WHAT IT'S LIKE HANGING OUT WITH SNOOP DOGG! *SURREAL*
WHAT ITS LIKE HANGING OUT WITH SNOOP DOGG SURREAL

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
Can't believe I was able to chill and hang out with Snoop Dogg for while! This was actually a super surreal moment for me and I really appreciate their support and hospitality! This is for everybody who comes from the mud for real, y'all are who I do this for! WANNA GET THAT CUSTOM G SQUAD EMOJI NEXT TO YOUR NAME?CLICK THAT LINK BELOW๐Ÿ‘‡๐Ÿพ https://www.youtube.com/channel/UCPOhqbK_PFng6OZ13cnwNSg/join My 2nd YouTube Channel๐Ÿ‘‡๐Ÿพ (Please Subscribe & Like๐Ÿ‘๐Ÿพ) https://www.youtube.com/channel/UCbZXkbenyqos1SeugzGb5ZQ Norm's Auto's Instagram๐Ÿ‘‡๐Ÿพ https://www.instagram.com/norms.auto/ Los Angeles Chrysler Dodge Jeep Ram Address: 2025 S Figueroa St, Los Angeles, CA 90007 Phone: (833) 866-5795 Their Instagram๐Ÿ‘‡๐Ÿพ https://www.instagram.com/losangelescdjr/ Hollywood's Instagram (Snoop Dogg's Friend Who Plugged Me!)๐Ÿ‘‡๐Ÿพ https://www.instagram.com/stuntmangene/ Snoop Dogg's Instagram๐Ÿ‘‡๐Ÿพ https://www.instagram.com/snoopdogg/ FOLLOW ME ON: INSTAGRAM ๐Ÿ‘‡๐Ÿพ https://www.instagram.com/tallguycarreviews_/?hl=en FACEBOOK ๐Ÿ‘‡๐Ÿพ https://www.facebook.com/TallGuyCarReviews/ TWITTER๐Ÿ‘‡๐Ÿพ https://twitter.com/tallguycarrvws?lang=en SNAPCHAT ๐Ÿ‘‡๐Ÿพ https://www.snapchat.com/add/coreybarrett Want To Buy Some Of My Merchandise? Click The Link Below.. http://tallguycarreviews.com

Comments

G T : I got a hellcat snoop: oh wow, me too lol. Snoop lit up after he found out about the hellcat.

Black Knight Mustang Lifestyle : Dammmmn Bro. Snoop Dog. Yes Bro. Your doing the Dammmn thing. Keep it up Bro

87 ONTHEBEAT : I love the cars and all...but your energy is inspiring and makes me a better person!

Royce Dash : Cory: say what's up to em snoop Snoop: what's up my niggs Classic

King JKD : I started watching your videos for the Hellcat & cars but it turned into me clicking on your videos for motivation & inspiring me to hustle mane respect

Sage Riojas : From Honda to Mclaren and now meeting the Dogg. Big inspiration ๐Ÿค™

Hooligan Muscle : in just a couple years went from Honda Accord to chilling wit Snoop n satyin above the staples center... your actions speak volumes

Warren Mapp : I got hella anxiety seeing him toss that earbuds box around lol ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Murph : Snoop had to get the side Thot out the way haha.....SNOOP DOGG!!!!!!!!!!!!!!!! @7:32

Cameron Basdeo : Chillin wit snoop and u from MINNESOTA THTS COLD

Sticky Js : Legendary video my guy, but I can't ignore how thirstyyyyyy homegirl is in the back ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Dead Shot41 : Legendary video champ!! The Iconic Dogg Will Smith next brotha...

akaCAL : Notice, Snoop didnโ€™t play Tall Guy, the love and time spent was GENUINE ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฏ

Nismo Kali : I hope you hit some of that sticky icky with the og lol. Thatโ€™s lit tho champ ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ

Thewidowsh8kr : โ€œWhat car would you get? Any car?โ€ โ€œ61 Lincoln continental.โ€ Yes.

JagSTR Guy : Bruh anybody that come in contact wit you, you always show love an shed the light.... You 1000% a stand up dude!!!! I fk wit you dawg!!!! Literally in my top fav youtubers

Brendan Obrien : Yall like best friends right off the rip๐Ÿค๐Ÿค

akeem hamilton : This is big legendary you got to meet snoop bro the legendary uncle for everybody ๐Ÿ˜‚ keep up the good work ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Adonnis815 : The amount of love TallGuy get in LA is legendary ๐Ÿค˜๐Ÿฝ๐ŸŽ๐Ÿ’จ

Paperboy : ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Slim if you didnโ€™t get yo โ€œ3ofemโ€ on that night you ainโ€™t ready my G

Chevy Citation X-11 : At 7:30 Slim hanging with Snoop Dogg that's Top Of The Mook Legendary Big Respect ๐Ÿ‘Š

Cadillac Kadafi : Name of the video should have been, what's it like hanging with a icon! LOL

Patro Chism : I'm always going to be g-squad away with tall guy car reviews.

Jordan Stranieri : Damn bro shout out to you and the G Squad, you have the best fanbase. NO ONE with 500k subs is getting recognized every day like you. and big shouts to the Doggfather, you a legend for that bro

Djuan Boone : McLaren and Snoop on the vlog... Congrats bro! Doing big things now. Would love to see a review of some of the cars in Snoop's fleet. Jay Leno's too since you're in Cali

Joseph Houlder : Big ups Hollywood and what you said about snoop is factual even saw him at Grant Cardone 10x growth con

D Andrew : Tall Guy hell ya brotha badass video legendary content for sure....๐Ÿค™๐Ÿผ

Ray Be kind to others, it goes a long way : Now finna blow up Tall guy!!! ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘Š๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐโค๏ธ

David Figueroa : collab with daily driven exotics!

Bthaboi D : Damn bruh stay hydrated your voice is always crusty

Michael Bolden : Just watched a ad that was 8 mins long about granite tops so YouTube better run tall guy his 5 dallors now

Alex Urbaniak : I totally agree with Snoop on the 61 Continental. I would get it the exact same way he said plus bagged out.

ast0nv8 : True inspiration moment right there..... Also slim I think its time to upgrade the camera joint to a Sony Alpha a7 II so you can get a better mic and much crisper content.

Patro Chism : Tall guy car reviews I love for you to do a review on a 2019 dodge charger Hellcat 77 West fan please do a review on the Dodge Charger red eye demon 2019 you think like even that Dodge Charger or red eye demon then you still get the McLaren but get a Dodge Charger 2.

Patro Chism : Tall guy you know Imma Bee Gees choir with you all the way I'll do 2019 or talk I'm already Jinx Squad with you I'll do 2019 tall guy Carver you is the man and God is going to bless you tall guy car reviews.

Patro Chism : Tile guy going to be the best dodge charger Hellcat I ever seen no man what's up onto someone's binance going 1007 horsepower 2008 horsepower.

PHONE KING : I am true G squad ๐Ÿ’ฏ & I've been watching you since you had your Honda!!!

Patro Chism : Tall guy keep on doing your thing made real talk man don't you get to keep your brother buddy cap for a little wider 2018 Dodge Charger blood can I don't know how to blend a cat door in any way.

Great 8er : Major moves bro !๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ™๐Ÿผ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ

SmoothwithitNYC : "The balcony get a lil wobbly exit abort mission" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ you had me in tears

Stay Focused : That's what happens when you change your environment, but your hustle stays the same๐Ÿ’ฏ๐Ÿคจ๐Ÿคจ

Jeseze d1 : My real grind starts today I just finished highschool didn't graduate but am gonna grind while watching your content starting know even tho I've been here since the first hellcat advice.๐Ÿ’ฏ๐ŸŒG-SQUAD

Dominic Jiles : Doing yo thang bruh ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ”ฅ

Dr. Upper90 : Bro that chick that was with Snoop dog was bad af

SteveD : Damn boy, you livin' that L.A. life! Crib is off the hook, getting that 570, hanging with the D.O. double G. Happy for you but Jealous LOL.

Tanner Cox : Fr forgot your brothers charger is still in the shop

GabrielKicks23 : Legendary moment , dope vid , canโ€™t wait for your bro to get his car back, and also canโ€™t wait for your new car to arrived to your channel , stay blessed โœŒ๐Ÿผ

MEAN GENE CUSTOMS : Super Legendary Sh## Champ ๐Ÿ™Œ bro ๐Ÿ’ฏโœŒ

Yungsinatra610 : Would love a review on those headphones coreyโค๏ธ