Barber let me get thatttt
Contageous laughter Who the F cut your hair brooooo

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
Dude worst haircut ever

Comments

youtubasoarus : His laugh is contagious! LOL

David Cendana : barber: what do ya want fam? him: have you watch Rick and Morty? barber: say no mo...

The Left Lane : That video stabilizer rocked back and forth to the rhythm of his laugh.

kaozbender : Holy shit that laugh makes the video 10 times better.

Godey Slash : "looks like half a pistachio shell" only a brother could say that!

jack Sansum : The smell of fresh memes in the morning

Oliver Anthony : Next stop....Ellen.

carly :3 : their laughs are so contagious πŸ˜‚πŸ˜‚

Yellow King : He's on Ellen next week. Lifetime supply of free haircuts

Nicolas Velez : Barber : what do you want Guy: make me trending on YouTube Barber: say no mo'

Chretien li : "Lemme get that half a pistachio shell" πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… HAHAHA IM CRYING

Arizona Archer : hahahahaha "half a pistachio shell" I lost it at that. Thank you.

SupremeLordEmperorMajorGeneralMarshallAdmiralUltimateCommanderofTheSouthPole, King of the Penguins. : What a cool group of brothers.

KING NIDHARS : He tried to crop the landscape video to vertical so that he can get this to go viral

Mihael Šarić : "Let me get that never have to wear a yamaka again" HAHAHAHHHHHHHHA

David Sopkin : "Never have to wear a yamika again" lmfao

Alex Lee : Legend has it that these guys are still laughing to this day

Laurel : Let me tell you something. I had the shittiest morning, I hadn't laughed today. I know, that's awful! Then I happened upon this video and I watched it like 92 times because it made me laugh my ass off. Thank you so much for such a good laugh :)

withcheesepls : so this is what getting high feels like.

RAIN : Im only smiling because theyre happy

Harvind Grewal : 00:17 Who the hell cutch'yo haya.. b.. bruhh

Pick A Shoe : It's filmed vertically It's gonna be popular

reallydude111 : This shit isn't even funny, I only laughed cause they were laughing.

Anomaly : kikikikikikikikikikikikikikikikikikiki

King in the north : im calling it the "who de hell cut yo hair" is gonna be the new trend.

julianjfranco : This was probably the most fun i've ever had watching a video.

Estoric : And.... it begins...

Confuciusss : Legend has it they are laughing to this second

Eastsidedirtykid : Square video...I'm conflicted...want to complain for filming vertically, but want to compliment for filming horizontally....

scenecheck123MYJ : When you're coincidently snacking on pistachios as you watch this.

Morgan Montz : I wonder if they are from Philly....

michael James : That kind of laughter only happens once in a while The Best medicine ever Really funny video

Dom : Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh lol

Grey Haven : what a contagious laugh brahh! πŸ˜‚

T H : you gotta post more videos of yall laughing, its killing me

DaWeaselGeek : Just don't ask for a refund.

guywithnobeard : This video brings me so much joy. Thank you so much.

Dirty RightsπŸ‘½ : Its ok Ellen will give him free hair for the rest of his life.

djdestroyer : the new damny dans

Palider : He's going to get a lifetime supply of haircuts from Ellen.

Ella Hayy : i just watched a video of someone asking for a refund for a haircut and wondered why, now i know why.

BigMacRush : Go Phils go Flyers

Fred B : Ellen gonna give him a life time supply of hair

Fantasy Broz : His laugh is amazing

MrJakeuk1234 : dat laugh is amazing

AnnonymousDriller : future meme

Cherry Stone : for aliens watching us ..Welcome to the Internet lol

Adam Wolf : Just don't try to get a refund cuz you might offend some old lady.

Aiden Lewiston : it's like damn Daniel. but not.