Beasts of Rage

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

ramblecampbell : "What's the matter, Sean? You never seen karate before?" Best line.

John Scott : LONG LIVE THE K I N G

Grace Motley : Oh god that was hilarious 😂😂

Badmunky64 : Can we get more of this game plz?

WarBear : *NAH NAH NOT SO FAST*

battowsai19 : All these publishers spending millions in advertising, just give that money to dunk cause he can make anything look fun as hell 😂. You're a world treasure dunk!

Worthless Cleric Build : Can you imagine if when Scar kills Mufasa, Mufasa just slams his head into Scar before falling to his death

Muhah hahaa : Streets of rage OST on deck!

Нормид Нол : Dunkey: Its over Woaking, I have the high ground. Woaking: You underestimate my power. "Slaps his stupid face with concrete"

Ique : The Rock was able to find the treasure, but it turned out to be the friends he made on the way

ItsCFour : STREETS OF RAGE 2 MUSIC!!!!

Mack Clarke : Doctor: You only have 4 minutes to live Me: *Plays this video*

XOLD : Which game is this?

Sinkro : Dunkey makes every game funny as hell.

Lé King : more bimby

Misfortune Follows : Funny that most of the commentary is just them making bunch of awkward sounds.

PorscheJon : *THAT STREETS OF RAGE MUSIC THO*

steve : "Whats the matter Sean never seen karate before?!?!" 😂 😂 😂 😂 😂

T - bone 47 : Can you do Subnatica

Cellkist : This reminds me of the time Dunkey beat Sky in the Royal Rumble.

ETH-LAD : Dragon Ball music was perfect.

Upcycle Shoes : STREETS OF RAGEEEEEEeeeeeeeeee! RAGEEE! SHOW ME YOUR RAGE!!!

Arvin Parvizinia : Anyone wondering how the controls work?😂

Potatomania ! : *AAAGGGHH!* -Dunkey, 2018

MK : Damn the subway scene from The Matrix looks way different than I remember

Marishka Beaumont : Streets of Rage has the most underrated video game music.

HoiHai : What, you’ve never seen karate before?*falls*

眩暈夢 : Dunkey has passed his peak. It gets worse from here.

Slimeball The Goblin : The Fight scene from THEY LIVE wasn't as Brutal as this fuckin game!!

Devon Palmer : The thumbnail seems too normal for dunkey

Ant Kara : Streets of rage 2 music. 😍😍

perk star : after watching a week of garbage on youtube...... there's a light at the end of the tunnel!

JoeSixShot : Congratulations Jason! You are now banned in CHINA!!!!

Longshanks126 : That Dragonball music though

CreeperYT : *I LOVED THE SUPER MARIO ODYSSEY VIDEO! MORE PLS?!*

Snipe M.D : That Streets of Rage music though.

s0fa : name of game?

snwitzles : best episode ive watched

TheRealmDrifter : That was too short, we need a part 2, baby!

Sean Hennessy : W H A T S A M A T T A , S C A R E D ?

DARKFIRE 101 : "Save me sean save me sean." " LONG LIVE THE KING." *BANG* XD

Brian Velasquez : what game is this

Anmol 9000 : Thumbs up if you heard the streets of rage music in the background

Sachindra Bhattacharya : That chicken fight is the best thing I've ever seen in my life.

Randomnes2Law. : I Dont have friends to do dis :(

Nich hcin : bestseller

Joe Prado : Gang beast fall flat

xKarma _ : Bruce Lee would be proud.

Grizzly : Super Smash Bros for the Switch looks great!

Hannibal? : Dunkey vids are the best form of advertising for indie games