Let Me Bang Bro REMIX ft. Julian Lane

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Maurice Spears : Remix suggested by youtube page hjamal

Roman Sutton : Whoever fights this guy should use this as their walk out song

Sena : Let me Bangbros - Johnny Sins

Mittelmensch : Uhuha Rockhold, priceless

Thpinal ! : Let the poor guy bang bro...πŸ™„

_inYoface _ : this is gold lmao

Bounty Hunter Kakuzu : I do let you bang...

Omar Hernandez : after this idiot watched this he probably felt like shit.

The Fight Game : Maybe do something with the post fight Canelo-GGG announcement?

goldentrophy : Glad to hear the Rockhold "Huughhh" make it's return lol

That Creepy Guy That Hugged A Naked DC From Behind : "Rape is the new missionary" - Germaine "El Spider" Ngannou

Bophades : Bang Bang Bang

Teddy Cracker : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

DaBTEDI : yea ill let you bang.. meet me at the park

Rick Harrison : That was. Simply. Perfect. Genius job man. That "bang bro" with the cracked voice never gets old.

poop : Liked, shared and favorites. Instant Classic!!

Karemaker : Can you do a Ragin' Al Iaquinta remix? Him cussing out the UFC / Dana / fans? His post fight interview and recent MMA hour appearance should provide a plethora a golden material. Keep up the great work brahhhh

caramelthunder1980 : Respek for John Witherspoon. BANG BANG BANG BANG BANG BANG

Macktube X : can you do a video on Nate Diaz interview on MMA Hour

Spin-C Throws Hands : When one man tells another man "i did let you bang bro." And the reply is "LET ME BANG AGAIN! πŸ˜₯" Something suspect lol.

John Huldt : Great every time. Your editing (and musical) skills are epic.

JoobJaibot : Legends has it that he's still lookin' for someone to bang... This remix is LIT. Pure FIRE!

Chris 'Achilles Knee' Weidman : Baby Ruth

Zach Shult : Bangbros sponsorship incoming

Hexxxplicit Truth : this jam bangs hard

R.B. : Love that clip of Rockhold "uhuhuh".

CONOR MCGREGOR'S RETARDED FAGGOT SON : "let me touch bro"- conar mctouchbutt

Jesse Taylor : Hahaha oh yes this needed to be remixed! awesome!

Luke 'I smashed Demi Lovato' Rockhold : Bless us with another Canelo remix bro

KozmikōcΔ“lōtl : BRO lol another classic my dude

Pietje Puk : I knew this was coming.

Lauchlan Sutton : First

ED Cooper : hahaha

Frotax Frotax : Nah fuck dat

Tyler Durden : Jesus! Take it easy you guys! The guy already has brain damage lol

Evan Castle : Lol

Chris Watson : Julian's next sponsor.....Bang bro's.

Luis Garcia : Internet is savage

OK DOK : the fact that u remembered that little asian guy on AI that sang "she bang she bang" and that u put it in a perfect timing in the video shows ur talent man. ur a comp remix master sir you are

Haroon Idrees : 0:30 my reaction to the original video

Poppa WoLFF : He sounds like a kid throwing a tantrum

Matheus Barbosa : Hahahahahaha that was good

LIFELIGHTS : how about Mousasi remix : Conor is the king ....................king of your mother ? or : one for you , one for your mother ....

John De Leon : Sound so...... sexual

Some Guy : No homo lol

MERK MAN : let me watch bang bros

Man Man : No one talking about that bang,bang,bang from Bisping and Cockholds aaaaahhh

Donald Trump : HAHAHA "Bam bang bang bang" Michael Bisping

Christian Nunez : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Maverick Styles : Lmao