Pauly Shore with 4-year-old Bruno Mars!

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Anthonyjbro Stays High : Mini 24k magic

busa89 : Crazy thing is Bruno never got any taller.

TiliaCordata : "A big star like you has seen me before, that makes me feel real nice Bruno"... xD

britt dino : poor bruno. even at that age he saw that this interview was a joke

Kelley Broussard Mackaig : GOD!! This needs to go VIRAL!

Sparkle Light : What a lil cutie with those big eyes and dimpled cheeks!

iNfIrEs yEa : Soooooo cuteeeeeeee 😍😍😍😍😍

Alise Bankston : BRUNO IS SOOO ADORABLE ❤️❤️❤️

runeplate123 : Lol and now he's more famous then this old fart.

Shak0ok0o16 : What. In. The flying FUCK is Pauly Shore wearing?!!!! lmaoooo

Courtney S : This is surreal

Jamie Hellfire : Who knew that Bruno would become a bigger star

Jason Vectrex : I hope shorts like that don't make a comeback :)

serrauncu : 2:38 yeah man i'm four and i'm better than you!

serrauncu : i just want to go back time and kiss him from those sweet cheeks! :D

Xisting Future : Pauly is awesome, his standup is hilarious. 👌👌

Golden Girl : Cool. I know Pauly Shore but had no clue who Bruno Mars was until I Googled him. Now I feel so old. Lol.

florida girl : Last 10 seconds were highly inappropriate. Hollywood smut😒

Brendonmakesmesmile : Omigod the fact that he's always had the pompadour just kills me...

Baby Bruno : just look at how well Bruno was able to interact with Pauly. I hope Pauly Shore gets to interview him again. This is after 20 years. Just like what Jonathan Ross did again after 23 years! Bruno was meant to be a star!

Kurt Angen : Pauly = Douche

Samantha Donaldson : This is certainly a interesting video.

gracluvzen : Bruno mars is pure talent...

Melfisch : omg sooooooooooooooooo cute *__*

hellokittycutie2003 : He looks EXACTLY the same...grew 2 more inches, but that's all lol. ADORABLE

Aisha Annan : Lol his hair has always been like that! Omg sooo cute!

easyhec : Was he the Elvis impersonator on that Nicholos Cage movie Honeymoon in Vegas?

tbelles : This is awesome!

Okke Loos : Classic!

Linda Vega : he's so cute

Piper 1027 : OMG!!! Bruno is so Adorable!! 🙈🙈

nozo mashii : dimples!

Meghan Dvorak : Aww, I was 6 years old when this happened. So awesome to see Bruno so young!

Helloits Nani : Aaaawwwwww oh my god he was the cutest thing ever!! And he so talented and still cute now im so proud of him!

conestesol1 : Who's the 4-year-old here..? Pauly, you're such a douche... Bruno, you're the sweetest. <3

conestesol1 : The little flip-flops... haha... cute...

conestesol1 : The little flip-flops..! So cute... ;)

yoopstia : Finally a good quality of this video! Love it :)

Corey : oh my god, he is the cutest thing!! and pauly, you need to grow your hair back! (if you did cut your hair)

Sandy N : BRUNOOOOOO MARSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! Who would have thought that young 4 year old boy would end up to be this amazing global singer, songwriter, producer, superstar, who is taking the world by storm. AWW he's soooo cute <3 xx

FrancescaEve : He is the cutest ever.

melirose89 : OMG LMAO! i love it! cute!! you got the moves bruno! and lol pauly shore being his creepy self lololol :))

misshyena999 : Oh. My. God Seriously, WHAT a cutie pie!!! ♥♥♥

4DhumanInstrumentality : "You know you'll get busy in a few" LMAO!!!

ccrxis : hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahaha...OMG I DIIIEEEED WITH THE MOONWALK HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... :3 Am i already in heaven!????

izzy Honey : awwwwwwwwww when he did the MJ impression <3 he still does it

Veronica Jean Louis Quijano : bruno mars is so adorbs

Nikki : Ahhhwwww <333

hellokittycutie2003 : 3:28 Even his mannerisms, expressions, and vocal inflections are the same.

gwenUTUBE : So cuuuuuuute :)