Tyler Childers - Whitehouse Road

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

scott lund : Holy Moly, blown away, followed the recommended links after a bout of Cody Jinks, hell yeah.

Adrian Miller : This guy is insanely good. Beats the dog shit out of anything on the radio.

WWE Videos : #BEST COUNTRY SONG OF THE YEAR like if you agree

d jazz : Us folks out here in Easter Kentucky have been listenen to Tyler for a while now. Great that folks in the rest of the country are getten to hear him. Everything he does is amazing

Morgan Petitte : When you're part viking, part music legend

govern0r : Copperhead Road for a new generation. I like.

gordo66061 : He just showed that gingers do have a soul because he's full of it

PewterC5FRC : Andre the Giant on drums everyone.

CJ Smith : I’m sharing this with everyone I know down here in Texas! Eastern KY is pumping out some serious talent! Outlaw Country revival! Awesome stuff man, keep on gettin it!

Boy Named Banjo : tyler has become one of our all time favorites. this album is truly a game changer for country music. can't wait to see where he goes!

Cici Bradley : This cat's haulin so many #1's. Gussied-up Nashville better hang on to their petticoats.

banshe69 : Seen Tyler at the Sunset Tavern in Seattle, WA. First time I went to a show and felt like I robbed the band. 10 bucks for a million dollar show. So I went and spent 150.00 on merchandise. If you get a chance to go and see him now. Next year Tyler will be in Stadiums.

Matt Arseneault : Holy shit... I love your sound man!! Disclaimer: I'M HIGHER THAN THE GROCERY BILL...

Tips Toes : Heard this guy today came home downloaded every thing he has!

John Cox : Authentic. That's what's missing in music today.

Nate Kirk : 249 luke Bryan fans were here

Dav Mout : Woauh. I'm French, sorry for my English. I do not know Tyler, but is i just love it. Awesome. Really the music that i like. Congratulations from France. I subscribe. Encore bravo Tyler, la classe 💪

Andrew Parker : I don't even like country music but he has an amazing voice and some serious soul.

Thomas Harward : Early in the morning when the sun does rise Layin' in the bed with bloodshot eyes Late in the evenin' when the sun sinks low Well that's about time my rooster crows I got women up and down this creek And they keep me going and my engine clean Run me ragged but I don't fret Cause there ain't been one slow me down none yet Get me drinking' that moonshine Get me higher than the grocery bill Take my troubles to the highwall Throw'em in the river and get your fill We been sniffing that cocaine Ain't nothin' better when the wind cuts cold Lord it's a mighty hard livin' But a damn good feelin' to run these roads I got people try to tell me, Red Keep this livin' and you'll wind up dead Cast your troubles on the Lord of Lord's Or wind up laying on a coolin' board But I got buddies up White House Road And they keep me strutting when my feet hang low Rotgut whiskey gonna ease my pain 'N all this runnin's gonna keep me sane Get me drinking' that moonshine Get me higher than the grocery bill Take my troubles to the highwall Throw'em in the river and get your fill We been sniffing that cocaine Ain't nothin' better when the wind cuts cold Lord it's a mighty hard livin' But a damn good feelin' to run these roads It's a damn good feelin' to run these roads When they lay me in the cold hard clay Won't ya sing them hymns while the banjo plays You can tell them ladies that they ought not frown Cause there ain't been nothing ever held me down Lawmen, women or a shallow grave Same ol' blues just a different day Get me drinking' that moonshine Get me higher than the grocery bill Take my troubles to the highwall Throw'em in the river and get your fill We been sniffing that cocaine Ain't nothin' better when the wind cuts cold Lord it's a mighty hard livin' But a damn good feelin' to run these roads It's a damn good feelin' to run these roads It's a damn good feelin' to run these roads

Deuce420 : No offense to the band because they play great! But I just prefer Tyler Childers Raw Unplugged solo sound over the Nashville style full band sound. Call me outlaw I guess...

Curt J : Love riding my Harley to this as fast as i can.

Terry The Kid : Whoever filmed the beginning of this video should get an Oscar!

STEVE plote : Hell yea Kentucky boy doing well!! Listened him for awhile and stoked he's getting noticed!

MrDMV816 : When it makes the hair on your arm stand up it's just right.

Tulessa Slone : You 16 that gave a thumbs down, know crap about good music and a talented musician!! Loving this guy! Thanks David Hayes!

Greggory Hall : This is coal trucker song if I've ever heard one

Michael Owens : Quite possibly one of the greatest artists I have ever listened to...I can't express how much I enjoy listening to this man. Absolutely in love with the sound but the song writing is incredible. A couple songs I song with tears in my eyes every time cause they response so deeply. If I ever have a chance to see them perform I would be exceptionally grateful.

Jill Bowser : This guy is great...he's edgy and gritty the way country music should be...not this homogenized stuff on the radio...Don't let them 'clean up' your music Tyler your doing it right.

Morag MacGregor : Lord, it's a mighty hard livin But it's a damn good feelin to run these roads Isn't it just 💋

André Tavares : new outlaw in town

Brandon Smith : When are you guys coming to upstate New York ?????

Asa George : Tyler Childers, Hank 3, and Rebel Son are the only good outlaw still out as far as I have personally heard

Codi Williams-Brown : Oh my god what a voice

San Remo : This is the most perfect song ever.

Rooster Cogburn : I wish my pupels looked like his. Little bit of some teeth grinding going on . no expression. . Dam good song writer excellent

melodymakermark : A buddy at work has been going on and on about this guy, “You gotta check him out!”, etc.. Glad I did. Awesome stuff.

Mountain Dweller : Now this is a Singer/Songwriter like we been needing! Keep pumping out that Appalachian gold Red!

Kenneth Burke : Bad mother fucking song love it

Frank Kramer : Thinking Tylers drummer is sportin a Jinks Tee, good stuff TC!

Pauly P : Not bad. 2 guys from Kentucky. This guy is folk and Chris is blues👍 both with country undertones of course.

Skylar Adams : I think the 1k that hit the thumbs down button were drunk

Alannah Allen : Damn good feeling to run these roads...

Raley Delk : It's a damn good feeling to run these roads

Jackson Price : Get me higher than the grocery bill pure gold

T Spires : Hands down the most bad ass artist I'll hear in my lifetime

Mr. Gixxer : Its not like i like cocaine ....just like the way it smells

Donovan Drake : This song is absolutely undeniable. Wow... And then the intensity of his eyes is just staggering....then the shot of the bass player who looks stoned out of his fuckin' mind makes me laugh. Great video.

Hannah Baughman : Seen him in Columbus Ohio this past Thursday with Colter Wall & it was amazing to say the least!! Definitely will see him again & met a lot of faithful fans from Kentucky that came to the show. Love your stuff!!

Aus10 C : WTF, how am I just hearing this!!?? And all his songs are going to be #1....soul for days

David Cain : boy howdy... this song makes me wanna raze hell...! ANYBODY ELSE?!