What does it all mean? | Eurovision 2018 Mashup

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
Made for http://www.eurostory.nl – online magazine about Eurovision, who dared me to write a song about the Eurovision Song Contest 2018, using the titles of this year's 43 entries. Music and lyrics: Koonian Camera and direction: Maurits Spijkerman Audio mixing: Max Otten Additional guitar: Floris Bosma

Comments from Youtube

Vintagechannel : This must be the INTERVAL ACT!! Please let this happen in Lisbon

Black Poisontears : This is better than half of songs this year XD

Nettle : DOUZE POINTS!!!!

Esc Sharon : WINNER OF THE EUROVISION SOMG CONTEST 2018!! πŸ”₯

Euxiphipops77 : You see Alexander - THAT IS how you make a song.

Rick Velthoven : Make this the opening of the eurovision 2018 pls πŸ˜‚

Pauline vdL : 12 points!

FrenchBaguette : ThΓ© greek flag omggg.. OTHERWISE IT'S AMAZING

Pietro Lodi : Omg this is amazing! Are all this year’s songs in?! Wow!

Virgy Sevilla : l love it !! So good, youΒ΄re a genius, Koonian ! (Y)

Joanna Holman : This is amazing. I hope we get to see you on the Eurovision stage in the future

Johny 7even : Epic song is epic 😁

H U M A N : SLAYYYYY this is so goooood

Hajer Khemiri : this is just a masterpiece (I'm not even joking) loved it love it so much you did an amazing job well done Bravo !!! 12 points from France ;)

VintageTV : Amazing!!

Andrew Konstantinov : UNBELIEVABLY GREAT SONG! Really, true professional, bravo!

Pasqualino Abbadini : When you don't know where to put Italian and Hungarian in your song so you just whisper them at the start. Seriously tho, this is great

Isa FernΓ‘ndez : WINNER OF EUROVISION 2018

Sloopy Clooka : Bonne nuit πŸŒƒ and i love this song lol very original and funny and cool thanks

Myrthe Courtz : omg this is amazing haha

Charlie Mason : can I vote for this

Giorgos Giannopoulos : Good job, but wtf with the greek flag? It should look like that:πŸ‡¬πŸ‡· I hope it's a mistake and you didn't do it on purpose! Keep it up and be more mindful next time! πŸ˜‰βœŒοΈ

Monster X : This is better than most of the songs lol

Star the Triple Devil : This just got into my head but I forgot where it was from so I searched it and good thing I found it.

OldLies : wow this is perfect!

Elchin N : Great mashup!!! Greetings from Azerbaijan πŸ‡¦πŸ‡ΏπŸ’“πŸ’“πŸ’“

Theallin1girl // DeKipVanIda : Real winner! πŸ˜‚β€

Weronika Pruszynska : This is great ❀️❀️

Eldad nahmias : Great πŸ‘πŸ»

Bingocharts : Great :)

Mantai Luaa : Absolutely genius work!!! :)

Mina 12 : THIS IS A W E S O M E !

dominique dufaut : Great song about the songs. Bravo !

wiktoria4919 : Omg I love it! This is amazing

Jess_ JDM : This is so good 😍

toypa kat : Just found this and LOVE it ❀️

Just Edge : It's now a few months later and I'm still disappointed at the amount of views this video deserves but doesn't get.

Emma Tahirovic : can i get this on spotify??

Laura Unterweger : Awwwwww! I love this! <3

Katya Kozubenko : It is very cool😍😍😍

Lysets vokter : Better than all of the songs in the competition

Nordic Hetalian : this is awesome

Alexander Trenchev : That was the best thing I've ever seen!❀

Wiem co Δ‡piem : Wow, that's so cool!

sky blue : SLAYYYYY 😍

Just Edge : "cause i don't wanna TOY with a song that is clever, hiding in the LOST AND FOUND. Call me a silly boy, FUNNY GIRL or whatever but I'm reaching HIGHER GROUND." Definitely my fave lyric

Kamil J : Good, Man!

topinet : Great!!!!

Almubunny : NICE