Kid Smokes Weed For The First Time and Freaks Out

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Corey Petroskey : Call me subzero cause im freezing nigas

• U͞ᴋɴᴏᴡɴ : Take him to weenie hut general 🌭

CircaCoda : Panic attacks caused by weed are no joke. They are terrifying and unbelievably disorienting. You need to be with people who can bring you back down to earth, not yell at you and freak you out even more.

eevonnee : This is horrible u feel so alone and hopeless when u are with the wrong people

Adam Stewart : These aren't friends.

mxsmsmike : That’s what anxiety looks like high af. This isn’t even funny man.

Zephyr : shit aint funny, ive had panic attacks from weed like this before, its pretty obvious the dude was not comfortable in his situation and these dudes are ridiculing him in the beginning. not cool dawg

Gerd Monteny : Its because he is in a room with idiots, and he isnt comfortable

Drew Johnson : That's terrible. The first time I smoked I smoked half a gram and by 30 mins in I had myself convinced it was laced and that I was dying and no one was there to reassure me

MINDYWAAAA : these "friends" are so not cool.

Little Lee : This shit happened to me this is so unexplainable it is so scary and crazy it makes me so scared to take one hit out of a joint I never wish this on anybody it is insane.

Shlok Gambhir : Don't smoke with wrong people.

Wibster : You’re with the wrong crowd bro

Alexis Aguilar : Paralyzed with fear. That's what you called that .once the guy moved his hand,the brain comprehended that he wasn't not physically paralyzed and he it made him freak out due to the fact that he never experienced it.

Drew Johnson : That dude In the background😂 "I've literally smoked enough weed to kill everyone in this room". But fr tho kids freaking out help him and don't make him feel alone and dying

Wyatt Cook : y would u let someone take dabs for their first time.. 🤔😧

RP : first time with weed and you choose to dab.....

Austin : yo just watching this gives me anxiety. i know exactly how hes feeling.. Not Fun. especially around assholes like that

Belethor : This is how people get depersonalization disorder

gavv mate : im so glad my friends aint like this, they would chill me out instead of make fun👆

TripleBug : That sucks 😂 we all been their at least once

Alex Kirkland : This is disgusting. He’s clearly having a weed induced panic attack and I’ve had them and they are absolutely horrible. I wasn’t right for 5 days afterwards. Dude needs different friends

I-fŌrGöT mY_nÃm3 : This is why it's best to smoke for the first time with people you feel comfortable with. And people who have done this before that you can ask questions. If you feel a little nervous, that's okay. But if you have a ton of anxiety and aren't comfortable in your social situation, it's best not to smoke weed there on your first time

marceline ! : today i smoked thc and i had the biggest anxiety attack. only reason i’m chill rn is because my brother was there to reassure me that it’ll be okay. i honestly thought i was going to die and i still don’t feel like i’m fully in reality. it’s been like this for 7 hours. worst day ever. never doing this shit again man i really thought it was the end for me

Jess Collins : Awww damn I feel so bad for him 😩

Riding With KC : Bruh this aint no joke tha first time i smoked i freaked myself out so much my heart rate was legit 157bpm and i passed tf out😂

Abbey Road : Poor dude was stuck in a catatonic state and hand an anxiety attack ): sending good vibes to the dude

marianasucks : he was freaking out. but his friends arent helping. the first time I smoked I smoked with my sister and a good friend. man it was a good trip, because I knew what to expect, from what they told me it feels like to be high

Catcarp8 : This happened to me and all I can say it was actually the scariest experience of my life. I felt so alone and when I laid down, I would see patterns and colors that for some reason terrified me. I got so dizzy that I started throwing up and I got super paranoid , like every small mistake I had ever made in my life would change my life for the worst. Seriously, no joke, some people should not smoke weed - I will never do it again!

kevin luquin : The people laughing r dicks, like he clearly was having a bad trip and it was his first time so he panicked, but at the same time nibba over reacted

Stormeth : "I've literally smoked enough weed to kill everyone in this room." HAHA well if that isn't comforting to hear you're just panicking.

Boondock Taint : Dude hes having a panic attack. Ive seen this happen when someone smokes for the first time. Ive seen it happen to chronic smokers when they overdab. Its rare yet happens. The last thing you want to do is threaten someone when their panicking like that. Man im glad I have solid friends. If one in our pack had something like this happen. Pink Floyd would be turned on and one of us would tell a side chick to go "sit" with him.

Nytmare 559 : Why would you give him dabs for his first time

Ryan Critchlow : I can only imagine what a nightmare he would be on mushrooms.

Sarah Ziemke : Poor kid You can feel like you're going to die! My first time was a freak out experience. Full of nausea and paranoia!

The straight A's : I did the same thing except I thought I was gonna have a heart attack and I kept saying I need to go to the hospital 😂

Weck Weck : Assholes

imani drozd : For everyone saying call 911 it’s just weed and it’s obviously not laced. Physically he’s fine he’s just freaking out mentally and needs to calm down. Yeah In the moment it feels like you’re gonna die but you never actually are.

Jack Bjermeland : he needs cbd

Moth : Lmao he dissociated so hard he thought he was paralyzed. Not gonna lie the first time I got really high I thought I was dead because my eyelids were numb and I forgot how to open them and thought I was blind / didn’t exist hahah.. didn’t freak out like this guy though. Always have a buddy to calm you down and tell you it’s normal 👍🏻

Ali Hussain : I smoke daily pretty much now but when I usually smoke I feel twitching and tingly in my legs and just can’t stay steady and it feels weird af like I’m so relaxed but so uncomfortable

IZZYBIO 4999 : Call the ambulance Where the amburance *Wee woo wee woo*

jenna juracka : I just had my first experience being paranoid with weed and this shit is soooo relatable, but low key y’all bogus for laughin that shit is serious.

Edward Kenway : cannabis induced panic attack

Irate Frogger : Make sure you are right with yourself sober before you alter your mental state. Just relax and remember no one ever died from weed and try to remove whatever it is in your brain that is causing the anxiety.

SCAR FACE : Call me sub-Zero , cause IM FREZZZIN NIGGAZZZ

ughNatalia : This is the worst feeling when nobody cares cause they’re not going through it and you feel so alone

Saint Levy : He got some cornyass friends

Matthew Kearney : People with certain mental disorders like anxiety should not do drugs, other than mushrooms since they have been found to help with a variety of disorders. If you really want to smoke weed, then smoke a little for your first time and build from there.

Lil Gravy : When you smoke for your first time, be with a childhood friend, if your alone the same thing could happen.