Whoop That Trick - Djay, from the movie "Hustle & Flow"

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

DraYzey : Lol I miss crunk music.. too bad it was more a phase that faded with time. Much like how this trap stuff gonna be after some time.

William Mason : that beat is mad sick

Aequh808 : "Stomp that Hoe" haha Im dying xD

Ms. Phoenix - The PunkRockPrincess : I was going nuts when he built that beat, shit is hard son

Pa' La Raza : we ain't gotta lie this track here bangs harder than most in 2016 . #facts

SayNoToTroll : This could easily be the prequel to Empire

StutteringCrisTop10 : "Who gon' play that?" ROFL!!

Tr3DaMayor : Back when Cookie was pregnant with Andre!!!

Gio Aguila : Terrence Howard should have gotten an Oscar for this. He got robbed for this!!

Deneen Peyton : Shit he ain't white he light skined!!! 😂😂😂😂😂

Joey Diaz : Haha hip hop knows no color. Just hard knocks homie. Get it dawgs

Tony Jenkins : the greatest scene in any movie ever made

Moorekeice Phillips : Naw man he just light skinned lol

Travers McMahon : scene always gives me goosebumps. Beat is just dirty dirty.

Justinbowen2003@yahoo.com Bowen : I fail to see why this movie got such shitty reviews. I loved it personally.

TheFredBone : the creation of the beat slowly forming is what's Magic.. like watching you child grow or something.. but I kinda wish this was a real mainstream song for a real rapper not actors but the beat hot still.

SpaghettiDoctor : Every second of this was art.

Tyler Rice : 😂😂 "okay, let's go smoke that joint"... Lmfao

DxnnyBoy AdventurezTM : 0:50 When yo lil cousin wanna chill with u and the older cousins at the family functions

Dre Loco ZFG : That's definitely some Memphis Tenn shit

Kalin Puls : 4:35 is when the theater exploded...

Jay Ceez : I love this scene absolutely sssiicckk👊💯 does anyone else agree that this would be badass if it was connected to Emire? (I'm fully aware it isn't) Lucioius breaking into the game along with Cookie 👊💯

Kim7000000 : Classic scene in a classic movie!

Mike Michel : 11 years later and this beat still give me the chills

Michael Havas : if juice documents ny hip hop in the 90s, this documents the dirty south

Rob v w85 : this beat is still crazy.

Joey Diaz : Lol ok lets go smoke that joint!

sgtstreetmeat : I like that clap..

KOOL G : *Uh huh I like dat clap*

Tullbrayom Peterson : You gotta have on headphones to enjoy this 🔥🔥🔥🔥

Tyri Jernigan : cookie pregnant with andre

AIZEN : About to coach a middle school basketball game and this has me lit. These kids gone learn today

Lusa Holani : "whooooooo"

Tamaku'Yahu Byn Yar'sharal : Realist part in the whole movie...nuff said

Marlene Barrera : fuck outta here....MAYNE 😂

TheNewKingOfBASS 160db on music : this is the shit Chris Brown rides around listening 2

freshfade28 : Stomp that hoe 😂😂😂 Anthony Anderson expression cracks me up

Mike T : I like his rap voice way more than most popular artists today.

Theo Potter : If this scene doesn't get you amped, you're dead.

Mr. Popo : nah he just light skin

kzilla 689 : this scene is epic

Carl Hosmer : this has to be the most crunked song in this movie this is my shit

Rae Azanna : White boy come through with the beat!! Gatdamn! And the lyrics is fire !!

gohstdog23 : "empire" the early days , lion Arm tatt poppin

Angel Santiago : this song is fireeeeee till this day lol........

Pandabearmadness : I love 8 mile but I have to say I love this movie equally. imo this has better much much better actors.

MrUrkel0730 : Dat clap though

Justin Mock : Only come here for 2:56 - 3:30

Annette May : Who knew watching this movie that 10 and 11 years later, Terrence Howard and Taraji P. Henson would reunite to film "Empire"? They both still look great together. Great movie!

Falcon : Lucious Lyon early days lol