Daddy Daughter Beatbox

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Chelsea England : Her face at the end is priceless, like "whoa did we just do that!?" -- too cute!

Jayla Nation : I keep replaying this video so cute it's so heard 2 believe that Amalah is 2 now

Bruce Shark : This makes makes me happeh...

Millicent Swift : Awe, that was cute :)

DeacSpeaks : I can boldly admit that I have watched this video at least 8 times lol.

iChillalot : 10hour remix please

Simply Sims : Seriously, this is sooooooo precious!

Avienne Rorik : I think I want to make this my ringtone and then leave my phone on during important meetings.

Dizzy Angel : Her face at the end, oh my gosh. I can't stop watching

tiacooper23 : At the end she's like I didn't know I had it in me. Lol

The Not So Good Gymnast : Her face at the end was like : you touched the Royal chin 😨

Laura Mwale : she looked so shocked at duh end, but it was still soooo adorable

Broken Teeth : I replayed this video like 7 times.

Seth Andrews : This is the best 8 seconds on the web

Tabarnacos2 : I like the face it makes at the end, like "Damn, I did that !?"

JJ _OFFICAL : AT THE END SHE WAS LIKE IM AWSOME

KIDs FunSarc Mania : God Bless Her :)

pratherat : Baby: I can't believe I did that!

April Camillo : This is the cutest video ever! her face at the end is priceless! She's just precious, and God love what dad does when mom is gone! Adorable!

MK Flav : drool and spit squad go ham

Life, Light and Hope : Okay...so am I the only one that has played this video a minimum of 100 times today? Lol!  I love it!  My husband would totally do this to our baby ALL of the time. I used to get on him about crazy antics like this, but she loved it.  P.S. it scratched those itchy gums for her so she got more out of it than he did!  Lol!

BlackStreets 76 : her beat box stuck in my head & this time I don't mind- ba ba babababababababa babababababababababa

Shonda : I keep hitting replay I am over here crying 😂😂😂😂😂

asdf zxcvb : Can't wait to see this on some TV show like Ellen or whatever grandmas watch these days.

Chlœ Dodson : I can't just watch this one time 😂😂😂

GracefulJoy : So doggone adorable! Looks like she was thinking, "Wow, I sound that good?" with that little look on her face at the end. :)

BFMDocs FamNStuff : she is soooo adorable!

Shahera Stephens : 😂😂😂 Too Cute. I can't stop playing it. 😍😊😍

mbrooks3 : She will Love these vids when she's older! Mad cute!

Chlœ Dodson : Her face at the end thoooo 😂😂😂

Jessi Sanfilippo : Amazing. So amazing.

Carlos Recepción : Impossible to get tired of this video, she´s the best baby girl ever! :)

Eoin_ Digney : At the end that face tho

zaria. : WHY DID I JUST FIGURE OUT *THIS* WAS THE ENDING TO NEW FATHER CHRONICLES

Whitney laborin : Soo cute!! Oh my gosh, I've literally watched this 20+ times and it will never get old

JoshLightWork : hello again! another message from The Work Family. we're rocking out to this on Infinite Loop. it's pretty rad. <3 rock on! you da man. :D

Peshuga de posho : And that's to parents like this, is why rock&roll was born.

SportGamingComputing : who disliked this ?!!!

litebrite84 : "The drool and spit squad" LOL you funny

keedy ke : 😱 she was amazing and who made that beat box was amazing to

Nisha Y. : 😂😂😂 lol why is she looking like "what did I just participate in?" This was cute.

Diana Alexander : i'm still watching this and getting my life.

Vera White : Drool & spit?!?! #Dead

Christiena Treece : I love how at the end she was just like woah

Krystal MIlls : This video is making the rounds on the Internet. just saw this one in my Facebook feed.

Joi Turner : She was soo shocked at the end😂😂

MremboOne : LOL!

foxxybrown : A video!! On Saturday!!! Day.Made!!!!! Now to watch it, lol.

Diana Rodes : Awwwwwww you should we a award for that!!!!! So cute!!!!!!!!!!!! Over cuteness alert ❤️❤️❤️

Deborah Coburn : The "Damn I sound good!" face that she made at the end killed me! Lol I heart you two!