English Lesson: Coke

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Chikan Celeryman : How to Basic : How to offer and give a good blowjob.

Bronc : Cock is pretty much free you just have to ask nicely

AGES the VMU  : She's trolling her own people

Jat Tan : Just order a Sprite, Koreans

1314 : I prefer pessy

Joshua Hale : What size small medium or large😎😏

Jonathan Li : Category: Gaming

HARRY POTAE : *REMEMBER COCK?*

BIG NIBBA : Her English is actually really good

Paquimex : my cola got hard lmao

Cinimod : 1:10 for a second she was about to pronounce it right smh

CatacakeKitten : Talk about thirsty. (In both ways)

Imtotallydiggingthis : Koreans, if you ever go abroad... Stick to Pepsi!

Afs Auvi : *_you guys love COKE right?_*

Jimmy Norris : Whats Pepsi pronounced like? Anal?

유창완 : Fun fact : "Game" is a slang for sex in Korean. I think that's why this video is in category:gaming.

AggressiveNegotiator : Friend: "You thirsty, bruh?" Me: [drunk AF] "Yeah, bruuuh...." Friend: "Want some cola?" Me: "Uh... sure." *A few days later* Friend: "Hey, man! Remember the cola I gave you?" Me: [sober] "What? Kinda...." Friend: 0:06 - 0:10 Me: "WTF, dude!"

NoUsernameFoundException : From the Thumbnail I thought it was a joke about cocaine. Buuut it's funnier than I thought 😂😂

Mohamed Doha : Give her coke god dammit

Joshua Hale : And sprite would be slut or something

Wacky waving inflatable arm flaling Tube Man : not my proudest fap

ColossuX : pessy is beteer

Willy Wonka : give me [looks at camera] *COK*

vro ew lmao : r e m e m b e r c o k ?

Eltun Aliyev : that fart in 1:35

kent Avestruz : 1:19 *orriiigh*

Tyler Slagel : I think she knows she's mispronouncing it..........

JJ Uzumaki : When you're teaching your crush Korean

Hewbroc : At 1:10 she actually gets it right, and then immediately corrects herself back to her incorrect version.

kevin loyd : I'm so proud to be korean

Adam Kuestner : I want to give her a coke.

Reaper365 : Kim Jung Un's English teacher

jungllekook : The price of Coke 😂

Kachi : I feel so bad for laughing. This girl is so cute and innocent, she just wants to teach people how to speak English.

DaRK_ VeNOM : My Cola is spreading

IssaAndy : my coke went from dead to alive in a instant

MrTroll : She really wants coke

TheFightmaster22 : Hey, I'm here cause I just remembered one old video from the guy called Gutter

BTSbiggest fan7 : Can u give me Cock?

HDaviator : Her accent is actually pretty ok. Except for her pronunciation of this one word.

ZNTG Gamer : Do you have coke?

FoxyDoesStuff : *Category* *Gaming*

MinYeong Chung : this is frickin hillarious watching as a korean

Gibson Lutts : *Caulk*

Tony Fisher : Disclaimer, telling people you don't own a video does not protect you from copyright violation moron.

LuvLuv : she aint shame one bit

HunterG7 : And they say Asia is the future? Lol!

laracroftvideos : Cock and pepsi just happen to be two of my favorite things lol

Joseph Stalin : She looks like my maths teacher

SylvarianEcho : god damn, she wants it real bad