WORLD BEST SETUP 2018 ?

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Bhavdeep singh sidhu : plz submit to techsource... i want to see him get a heart attack

tyler : just the monitors cost more than my dream build

Antij Tacto : Wallpaper Engine i love it too :)

D S Y O T /// EDGY MEMES AND EXPERIMENTAL MUSIC : This setup is called: High Electricity Bill

22 : Even the table costs more than my rent

Ieuan Alli : I suggest you send it to Techsource. You wouldn't get the "seal of approval" you will get the highest thing ever to be awarded on his channel (I hope you do anyway :))

Jay Rambo : Beautiful setup bud.

Termaniz : How in the actually heck is this not fake

Zack Wooz : your keyboard better than my whole room :(

Abdullah Alzahem : طز بدحماس ياشيخ ههههههههههههههه انت عربي حط لايك 😘❤️

GloryWalk : Bro this Setup is crazy😯😯😦😦

Quirin : i would never leave the room after i would entered it

Omar : I was scrolling through the comments and I saw that you were liking every comment. I find that very kind of you that you are giving time to check the comment section and reading a lot of comments!

General Necrotic : Put it in an art museum

vivek patil : Came from techsource ! Congratulations!! Beast setup... Put more videos. You got a break

Venom : What do you do for a living and how do you get all your money to do something like this? PLEASE TELL MEE

Kim Jong : this screams rich kid

MiKE : OMG that`s insane MANNN !!

Stalenzi : O M G. :) sirotinja rip

IEBahumut234 : hm that power bill 😂😂

adrian leakey : Amazing set up, you deserve an award for this :)

EeGinVlogs : Cleanest gaming setup I’ve ever seen

FTPGAMING : The only thing you need is custom watercooling loop in your pc

Laurentiu Dumitru : With money, anything is possible! Congrats for the setup!

Faustino Zabala : sorry bro but it sucks, looks like a disco, u should use white light and then it would be at least a good setup, not one of the best, but an average

AlSoundz : Monitors that wide are useless. Its easier to play on just one.

Fortnite world : You have a best setup 2018 gg !

Rajwinder Singhbal : Nice setup :D

Luk As : Nice. Just nice.

Fernez YT : Omg my dream 😍😍😱😱😱😱😱

Cobs. : Damn I nearly just finished my gaming setup and it looks no where near as mad as this but I’m only 13 and I live in a place where there is no big shops so it’s hard to get really good things

Faze Zevio JK : A bit overkill and I could never play on a wide screen like that

RISKY : I only saw this seup because of tech sourse but the best setup i have been trying so hard to make my setup better so i decied im going to put way more work and spend 130 dollars for my setup and i will get more things so i will probaly spend another 300 dollars right now i have a light up keyboard and a chair that is not too good and crap monitar but i do have a good mouse and mouse pad things im working on is my cables my chair monitar headset holder and a way bigger desk but i am getting a second keyboard and a mouse and a muose pad in total my setup cost is 1800 dollars

Cristian Andrei : how much did it cost in total?? y r awesome

ТM : I want to cry. It is so pretty

N G M : اللعن امهم عندهم فلوووس

MureliMake : Too big monitors and too amny for gaiming :(

GameKing : You r a legend my dude your setup is awesome

KainSwiss : Hahaha this is the kinda a setup you have to end all setups lol. Those Kefs nice touch.

LiisKey IV : Wooah 😨

sIIbo : If i want to buy it i have to seel my house and a kidney and a lung

Marcelino Sanders : I've seen thousand of sets up. But this is the most stunning set up I've ever seen. It is a dream set up for me. Also, the wood diffuses are amazing. No idea where I could get those. This is the best set up I've ever seen. Nice job.

SyanZ BG : Omg

Vussaim Dube : I am in South Africa and from Zimbabwe man this is my dream setup one day.Great job this is the World’s best setup.Africa loves you Peace

Joseph Ridenour : Daaaaaammmmmnnnnnnnnnnnnnnnnnn

toocoolforu : I could sell my watch to afford all of this. But i like my watch haha

Edwin Sunga : Another video that sure i cant afford ;(

MIGASPURGA/INSTRUMENTAIS : PORTUGAL A REPRESENTAR

KUX/ M7MD : ineed money

The Bibiche : oui.