Madtv - 24 hours with Bobby Lee, starring John Cho

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram

Comments

Like Kane : Sad thing is, this rings kinda true for Bobby in real life, when pitted up against John Cho and Ken Jeong for movie roles. Bobby was passed over for the Harold role in Harold and Kumar, settling for bit parts, and I think he even went for the Hang-Over role, too. I find Bobby vastly funnier than the two aforementioned. He would've made a great Kim Jong Un for The Interview, too. Hollywood casting is sugar- coated if you ask me. Bobby's the real deal. He deserves chunkier roles.  

Hector Trejo : bobby kept mad TV fresh

Creature Feet : There is no one like Bobby Lee.

john fonseca : freeza!

PietroFlorian : This is SO hysterical, the flossing bit is priceless.

codimis : FRAAALEEEEZZZEEEAHH! LAPDDDDDEE!

Manny Sakuraba : Slept king doing what he does best

Kunt Destroyer : I REALLY want to see Bobby do the robot dance on his podcast one of these days.

Pt0wN973b0iI : THAT IS NOT 24! THAT IS A REAL DAY IN THE LIFE OF BOBBY LEE!

1OrdnryGuy : Top 10 Anime Betrayals ....

valar : John Cho eventually did play a cop in the show Sleepy Hollow lol

Seymour Butts : Watching Bobby Lee do the robot dance in his underwear made me laugh harder than everything SNL has ever done put together.

Andromeda Lasso : Thanks Tigerbelly for helping me appreciate Bobby Lee more than I ever did. F-ing hilarious!🤣

michael denino : Bobby and John filmed this on their own and presented it to the writers after a table read. It ended up airing as is with just a touch of post production to add in the on screen text and sounds effects. Amazing.

netmatrix75 : Freeeezer!!! L Ath Peedeee!!!!

Kanon Kulpa : How does MAD TV get pulled but POS SNL stay on the air as long as it did? Scripts were leagues ahead of SNL.

essie finch : Bobby is so funny

fhhfgj : FUUUUUULLLLLLLLEEEEEEZZZE R A P D !!!!!

BroImSoHGood : I remember this from when I was a kid. It was one of the funniest vids on youtube. Nosotros Papaya.

Gouki Shin : I loved your work in the wizard of oz That killed me and got Bobby slapped lolz XD

vsgfilmgroup : 6:16 Just another Tuesday for Bobby Lee.

Rafael Trivino : Frieza L A P D!!!!!

kevdogYT08 : Dude! Flzeeze!!! My two fav Asian actors on one vid! Bobby Lee & John Cho!

Patrick McCutcheon : This is my favorite Mad TV skit. "That's my robot buddy."

Dogged Black : Who's the guy with the small hands ??

swirlingabyss : LMAO. I should have seen that twist coming, but I totally didn't.

Insane Request : How come this guy isnt  a bigger star ! he's hilarious

Adnan A : Bobby is the same now with longer hair

AlaskanEagle1990 : I can't believe Louie Anderson made a cameo in this after MadTV shit all over him in the "Family Feud" parodies.

essie finch : flzeeze!

Podcast Primate : Wow... it almost loosks like Aziz Ripped you off for Season 1 episode 1 of his netflix show huh?

Jae Yong Park : where's he now?

Stephen Tom : Shoutouts to S2J

nycjin816 : freezuh! omg!

Hung Lam : Lmfao!! Brilliant Freeze lapd accent!

something to say!!! : still funny never gets old

KAMEX : He's just as short as the midgets lol

ivan Montalco : This is accurate according to tigerbelly

beto lopez : 2:40 is so funny

Slater Brown : FUUHREEEEZAHH! ELLHAYPEEDEEE!

Kiiyon Kimura : Bobby was the Michael Jordan of Mad TV

Marquis M : Bobby lee is a national treasure.

mmaakkiinn : Yoooo I have the same robot

Taha Nasser : Slept Kingdom where ya'll at?!

Xavier Paquin : So Bobby is barely bigger than a midget

db db : wohh, this is before jack kelly got his fake hands.

Blueprints For Headaches : Officer steebee did anyone else catch that ?😂👋

Eddie Lo : Can we get the whole Mad TV catelogue somewhere? So we cld relive all this?

CR Sr : God damn I’m crying! 😂