Beatboxing with Sulfur Hexafluoride (Deep Voice Gas) w/ Nick Uhas

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

D-low Beatbox : ommmggg I want to do! brooooo

Fæl you're : This is the best sulfur hexafluoride video I've ever seen!

lee mcgovern : 1:38 sounds sick at 0.75 speed

Fluffy Beast : I want someone with an already deep voice to inhale some of this

Damtime TV : Omg amazing

80Fitz : I had way too much fun with this!

TheEvrLastingGmr YT : 1:17 New dubstep right there, we don't need machines anymore we just need some good old hexafluoride!

Wendy : 1:19 I need a full version ASAP

Shawn Shawn : WE BEG A PART 2 MASTA 80FITZ

ツEnqbled : 1:38 listen to it in 0.75 speed.....

toxic teckz : When puberty hits you

Jolo Valenzuela : 1:18 put it in 2x speed

The Zoliii : 1:19 wow

Seadew : XD i was just talking about this with some friends lol

robdahell. music : Where to buy this awesome down pitch shit ?:D

Jen Bagley : You should layer some beatboxing using this gas, your normal voice, and helium. It would AWESOME

the reidt idea : 1:58 sounds like cool-aid man

Samarth Sai : Hulky sound. Arghhhhhhhh

YeaBoyAdrian Lol : You should've did Arbys we have da meats and also u sounded like the guy who does the commercial

Spooky Negros : 1:02 bohemian rapstody

Clex : I was waiting for years for someone to do this. Ty for 46 likes I never get them Edit2: wtf I have more likes then subscribers loool

Everydaylife : That gas is extremely deadly but do whatever you idiots feel like doing

tô lembrado nao : Salve aqui do Brasil pra vc

Raijan Austria : When he says "oh yeah" he sounds like a cow

can kuzucan : Try beatboxing with cynaide

Nathan Lynch : If darth vader could beatbox

Alec_ Red : 1:51 OH YEAHHH OH YEAHHHHHH OH YEAHHHHHHHHHHHHHHH

Umme Muhammad : 0:53 his face though...

Fernando Barrera : Este si que lleva a otro nivel el beatbot💯 0:58

Ahmed Hatem : He sounds like Shrek?

PyroGhost LickMe : When the drop hits to hard 1:19 xD

SwagXGamer360 plays : He has a great impression of of the devil beat boxing 😂

Dragoș Cristian : 1:51 - 1:55 sounds like a cow! 😂

Damian PG 13 : Deep box yes

legion paaka : Just seen this

Evo_ Frosted : When you hit puberty 😂

Steven St. Peter : I saw you on pitch perfect 2

ShadowHunterx : The white version of KSI this was on my recommended..lol

Imam Supriyadi : Electro bass

Ayub Shaik : It's sounds like hulk

DanielsRUs : when someone calls you a squeaker on call of duty

ROSHY 209 : Next time say ARBYS WE HAVE THE MEATS

Let's Play : Sounds like a cow

Daniel Szaffko : I wanna buy it ! Like imagine that at school Your techers sais hey come to the table and you like ok why not ? And you gonna have that thing on your voice...

magestical bird : ITS NICKOPEDIA

ScottySquatch : It's like a chemical voice changer.

Muan Siam : how do u remove or how did it disappear the helium

ghoritaufeeq 2002 : My like made you 97 k

Playlists : You should try and hit the lowest note possible

Aiz Creator : deep box...