Barber let me get thatttt

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

youtubasoarus : His laugh is contagious! LOL

Chretien li : "Lemme get that half a pistachio shell" 😅😅😅😅😅 HAHAHA IM CRYING

reallydude111 : This shit isn't even funny, I only laughed cause they were laughing.

Patrick B : I like how he laughs with him he doesnt even get butt hurt lol

The Left Lane : That video stabilizer rocked back and forth to the rhythm of his laugh.

Hermit : This video reminds me of the relationship I never had with my brother.

Joe Wisniewski : They will laugh for decades about this.

Yellow King : He's on Ellen next week. Lifetime supply of free haircuts

David Cendana : barber: what do ya want fam? him: have you watch Rick and Morty? barber: say no mo...

kaozbender : Holy shit that laugh makes the video 10 times better.

Mihael Šarić : "Let me get that never have to wear a yamaka again" HAHAHAHHHHHHHHA

Nicolas Velez : Barber : what do you want Guy: make me trending on YouTube Barber: say no mo'

RAIN : Im only smiling because theyre happy

Godey Slash : "looks like half a pistachio shell" only a brother could say that!

jack Sansum : The smell of fresh memes in the morning

David Sopkin : "Never have to wear a yamika again" lmfao

withcheesepls : so this is what getting high feels like.

Arizona Archer : hahahahaha "half a pistachio shell" I lost it at that. Thank you.

Eastsidedirtykid : Square video...I'm conflicted...want to complain for filming vertically, but want to compliment for filming horizontally....

Adam Wolf : Just don't try to get a refund cuz you might offend some old lady.

SupremeLordEmperorMajorGeneralMarshallAdmiralUltimateCommanderofTheSouthPole, King of the Penguins. : What a cool group of brothers.

KING NIDHARS : He tried to crop the landscape video to vertical so that he can get this to go viral

Morgan Montz : I wonder if they are from Philly....

carly :3 : their laughs are so contagious 😂😂

Harvind Grewal : 00:17 Who the hell cutch'yo haya.. b.. bruhh

oauseer : Idk if they're brothers but it was nice to see the guy with a haircut not taking it seriously and laughing along with the other guy (/brother) too

Oliver Anthony : Next stop....Ellen.

James Vignale II : I wanna hang out with these guys.

T H : you gotta post more videos of yall laughing, its killing me

julianjfranco : This was probably the most fun i've ever had watching a video.

Alex Lee : Legend has it that these guys are still laughing to this day

Grey Haven : what a contagious laugh brahh! 😂

Dom : Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh lol

Yaxley : entire video was buehehehehehehehehehehehehehheheheheheheheheheehheheheh

scenecheck123MYJ : When you're coincidently snacking on pistachios as you watch this.

Confuciusss : Legend has it they are laughing to this second

Anomaly : kikikikikikikikikikikikikikikikikikiki

TVsez : Half a pistachio shell! Nearly fell off the sofa

Estoric : And.... it begins...

Michael Withington-Walsh : When i go back to school in 6 weeks i know that this is all im gonna hear. Fml, pass me the bleach

King in the north : im calling it the "who de hell cut yo hair" is gonna be the new trend.

Miranda S : Heh heh heh heh heh heh

Pick A Shoe : It's filmed vertically It's gonna be popular

Knights Of Ni : I've seen this like 50 times and still in tears laughing :D

Dirty Rights👽 : Its ok Ellen will give him free hair for the rest of his life.

Yeetlord Clockwork : Damn get this guy and his barber to a hospital, he just got roasted to the shadow realm im dead

DaWeaselGeek : Just don't ask for a refund.

Broyale26 : No homo, but why that dude in the red shirt kinda look like this cute ass dude I used to pipe back when I was locked up?

SimulatorsStudio : How is this viral?

nick willard : bruh