هاني هز الجبل - الحلقة الثانية | سما المصري - Hani Haz Elgabal - Sama Elmasry

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Sara Alhadary : بيقلد رامز واللى معايا يدوس لايك

MoMo 4Pro : مش كانت تموت ونرتاح منها 😂😂😂😂

Snd 10 : يلي بيعتقد انو هاني رمزي طويل وهبيل يدوس لايك😉

goody faeed : لا يهز الجبل الا الله

Hany El-Feky : كله بيعرف ربنا وقت الموت...

محمد حسام : اللي شايف إن هاني بيييييض يغبط لايك

عبد الرحمن : بقلد رامز بس هيهات يكون مثل رامز🙄😴

Hh Kk : سما المصري كانت تبكي بحرقة بحرقة بحرقة شديدة ومع ذلك ولا دمعة !!!!! يعني مقلب مفبرك هههههههههههههههههههههههه لايك لمن يوافقني

___a.h.b.m___ : تقلييييييد لبرامج رامز

Aya YoYo : لو كانتي تموتي وتريحيني من فضيحك وقرفك

mohamed alamer : الي بيحب النبي يتوس لايك و كمينت

Jihane Johana : التصرف المنطقي الي يصدر من أي حد في ورطة زي دي انو يفتح الباب و يحاول يهرب 😕بس هي ماعملتش كده😕 ده دليل على أنه تمثيل في تمثيل

تاج السلاطين : برنامج بايخ وبيقلد رامز جلال بس رامز اهضم من هاني بكثير

un peu de tout : المخرج والفكرة رائعة بس المقدم مش في المستوى كلون ®

Asdasd Asdasdaam : هي سما لما قالت عالمحامي (بس متجبش اللي بالي بالك ) كان قصدها مرتضي منصور لو انا صح لايك

صمت المشاعِر : والي بيحب النبي محمد صلى الله عليه وسلم لايك

Mohammed Alassaad : اسخف إنسان في اسخف برمانج

RoRo Elbagoury : أقسم بالله انا معرفتش انه عمل برنامج السنادى الا دلوقت😂😂😂 سخيف جدا جدا 😒😒 كفايه هبل بقااا هو فاكر إنه لما يقلد الشبح رااامز جلال 😍😍هينجح بالعكس دة خلقته مرسوم عليها أن برامجه مستحيل تنجح😂😂😂

DJ TAKI : كاش جزائريين هنا

Wafaa Mohamed : هو انا وحدي اللي حاسة أن هاني رخم ولا ايه ......

متعب اليامي : صلواا على من ولد يتيماا.. وعاش كريمااا..ومات عظيماا.. اللهم صل وسلم على سيدنا محمد وآله..

سميرةالمصرى 12345678 : هانى أصعب من رامز

Mravenger5 : سما الشرموطة .....

ريماس هيثم الحنيفات : لا السيارة ما صرلا شي ههههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂

Ahmed Hamed : ده عايز يعمل نفسه رامز 😂😂

mostafa ahmed : اللي بيححب النبي يصلي عليه

الفجر الجديد لاند : قلبي زعلت عليها حرام يعملوا بيها كده

انو الخفاجي : ديقلد رامز😂😂

dodo dodo : هاني سميككك و دمو ثقيل

Abdalla Adel : هانى يقرب للخليل كوميدى

روعة كورة القدم : في ناس بتصدق التصوير وضح انو كذب و المقلب يدفعوله فلوس عشان متقولش انه كانت عرفه انو كان مقالب

الرقيب & : يقلد رامز جلا

Haret Allafe : راااااااااامز تحت الارض فشخك من زمان

زيد العراقي : ما فيك تقلد رامز جلال شو ما عملت الملك رامز

رحمه ابوالوفا : صلو على النبى عليه افضل الصلاه والسلام

Aya Aya : روعة جميلة

Noor Mohamed : انتى لازم تموتى الموتة دي علشان الشتيمة اللى انتى قولتيها

محمد جميل : أسلمت سما المصري هههههههههههههه

احمد اليافعي : المفروض هاذا البرنامج يقدمه عادل امام بايكون افضل بكثير من هاني اولا بايحصل على شهره ومتابعه اكثر بسبب عادل امام ثانيا بيكون مضحك 100%بتعليقات عادل امام ثالثا باتكون ردت افعال النجوم رائعه ومرحه عندما يكتشفو انه عادل امام من قام بالمقلب الي معي بهاذا المقترح يفعل لايك

Shahad 123123 : الي يحس ان رامز برامجه احسن يحط لايك

محمد فلاح : اكثر حلقة حاصلة على نسبة مشاهدة هية هاي الحلقة 12 مليون مشاهدة 😵

אליסיה זיאדה : الشرموطه ختى انها تذكر الله ما ذكرتو حست حالها بين الحيا والموت وما ذكرت ربها القحبه يا ريت السياره حقيقي قلبت فيها مهي زانيه وقحبه كبيره سما المصري رمز الشرمطه ومثل احلا للقحبات

Mīmã Mímì : بالعكس انا بحب هاني جداااااااااا وبحب اعمالوا

Ahmd Foda : ربنا يخدك يا سما الي بيكرها يدوس لايك

ayaayman shada : رامز احلى بكتير حتى دمه خفيف وعسل وبعرف يعتزر اما هانى سخيف جدا وبارد برود مش طبيعى وافهاته مش ظريفة ومين سما دى فى عالم الفن عشان يستضيفها والى معى فالكلام ده يخبط لايك

remO ebrahem : تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتت تتتتتتت 😂😂😂😂😂

ابراهيم سويد : اما هيه تستاهل الف مقلب ههههههههه

مسلم كامل : برنامج تافهه

عبد المريم : ههههههههههههه مش حلو برامج رامز جلال احلا (التقليد صعب)

Yonko Mihawk : طب اللي شاكك في عدد المشاهدات وانه ملعوب فيها لايك