I AM REFORMED

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Shaco : I've been here since the channel was called REFORMED LEAGUE STREAMS I remember the cho gath game posted I am a true fkin alpha fkin male I am a true tyler1 fan

Kata gets resets : He is toxic af, but he entertains like a god.

Cyanporo : Korea? R-R-R-Rank 1!!! Tyler1 going for the top

Ricardo Teixeira : Those 12yo kids saying cringe lmao

Rise Buddy : Legend

Santii K : i got banned again for the 8 time :) THX TYLER U ARE A TRUE INSPIRATION

Sven hej : 0:00 A toxic player was born

Christopher Banal : I watch this video every time i get banned

Shlomo Goldberg Assholestein : #REFORMED

Mauricio Hiure : what a amazing speech, my god

Gearking X : meh you all know they banned him because his definitely a top tier player that would set a bad example for new players <3

Michael Kawamura : Too bad you can't get rank 1 in Korea, not because he's banned, but because you need a Korean Social Security Number or at the very least move there with a Visa to play League xd.

Fx : HES UNBANNED BOYS LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Yasun : whats this song ?

MalleClash : He will be the greatest! Wanna see him destroy any LCS or LCK! Let's go TYLER1!!!

Enos 9 : you are the best youtuber/streamer

Daisy Johnson : the speech is so good that seems scripted but its not

Archons : Mood after getting unbanned

Toprak Koç : What's the name of the music? hehe xd

MadMikeDisease : Was this an April Fool's stream?

Torjus Dalen : 1 month later.... RIP

masterblek : I dont know what i would do if tyler1 didnt exist

赫克 : I AM DEFORMED

Captain Jonah : @loltyler1 whats that song bro

Ragnarsson : Rip LEGEND.

BraveCraftFTW : who else is binge watching tyler1s video's hoping he streams again one day FeelsBadman

samzi : throwback

Mathew : 0:00 A legend is born

soaponthemoon : More like PPPPrank one

Theoneandonlykeder : Rank 1!

Gordon Ramsay : Tyler1 For -Election- Adoption

Noctís _ : 00:00 A LEGEND WAS BORN!!

Hat Dag Cat : Two years, still toxic. Well done, Tyler.

Oscar Batten : I've been,here since you had about 100 views a stream

Denzel jdjdjusjd : 2018?

DoubleVision : Feb - April 2016 never forget

shomii : he’s finally reformed.

Creezek : You left your girl for this damn game, I WOULD GIVE THE WORLD TO GET MY GIRL BACK!

Tiqo : lol nope ur bannet

Legendary Wings : 2018?

CaptainKronkers : Can't help but bob my head along with this video.

Holy Water : the legend

perngz : tyler1 rank 1 in everyone's heart riot so jelly

The Kraken : So good :c rip tyler ban

Leonpro YT : Autism

Ryxn : Rrrr Rank 1!

Cameron S : You are sick bro I've been through what ur going through but not that twitch stuff. Im am now challenger

masterblek : ayy 100k

Missing Whacky : 1:08

WheelchairRacer420 : Every single time il edeting my Intlist im listening this speech