chris again

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Skove Stove : For the last three years, it's all been the same; Once I start one Kyle video I watch them all.

Sunny : So much anxiety when he put that knife thing back in his pocket without putting down the blades.

Zero The Hero : Perfect recreation of the late-90's nu metal douche.

iamtingley : that knife was perfect. only a Chris would buy that

Chaz Fossey : This kind of humor is like a fine wine... it's an acquired taste. I love it

BenNJerrys2xaday : kinda scary too...piss me off...awwwwwaww

Medina Isaa : "this is why the zombie apocalypse is gonna rule"

{1765} Ioin, or Ðie : "Lets have Nerf battles" lmao

StanishStudios : It's like Jay and Silent Bob combined

Zebulous : Watching the Chris videos is like a terrible flashback of hanging with those shitty kids from junior high and high school. The knife was an amazing addition. I actually have a stupid knife that pretty similar that I keep because it’s just so ridiculous. It’s useless, it’ll clearly fall apart if I ever tried using it for anything productive. But it’s there...haunting me from my junk drawer.

nice bro : You like pills?.... Betch!

KOilithya : Is that a fidget spinner with knives?

unicornrocker7 : this guy is like a mixture of jesse pinkman and guys that go to my school

yitboy11 : As i go through these videos for what must be the 100th time, i have finally discovered the brilliance of the description section.

Alex Hashaga : The pose he does when starting to talk to his lil bro at 0:56 . omg LOL

Jonas Steinberg : so nuanced, so absolutely applicable. I hung with kids exaaaactly like this lol.

Evan Gilchrist : Anyone who lives in Danbury, New Milford, New Fairfield or Bethel, CT

Buck Futter : Wow, there was a Chris in my high school who was just like this. Nice portrayal here, really accurate.

Javier Spicer : Reminds me of Nate Diaz

jimbeen1771 : This guy is the funniest person and best comedy actor ever. At thens when hes like kinda cold too...pisses me off, aarrgh.. Hahahahaha i was dying

Half Gram Dabs : west palm beach florida kids

s h a d ø w b a n n e d : ...let's have nerf battlez.

karly g : Kyle i love you marry me

Bobby Dhillon : lmao

Milo !!! : This is what it feels like to go onto Facebook

Neurosis : Dylan Klebold again

Jaret Wood : I can't get enough of Kyles characters and acting.......best Youtube character on the net, and Ive always loved SNL, hopefully they give him a bigger role

Will Cox : The caption..... ahahahahha

James : jesus christ fold the blades back

charles nokes : So? I don't get it

Bolgernow : the Krull Glaive is awesome, nice work...

Leon G Brown : "I want... Something to eat...?"

Paul : The best part for me is when he says “it’s cold and kinda scary, piss me off..” part at the end. The acting is really good. Summarized the character well. Chris exposes a deep need for affection but all of it with tough talk.

Chris Koo : I'm scared.

kylesteinhauser : ::phone rings:: OH GOD DAMN IT

Connor Bond : I really hope that they fed that guy

Rat : Piss me off...

Chad Fjerstad : I was this person in 1998 & 1999. It's 100% on point. It's so real.

Tickles Maldonado : This character is the best thing ever.

Fraser Killham : cosmo posch

M4 Media : Kyle must commune with the spirits of the dead because theres no way this isn't a real person.

Sarah Mumbert : kyle you make me so happy :) never stop doing what you're doing!

JMagdalenaCLove Nname N : lol did u see that Chris. mastermind here

Justin Lehman : zombie apocalypse for days!

Best Bass Boosted : A subaru drove by at the end!

GabeKVLT : "zombie apocalypse is gonna rule xDDDDD"

Gen loyola : colombine

Tripnotyst : where has the original chris video gone?

moonaka2 : xdd

weezhum : the back of mazzottis.