Nigeria Slap Competition | Guyanese Explanation |

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Davaughne DIXON : Y'all see how the man raise his hand shout up and pack up u self and runπŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸƒπŸƒπŸƒ it's a devil slap coming behind it πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­the song just make it complete lol r.i.p stupidy bill

Jerry Antoine : The Narration makes this video..🀣🀣🀣🀣

Ricardo : *"This is not a physical fight no more buddy, this is a spiritual fight"* I'm dead

Zidonia : as a jamaican i can relate to and fully understand all the jestures sency bill did before the slap.

Garvin Douglas : This no longer a physical fight... This is spirtual. :V

BUNNEH BOI : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Xollari vision : Lmaooo dem man funny like skunt😭

Jamaike Yearwood : lamatha Marley bring he hole family.

_ BraxzY_ : Nigga these mans just got slaped into da next generationπŸ”₯lets just all have a minute silence for his jawπŸ™πŸΎπŸ’¨

Hadassah Queen Music : this is a spiritual fight lol haha

Lisa Reynolds : lol lmao omg I love this proud to be a Guyanese

Brendon Israel : Sensibill slapped that boy out of consciousness. This is hilarious πŸ˜‚πŸ˜‚. Trey, you've done a great job. Keep it up.

Ariana Emery : Beautiful Guyanese explanation lmao πŸ˜‚

Hella Clips : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Jamaican girl : not eva Jesus cyaa resurrect the jawbone

Chris Cain : Lol brother man.....this is in my home town in Cape Town down South Africa. I know these guys and they very good friends. But they drink too much and do crazy stuff

Kelvin Aduhene : That Jamaican commentary though

Gio Mck : 🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣 mi dead to rassclaaat wooooh

OLDDOGYMAN : bomboclaat

WezzyWayne : This dude's soul was snatched

big Just : I am dead right now . I know you don't deal with the ghost thing round here , but I watched this and died . you got your first dead thumbs up buddy !!!!!

Bongani Bebula : stop confusing people these are South Africans they speak Sotho and Afrikaans i don't know about Guyani story

zApexz GunPlayZ : oh skuntπŸ˜‚

Samantha Blanchette : Pon da flaw meh jawbone drop right next to meh ass!!! Babahaha

Melito : GGX GANG TriHard 7

Don't Mess with me : U r serious I love you so much I want to marry you JK I'm too young but if I was old I would β€οΈπŸ’‹πŸ˜β€οΈπŸ’‹β€οΈπŸ˜˜

diba : No way 😲😲😲

Annie cudjoe : I before I watch d video ah start to laughπŸ˜‚πŸ˜

Leah George : I love the music behind that slap. I startes laighing before it even star . Guyenese squad big up. I from gyuana and i love it

Florence Ogaldez : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

dey ong : Dislike

Scorpor Supremacy : Oh skunt , oh skunt, slap the oxtail outta yo mother skunt πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£

Royalty Blair : Trey u funny

Addison Corriveau : thare is a devil slap coming

Tayrique Mendez : BBC !! a this cause the thunderclap and di earth yesterday ooo , di bax cause Jesus fi frighten mi run pass mi lol..

Shawn Smith : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Fusion Expresss : When you ready to roast your teacher!!!

Chelsea Yearwood : Dah slap so hard is pass de equivalent to bajan big rocks. πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Jamie Atkinson : XD

lil joxx215 : πŸ˜‚this guy funny

Justin Ramsundar : Oo so funny

Dakota Young : 😭🀣😭🀣😭 He was out cold πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜πŸ˜πŸ™πŸ™

Devon Christian : Obomboclat πŸŽΆπŸ˜‚πŸ˜‚

Joshua Kargbo : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ that was funny

kaodi wogu : Next time... How bout you just allow the video play ?

12M views : he is in heaven because that was a spiritual slap

Tae Technology Monster : narrations pon fleek

Queen Savage : What was they doing in the background

Geegee 123 : This video should be around 1 min but that voice make it look longer but i love itπŸ˜‚πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜

hum zaad : Dat slap alternate for Anesthesia