Turkish translation. I follow you

Gabriel Hodossy : Where is the fun? In eastern Europe, this is the reality. (if you dont have enough courage)

Lernova Shaemoor : Adam you can't go running off like that. You're not a manager.

yrm159 : Adam! You can just leave!

Kuro Yuki : Well I guess that's one way to solve a problem

Ilo Moura : Been there 3 year ago! lol me like "You don´t understand... I´m not comming anymore!" and my boss was like "ok... But you have to do double shifts next month to complete your hours!" lol

2veki : There's no sponsor button here... Maybe it's because I'am using older version of youtube, or it isn't worldwide.

masz przejebane nie masz przegwizdane : PUBG

Rehan Hossain : it ain't work like that lol

morbidgypsy : Wow. .. you play a good dick manager and that really is a compliment. Good acting

notpointed : Solution: Quit showing up to work to get "fired". But obviously tell your coworkers first, you don't want them to suffer for it.

SngJason : He rejected Alan's resignation once right?

ben fuller : Damn it Rowan hire his mom and let him farm

wesker fan11 : Once u join Playtech u can never leave Playtech 😂

Moxxi Miller : Rowan being a deeck was "kinda" funny at starters... but thats repeating for a very many series, its getting really annoying.

d1oftwins : Didn't know that Playtech is a cult you couldn't leave.

Rayna Ramsay : LOL my boss said this when i resigned... I was like "uh what?"

Anonymous : Why is the note empty Rowan? WHY IS IT EMPTY FOR GOD SAKE??

mieque aebel : And i thought my boss was the worst😢

RogueGhost OracleGamer : Poor Adam. He gets the shit end of the stick in every episode he is in.

Demonx 05 : you can simply not go to the Store anymore

Cody.Really : That's almost exactly how trying to leave the army went down. I'm dead from laughing at this video

Droitzel Glaedr : I'd be laughing in his face like, "Well, you've got 2 weeks to figure it out. I gave you notice, and that's not even legally required.

TheGoodFella : hmm i dont see that sponsership button....wtf toutube

Jack Prime : Aww man i love you guys, although this video reminds me soooo much of my former bosses at GameStop. Yep i guess i am gonna have some ptsd right now xDD Vacation? That´s a no. Funeral? Moving? Having a toxic girfriend that´s devastating your psyche and life....that´s a no too.^^*

Grey Crimson : Get fired?

The Dutch Texan : I can't wait for the episode where Adam goes postal... Rowan is planting all the seeds...

ChosenDeath : That's a no

AVERAGE GAMER : wtf I thought you guys were American my existence has been a lie