Howard The Shining Alien

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Kadz : 👽D👽A👽M👽E👽 👽T👽U👽 👽C👽O👽S👽I👽T👽A👽

Dio Drando : I'm waiting for that "Here's Howard!" comment.

StickMaster500 : Is this Despacito 2?

Nima : genius

Phorlerus : I am blinded by this xenos lifeform

Spooky Spookleton : Howard is good with axes.

th3c00lgam3r mark63 : *who here before alien comes in your house?*

Kalei IsTooTech : The girl screaming is either the Dame tu cosita guy or Reddit...

spacefrog : Did you steal this idea off me? i uploaded the same video 1 day ago lmao

Pikachowww : Ooh very scary!

Alpaca Fries : So relatable

The derby minehog : *shine right like a howard*

Memzord : Imagine having sleep paralysis and seeing this at the foot of bed just f***in breaking it down and you cant do anything about it like you hear the music in the back and everything bruh

chicken nugget : WHY DID I FIND THIS SO FUNNY I'M CRYING

Some Other Commenter : *DAME TU COSITA AH AH*

Keisha Brown : Dame Tu Cosita cousin

MiximumDennis : Is it just me or the background behind the alien is Globgalab's library

Dat Potatoes : that alien is scary 0.o ! i had nightmare where the alien danced in front of me and i was in prison! the alien also had police hat

pigeoncult : todd howard

The Blue Lover : XD

Non-binaire à moitié Libanais : *WEIRDO*

The Blue Lover : ....

Yikes : Legend

CactusTeam : I mean, he does shine. Not clickbait.

Supreme Leader of *「Z A W A R U D O」* : *Imagine having sleep paralysis and seeing this at the foot of your bed just fucking breaking it down and you cant do anything about it like you hear the music in the back and everything bruh*

Fluffy Cats : Oh god, AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

PRINCE KRAZIE : Shiny

Docial : Dame tu Howard

ColterN10 : I could not be happier with this company. My 10 year old saved up his own money for this scooter. He was super excited to receive it. The one we were sent had a slight design flaw, so we needed to contact the company directly for assistance with assembly. They were extremely helpful and provided us with an instructional video and remained in contact with us via email until everything was resolved. Their help was key to a successful assembly and the scooter has held up fantastically! A great purchase and worth the value paid.

GUCCI SLAV : *DaMe Tu CoSiTa 3 teaser*

Zerkon Playx : *Howard the shitting alien*

Dumbleyee : *My favourite Anime*

Nigger Faggot : I saw dream like this, I can relate this.

CoryYT : Here's johnny!

Thicc Dogo123 : Here’s *HOWARD*

Thicc Dogo123 : Dame Tu Cosita 2 leaked

Retarded Gay : Despacito 3 is looking nice

Retarded Gay : here's ayy lmao

Ronald Abrokwa : Dame tu cosita 2

Yamen Sahtout : Damn Kadz can’t believe u had a discord lol btw I’ve been a subscriber for a very long time this is why I’m curious.

Владимир Путин : Is this Dame Tu Spacito 69?

Eggs Benedict : Dame2cosita

yung jose : *dame 2 cosita*

Josh Bacon : *”HERE’S HOWARD”*

D.A Silver : disliking so can make the video in balance (not hating)

Martvel : *despa tu cosita*

Slick : HERE’S *-Johnny-* *HOWARD*

Papyrus23 MonsterJam,Roblox and more : Wtf

ItZ NoAh : *Heres Howard*

Laura Playz Gacha:3 : *Splended*