GIANT NITROUS SHOT vs. Retired Cop Car! *Glorious Explosion*

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Husspower enthusiast : Nitrous? You mean bald eagle cocaine?

Andy 105 : As a retired cop, with 30 years experience abusing police cars such as the Crown Vic, it warmed my heart to see you finally blow it up. You young guys give me faith in the future of our country. God Bless America! Looking forward to see that car with the GT motor. Should be a good driver.

Mart : Crown Vic for sale, great condition, never abused. 6000$ obo

TnT Gaming : "Ford engines are ass and unreliable" they said. Literally a 250 shot of nitrous and it didn't blow up. I think that's pretty self explanatory.

Sarkazmo Loafy : I think you've proven that the 4.6 is a pretty durable motor. How about a 4.6 project?

maxxjett films : Neighbor is the 6 million dollar man "We can rebuild him. We have the technology. We can make him better than he was. Better, stronger, faster."

Kermit : U guys should just buy cheap cars and blow em up on the dyno with nitrous lol

dpqbpqb dpqbpqb : -29 HP. LEGENDARY

Black Beard Dave : So was it just the plastic intake that blew up or the actual motor...if just the intake....time for an aluminum intake until the motor blows...then complete tare down for a video

09victoryrc : Things to do with a $110,000 Dyno ! 😁

michaelovitch : Shout out to the guy sweeping the floor in the background while you play around.

TIGuy : 15:58

f688xt6 : Cleetus... stick a new Dorman (Cheap) intake manifold on it, and see if it will start. If it does, you haven't finished the job. And if that's the case, add 250 shot, and start the pull at 2000 RPM.

Isaiah Brown : 2v over everything this video makes me proud to own a Crown Vic

Shawn Prickett : I mean the 4.6 did pretty beastly for the rods being rated for 450 wheel or around 500 crank if it had a cast to aluminum intake you probably could have teak ken it to that point of destruction. was an awesome video nonetheless.

Car Life Channel : 12:56 When a Ford scares all the bald eagles out of a Chevy guy. Lol

Steve po : Thinking this engine must have had its sparkplugs threadserted. The whole time I was waiting for the plugs to go flying out of the heads.

no name : man those ford 4.6's, it's hard to kill em.

Joe Hearn : Your lucky you didn't blow the welds on the manifold

mopartshemi : If you make a wet shoot T shirt i will buy one

NickPDX22 : “Guys I wouldn’t feel right selling this engine to anyone”. Good man!!

Darthadios : Why you had to destroy it ? You could use that engine to another project or just sell it. =/

Steve Whitney : OMG, spit my damn beer out when Cooper said neighbor almost pulled the wheels on the dyno!!

SometimesSidewayz HB : cant wait for the gt500 engine!!!!

Max Lambert : Jeremy is a tough nut to crack but when he does it is glorious!!!!

Sam Jones : *_18.0 AIR FUEL_*

Nicksperiments : I consider myself a self-tapper... Nah I’m just SCREWING around!

richie renaud : We got a squirter

Aesir Woden : Y'all need to make some T-shirts that Say -- "it just needs a Cooper Wet Shot" -- I'd buy that. --- Thumbed/subbed.

Gabe Smith : Welcome to the Ford Life

flying munk89 : If never seen Jeremy so happy to dyno something. Breaking stuff on purpose is so much fun

WAYNEBROS RC N STUFF : I own a grand marquis , this is hard to watch! Lol 👍🇺🇸🇺🇸🇺🇸

dylan rap : 15:34 sniper on the roof?

XxIBRAHIMxX11 : Nothing sounds like a 2valve crownvic

El_De_La_Lobo : Put a metal intake and try again

funkyzero : no way this ends well... that nitrous fitting toolbox even looks like a mini-casket

DaveTech CA : That was awesome thanks for sharing guys!

james campbell : Damn that engine took a beating. Same one in my old Mercury Grand Marquis. Beast.

James Towner : The look on jeremys face at 16:12 is priceless

Bill Fournier : Lol. How many did u guys smoke before u did this?

Sam Jones : Cooper’s gonna install his wet shot in the Dirty V 😏

Matt B : Jeremy got so exited for the "WE ARE GONNA MAKE SOME POWER!" And when you said no he got sooo confused and sad😂

Inky : Are we going to call the Dirty V "Le douche" or not.

Matt Mac : FORD POWER

Alex : 12:50 beast mode

Joshua Gooden : You know Ed was standing over y'all watching you

ThatCarGuy Samuel : 4.6 Glorious Roar!!!!!!

nate8930 : 15:30 You're welcome.

Alabama : “ danger to manifold, floor pan falls off”

# Guiltless : Crushed 🇺🇸👊🇺🇸