Czarnobyl. 48h w mieście duchów (S02E02)
Some friends of mine visited Chernobyl this summer and made a documentary about it Its equal parts beautiful and haunting

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
O wyjeździe do Czarnobyla myśleliśmy od jakichś 8 lat i w końcu udało się nam spełnić to marzenie. Niestety wszystkie organizowane przez biura podróży wycieczki były stosunkowo drogie, dlatego też zdecydowaliśmy się (jak zwykle) zorganizować własną :D Spędziliśmy w zonie 48 godzin, spaliśmy w Czarnobylskim hotelu, wchodziliśmy na radar duga i do reaktora nr 5, a nawet jedliśmy obiad u jednej z mieszkanek pobliskiej wioski. Jeśli macie jakiekolwiek pytania - piszcie komentarze, tam też odpowiemy Wam jak zorganizować własny wyjazd do Czarnobyla, jeśli nie chcecie płacić pośrednikom ;) Jeśli ktokolwiek z Was chciałby nas wspomóc, to odpaliliśmy w tym miesiącu nasz profil na Patronite! Z góry dziękujemy! http://www.patronite.pl/chlopakiwpodrozy Nasze kanały (znajdziecie tam dużo zdjęć) insta - https://www.instagram.com/chlopakivlog/ face - https://www.facebook.com/chlopakiwpodrozy/ Muzyka w całym odcinku - lessless Sprawdźcie jego kanał - https://goo.gl/shUiX8 Dzięki Kuba za możliwość renderu :* dodatkowa muzyka: https://brockbeats.bandcamp.com

Comments

Todi Webster : Не знаю как я здесь оказался...Но хочу сказать одно: ребята вы лучшие!

Olga Kowalczyk : Chłopaki! Ten odcinek, to już nie vlog, to wyższy poziom kamerungu. Ja wzruszon, ja puakau. 💐💐💐

Klaudiusz Eś : Końcówka ? po prostu brak słów.

Artem Sevidov : Dobra robotę robicie chłopaki Pozdro od Ukraińca z Polski

czescsiema : polska niegotowa. od kręcenia grubych wyświetleń dzieli was tylko czas i cierpliwość, resztę macie - zajawka, autentyczność, charyzma i skillsy. jakbym był milionerem to bym sponsorowałbym wam podróże i oglądał co wieczór. po chwili zastanowienia jednak wtedy sam byl jeździł i latał i nie miał na to czasu...

13clucky : Super! Jestem z Ukrainy, ale rozumiem 90% co mówisz! Jeszcze!

Michał Krupiński : Mega! Ujęcia, montaż, muzyka, treść na najwyższym poziomie. Pełen szacun, powtórzę się bo już Wam to kiedyś pisałem ale róbcie to dalej bo robicie to zajebiscie! 💪🏼

Toni Clyne : Супер видео,спасибо друзьям полякам,за такой интересный контент)))концовка тронула(((

Pawełek Doss : u Babuszki polska gazóweczka PREDOM ;)

Ирина Романова : Видео очень тронуло!!!!! Спасибо Вам...

Toni Clyne : chłopaki, przypadkowo dostałem się na twój kanał i uderzyła mnie jakość twoich filmów jest nierealna fajna, specjalne podziękowania dla Czarnobyla, Dziękujemy, czekamy na Ciebie na Ukrainie)))

Karolina Tschoep : Absolutna miazzzzga!!! Montaz, muzyka, tresc. Super 👍

xMarys1 : kurw.... ! Nie uwierzycie ale 2 lata temu po czarnobylu oprowadzał mnie dokładnie ten sam typo !! Miaaazga !! zamurowało mnie ;)

Mati Isakov : The nicest videos about Belarus that have been ever created I do reckon. Cheers, guys, keep it up!

Eliasz Mychavczuk : Jestem z Ukrainy i mieszkam w Polsce od trzech lat, tez dużo podróżuje ale nie miałem możliwości być w Czarnobylu.Ten odcinek dla mnie jest MEGA,wzruszyłem się pod koniec do łez♥️Dziękuje wam za chęć i wysiłek,mam nadzieje ze może kiedyś spotkamy się osobiście🔥

Michał Pyszny : wow. Super przygoda. Montaż z każdym odcinkiem lepszy :) bardzo ciekawie opowiadacie swoją podroż przeplatając wartość edukacyjną!

It's Raining Babies : Fantastic work this was really good!

Anka Brzeska : Najlepszy Wasz odcinek. Mamy circa about 40 lat i dzieci, więc nie jest nam łatwo wyrwać się na taka wyprawę, ale dzięki Wam znów czujemy ducha spontanu ... i to uczucie, gdy nie wiesz, gdzie dziś będziesz spał :) . Przedwczoraj obejrzeliśmy cały 1 sezon :D. Drugi zapowiada się jeszcze lepiej. Świetna robota :).

Yevhen Ivaniusha : Dobry materiał robicie chłopaki. Cieszę się że odwiedzieliście Ukrainę. Sam chce pokazać Ukrainę swojej dziewczynie.

Aleksandr Sydorenko : Фольц убитий в хлам 😂. А так пацани красавчики ,цікавий контент

Magda Gogolewska : Sztos odcinek! Ciarki po całości 💪🏼💪🏼

CiAsTeK 2⃣0⃣1⃣9⃣ : jakim cudem wy macie 11k? należy wam się wiele więcej!

m scie : Co za montaż ! Wow

Łukasz Razer : Dopiero odkryłem ten Kanał powiem wszystkim że Kurwa Sztoos Konkrety !!!! Ja tu zostaje ! #Chlopaki kawał mega dobrej Roboty!!! Dumna Polska Pozdrawia !

111 111 : Czarnobyl-to Ból i Przerażenie Ukrainy, Europy i całego świata. Dzięki chłopaki że wykazały szerokość tej tragedii na własne oczy.

Artur Lebiecki : Jak taki burak jak Szafa ma 270 k subskrybcji a Wy 13 k to jest beyond me......

Алексей Железняков : Вы большие молодцы, удачи вам в вашем подорожже и 100 лят!

mark D. : nie wiem jak to mozliwe, ale dopiero dziś odkryłem ten kanał, i powiem absolutnie nie gorszy od moich innych ulubionych z duzo wieksza liczbą wyswietleń ,fajnie sie ogląda wszystko 10/10,ale mysle ze system albo algorytm pozycjonowania fajnych jutuberow nie zawsze działał wlasciwie :P

Mateusz Nowak : Super robota chłopaki! Miło się ogląda wasze produkcje

Jakub : Kozacki film chłopaki pozdro 👊

Саша Хлібович : Poziom angielskiego tego przewodnika - CHAJ LEWEL

Тимур Кварцхава : Хорошее видео

Malwina Walczak : Totalnie zajeb....materiał . Uwielbiam Was oglądać .Tez byliśmy tam😀

Martyna Gregorczuk : Co za klimat!! Sztos! Udostępniam :)

xkondzio ;v : Bardzo dobry film :D

Konstantin Lozinskiy : Съёмка, подача, высший уровень.

Mjetek Brabus : To się po prostu chce oglądać!

pawel cyran : ujęcie chłodni poziom mistrz!!!!

Marcin Sladowski : Super odcinek, dobra robota. Zajebiste ujęcia i klimatyczna muza.

ymamolosh : В конце прям до слез. Молодцы, ребята!!!

Kamil k : chłopaki muszę wam to napisać jeden z najlepszych odcinków jakie oglądałem coś pięknego, ten montaż jest genialny, duży plus dla was pozdrawiam

Sewixy : To jest lepsze niż Urbex history bawi i uczy pzdr

Listek1985 : Robi wrażenie 😲

Szymon Zylinski : Dobrze się to ogląda bardzo!

BraggaZiom : kurde chłopaki na prawdę szkoda mi że macie tak mało subów :( takie chujowe kanały o testach jakiś gówien maja po setki K. A tutaj jest wszystko :) Mimo wszystko zazdroszczę wam. Macie zajebistą ekipę, robicie to co kochacie, to jest najważniejsze i nikt wam tego nie zabierze :) 3 mam kciuki za sukces !!

Adwentor : fajnie te filmy robicie :D łapcie suba

Martyna Mentel : Powiem Wam, że zuoto! Fajnie było Was poznać :)

Mr Włóczykij : Dobra robota!! Zmowtywowaliscie mnie żeby postawić pineske na mapie wyjazdów przyszłorocznych w zonie. Pozdro i oby więcej takich materiałów!

Paulina Pawlukowska : Aż ciarki mi przeszły po całym ciele...