Porn Stars Unite Against Men Leaving Disgusting Comments on Their Videos And No Contact Info

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Romi Rain : #ButHow ✊🏽

ImpulseGamiing : The amount of nut i have busted between these 4 is crazy lmao.

Smelly Grundle Media Group : Abella danger looks like Aids skrillex

Gabe Gulley : I don't know who Abella Danger is but watching her try to read that que card tells me she is in the correct industry.

Saladin Yūsuf : Cringy ...

Fleshlight : #ButHow

gristc : "Cockduster, what's your LinkedIn!" gold.

Bert Shekelstein : I caught the clap from watching this video. #ButHow

Carlos Spicyweiner : How can I stand by someone who lives on their knees?

Bob Dole : #ButtHole ... am I doing this right?

Zerocyde : Holy shit I'd like to see my wife in that outfit that -the brunette with the purple eyelids- Riley Reid is wearing. How would I even go about finding what store sells that lol.

Paul : yikes...abella danger looks and sounds like someone on crack...

Devo Castler : #butthoe

DJay Phresh : I guess there's a reason they're not regular actors.

UnleashedUnicorn : Why not #Butthow ?

Esther Sanchez : This made my day. #ButHow

Tom Brady : The sad thing is the type of guys that leaves these comments probably think they're being serious and are gonna start leaving contact info

SomethingRedundant : > Has job which depicts sexual fantasies > Gets upset when people leave comments of their sexual fantasies

ajnode : HAHAHA! So good

Tobias Dahl : Absolutely degenerate!

Ashley Cook : #ButHow

ariellajasmine : LMFAO! You gave up any right to be respected when you chose to be a porn star. I'd say suck it up but they're probably already too full.

Orange Fox : I'm seriously horrified by how anyone can just say something like any of these things. To someone who they don't know, don't communicate with, or have any reason. And what reason could justify it. #ButHow

SupBoyzIjustWantedToSeeHowLongTheNameCouldBeInYoutubeAndYou'reJustWastingYourTimeReadingMyNameYouCheekyLilScrublordGet360NOSCOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AyyLmao : #ButHow

myfirstchoiceistaken : Abella danger looks like a mascot for a special needs fetish.

Sean Crawford : #exposecockbuster

Chad Greaterthan : cockduster3000.com

Carlos Spicyweiner : How much for Chechik? I got my make a wish cancer money for you before I die get at me.

Nuovoswiss : I wish I had enough money to do sex things with porn stars. One day, maybe.

menckencynic : I do not understand how this is not watched more than Saturday Night Live. It's better in every way. Hell, the *production values* blow SNL out of the water, and I'm watching them on a crappy YouTube video. How is it possible this is not the most famous site on YouTube?

Bambel : I always assumed pornstars were tired of men wanting to do weird shit to them. Very informative!

Ben Lebeau : They're so bad at acting that even their jokes seem phoned in.

BasicCHRIS Gaming : Abella Danger looks like shy Ronnie 😂

Robby LD : I don’t like how they sound without a dick in their mouths.

Akosa117 : i cant take porn stars seriously

ButtonWalls : Does anyone know any good minecraft mods?

SmashTheGranny OutOfIt : How many times is the audience going to hear OMG from these plastic gasheads. We thought you were 'actresses' as you keep telling us?! Stop fucking saying OMG!!!!!!

leo b : Stop leaving disgusting comments on my DP, ATM, DV, DA, felching videos!

Mixxx98 : cancer, this is just cancer that must be eliminated...

ThatApexBoii Boii : #Buthow

ser4ton : Спасибо, подрочил!

lahiru siriwardena : yeah who leaves comments.. maybe if they wanted to find more videos of an unknown porn sta..

Game_Show4ever : what did you expect when choosing to be porn stars?

Has Kk : Hahahah this cracked me up, fair play to the girls for having a sense of humour nice to see

Joe Christman : #ButHow cockduster3000@gmail.com :P

StazoLT : classy. hats down ladies. that is the right attitude!

Damian Zibi : Riley Reid <3

Niveth Kumar : #butthow

GaborBartal : How do you even have a free hand to leave a comment :p Plus, why state the obvious? They are who they are, they know that, too, half the stuff they mentioned in the comments are done somewhere on the internet anyway; so trying to make them feel any worse is really odd. Just enjoy the free content.

User Name : They all trying to be funny/sarcastic yet if i send you out a full address and even send over a booked flight ticket with full guide to my city....all i get is a police man at my door....so please, stop trying to be all funny when in reality if we do all that for you, you wouldnt even move your "rapped ass by 20 dicks" out side the porn studio! STFU ok? Let comedians take care of the jokes and you all just keep on sucking them cocks since you best at it!