BITCOIN IS DEAD!

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Waseem H : I really don't know what I just watched 😂😂😂😂.

Tenho Andersson : the baby smiling was a sign that you are the one that wont be fed

Robert Oschler : You're amazing Brett! :) Loved the video. I hope you didn't sell the dog.

Andri Ivanov : "Sell the dip, buy at highs" hahahah

mycashflow : Must admit, this was funny

Mohit Choudhary : I expected it to be an informational video. Not disappointed at all.

Ozzy Bogan Tech : Its ok bro I have $20.80au of SiaCoin and its up 2.92% I will look after you all.

Samson King : Hey you wanna sell your mining rig? 6x 1080 ti for $1000? Lol 😂 😁 😁

wazedi fous : The babe knew.He selled before the crash.Look the way he smile

Waseem H : Nooooooo puuupppy and baba☹️😖

Gearhead73 : I was waiting to see him try to put the TV remote up his butt.

Black Water87 : When you started running away in the field I busted out laughing and woke everyone up....

Joey Verhaar : Hey, did you hear the cryptocurrency news? You might wanna check your balances. I've heard some rumours that the courses have gone down slightly. Maybe an interesting subject for your next video? . . . . . . . . (yes, obviously sarcasm)

Sergey Pupko : I have the solution. Pizzacoin.

Crypto World : I see so many people like this today...

Stefan Dragos Alexandru : Ha ha ha all the bitcoin memes in one video ! Well done man, that was very funny!

JuhoPlays : I just want to get a new gpu BUT they are too expensive now so im kinda hapy( ͡° ͜ʖ ͡°)

rahman waziry : It will bounce back strongly not dead -_-

Rojer Lockless : UFD, hahah I spit up my coffee when I heard you yelling.. and then stop to say "Ripple you deserve to be at a 1.20" hahaha ... p.s. it dropped to 88 cents too.

Booker DeWitt : Dont want to be rude but I really hoped that the hole shit would be over and the GPU prices would be normal again.

Gregory Martin : One like for the random Naruto running out of nowhere 😂

ColoSon : F5 every 2 minutes. Everytime dying a little more. :D

hamzadad khan : MY ZCASH!! NOOOOOO I AM DOOMED I AM DYING OF HUNGER!

Josh Gamer : Omg how long did that take you?

Rekcmd : The cringe was real for a good minute, great skit.... thumbs up.

Nedelcu Catalin : Finally!!!!!!!! Graphics Card prices Will come back to normal 😊😊😊YASSS At least u got Pizza Brett! Nooooooooooooooo 😞

hamzadad khan : The intro or the whole video (lol) is 100/10

A Big Ol Fan : YEESSSS I CAN FINALLY BUY A GPU AND YOU LAZY PEOPLE CAN FINALLY GET JOBS LOL

Jens Bakker : It's not that bad, the same happened in '12, '13, '14, '15, '16, '17, and of course '18, so basicly, it will go up

McMexicans : 1:22 Brett hangs himself from a tree after Bitcoin crashes

GeezerGeek : William Shatner school of acting?

genki guhji : Oscar :) nominated

Andre Theunissen : I will send money for baby food and dog food. Do you except bitcoin? ;-)lol

The Jon : It's strange, YT has gone crazy. I finally got the notification for this video DAYS after it went up. I don't understand

Arthur Stdenis : Watch till the end. The video redeems itself in the last 5 seconds

Crystian Lopez : Lol the zebra

Orange Broom : When you realize you have less money than you did 2 days ago meanwhile you've been mining...

sniffle23 : Omg!! Can't breathe!

Detonation : That was hilarious thank you for making my day. Lol

Ronald Ryan Senas : This was me when i woke up this morning. All i thought about was all my 17 GTX1080Ti’s..

John Paul Martinez : This is gold

Brendan Jordaan : My gosh Pretoria is a glorious city. Pity about the cryptocurrencies though. Sad times

Alienated for Science : I think you meant to say bitconnect

Martin Lindström : Rise Of The Dogecoin is here. It's a new era. Let the Pepe Cash rain over you.

Maybe Rainbow : I almost killed my self because I took all of my family money and invested it in cryptocurrency, it would've been easier to kill my instead of getting killed by a family member.

Jonnie BeGood : Dont quit your day job, oh wait....

Cody Dixon : omg I thought at one point you were gonna stop and jump in and say something but if kept going and going and going and going and going and going and going.

Renav Solanki : what I learned from this video: Africa is a noice place.

Agent Smith : It's done this every January for the last 4 years

Vikram Velken : this is the time to buy