Rita Moreno - Fever - Animal - Muppet Show

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
Rita Moreno - Fever - Animal - Muppet Show

Comments from Youtube

O'Snap : Rita won an Emmy for this episode. :)

funkmike : @0:57 She grabs his nose and says "look at me when I'm talking to you!" in Spanish...the best part.

Sanderus : Animal is by far my favourite Muppet. And his duet with Rita may be the best Muppet Show Sketch ever.

Miss L Walker : 1:35 looks like he's flipping her off and then for the rest of the song she's trying not to laugh!

John Duda : OMG. This will go down in history. The subtle hilarity is amazing. She's awesome to say the least! Love her! xo "Cool it!" Haha! And that thing she does with her tongue. Hahahaha!  It's understandable how she became so passionate with Brando...who wouldn't. Eh? Blessings for all you give, Miss Moreno.

Mirko Bozic : I doubt there are many singers who can say they performed with The Electric Mayhem, the coolest band fictional band ever. Great job, Rita!

Jordan Briskin : Animal: "Now that's my kind of woman!" **LMAO**

Leila Acevedo-Dimaandal : Looks like the title "Fever" should be changed to "Headache," judging by Rita's expression (especially before she bangs the cymbals on the drummer's head). *smirks* XD

Matthew Gross : Animal: Now that's my kind of woman! Most people would hate that, but not Animal!

John Duda : Oh, I could watch this forever I love when she looks back at him...hahahaha! OMG! She's awesome!!!!

babeth83 : What  humour she had!

coxanova g : Damn, she's hot!

Dennis Sanders : Not many people more talented and hotter than Ms. Rita, she is so so great.

Carl Jacobsen : Animal is my Spirit Muppet. 😍

Philip Shade : This is pretty much amazing

Peter Hughes : Did Animal just tell her to shut up ("SE CALLE!") at 1:06?? OMG!! :-)

Frédéric DR : So such a great woman, Rita moreno one the best for musicals and humour.

Deined : The Kennedy Center Honors -- as well as Rosie Perez's own tribute version of this performance at the Honors -- brought me here. :)

Stephen Smith : Animal's the dude.

Bill Law : Juan Vr . . . if I haven't thanked you . . . . . . THANKS FOR TRANSLATION My Friend!!!!

Sara Ricci : the best!!😍😍❤😭😭❤❤

I Don't Like That Shit : Rita Moreno......even her name is beautiful!

WarBerJr02 : I like the antics of the muppets. But, I would like to see Rita Moreno singing Fever without all of the gags.

Myrna Torres : The one and only Rita Moreno!

Mars Coppernoll : Only animal would rattle Rita!

Todd Reeder : She was on the PBS kids show The Electric Company. She also was in West Side Story.

jose rivera : BEST DRUMMER EVER!!!!!

rumandcoke32 : This clip took me back. Thanks to whomever posted it. Animal was the best.

Kari Colón : Gosh! I love her, she inspires me! Maybe because I'm puerto rican too

Enid Thomas : CLASSIC.

Waldemar Radwan : Gorączka:))) Uwielbiam tego perkusistę !!!

Theresa Cherco : I love it

Timothy Kane : Rita's a fox

Kim MOFFETT : I remember that one hysterical, even way back in the 70s. lol

April Simnel : Hahahaha! She would've been on the original Electric Company at the same time. Those comedy chops were honed to perfection!

Priya Sridhar : "Yeah cool it." :D

My2Cents : She's so multi-talented. She sings the song great, but also I noticed the subtle nuances in her acting, her facial expressions.

John Scanlon : Give Animal a break.  He is a bit turned on!

R Vincent : yess, go Animal :)  (love it)

Jeremy Yost : Sammy Davis, Jr.: This is a little hot, spicy number. Rajeev Vindaloo: Rita Moreno.

dudleycunningham : Makes Amy's routine even funnier!

Oscar Capodilupo : Io so così...ANIMAL... non mi contengo :))))

Thorsten Kogge : Con-Gen-Ial

tyro244 : Hey You Guys!

Alexander Amin : Nicht nur ich habe gerade meine #Radauhose  angezogen...  Ich bin für die #WiedereinführungderMuppetShow in der Fussball freien Zeit!

Leslie P. : Instead of a "like" button there should be a "love" button, I absolutely love this video! :)

W JT : H Daffy

curt2004100 : I still laugh at this Animal was hilarious

Mahogany Rivera : she is way more beautiful and talented than Jennifer Lopez