Vlog On the Way to Jacob's House
Jacobs House

Follow by Email
Facebook
Twitter
Instagram
VLOG On the Way to Jacob's house. I made a vlog of my dad driving me to my friends house. He got mad when I didn't know the how to get there. SUBSCRIBE FOR NEW VIDEOS EVERY WEEK! VLOGS WITH DAD PLAYLIST: https://www.youtube.com/playlist?list=PLBvCbSolJo4reN6Rkw9D8BFeJoQFODTEu FACEBOOK: https://www.facebook.com/aaronsafilmnerd TWITTER: https://twitter.com/aaronsafilmnerd VINE: https://vine.co/v/izvdPLJUV6i SNAPCHAT: aaronsinger BUSINESS INQUIRIES: aaronsinger06@gmail.com

Comments

yung existential crisis : that's why he never paid it fix your teeth, aaron

Molly Anne : THIS IS MY FAVORITE VIDEO ON THE INTERNET

Kirsten Kearsten : I lost it at "I can email his mom" LOL

912pinkturtle : Lowkey your dad is wicked hot

Strekki : Keek messenger.

Tremoney : He probably either has Dental Fluorosis or had his enamel damaged when he was a child from antibiotics.ย  Dental fluorosis, also called mottling of tooth enamel, is a developmental disturbance of dental enamel caused by excessive exposure to high concentrations of fluoride during tooth development. The risk of fluoride overexposure occurs at any age but it is higher at younger ages. In its mild forms (which are its most common), fluorosis often appears as unnoticeable, tiny white streaks or specks in the enamel of the tooth. In its most severe form, tooth appearance is marred by discoloration or brown markings. The enamel may be pitted, rough and hard to clean.[1] The spots and stains left by fluorosis are permanent and may darken over time. Medications. The antibiotics tetracycline and doxycycline are known to discolor teeth when given to children whose teeth are still developing (before age 8). Mouth rinses and washes containing chlorhexidine and cetylpyridinium chloride can also stain teeth. Antihistamines (like Benadryl), antipsychotic drugs, and drugs for high blood pressure also cause teeth discoloration. But yea, keep being assholes telling him to brush his teeth. That makes you look cool (if cool meant being a scumbag).

mike doyon : I'm curious, is this staged and he's playing along? Either way it's fucking hilarious..Iv watched it 10 times easily๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

ThatsMonique : The best video in the WORLD. This video makes me cry in laughter no matter how many times I watch it.

Imani S : my mom would have smacked me into another ethnicity. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Conner Emer : Padre looks a bit like and definitely sounds a bit like Charlie Day from Always Sunny in Philadelphia and Horrible Bosses. Uncanny shit. Also, Aaron pls.

GryndStone : so glad i subscribed to you. these are gems man

Chrisisfake : That was the funniest thing ever! Subscribed, please make more! Your dad is so nice and tolerant .. My dad would have lasted exactly 10 seconds and would have dropped me off and driven home without me.

Gary1q2 : this is fuking next level troll

J. B : Duude, I was so sad, then I watched this video and it made me laugh my problems away! Please update more! C: (Even though your vids revolve around your dads irritation. lol. He's cool too though.)

Jenny Sherlock : @aaronsafilmnerdย  did u ever get to Jacobs? xD

N64 GC : Your dad may have a heart attack

Stephen McArthur : Aaron, your dad still needs to fix his blinker; he's living dangerously.

Jas NH : Scary flashbacks I have had very similar conversations with my kids........ I need to go drink something to calm down now.

Da Kerrfids : XD This never gets old! "ASK HIM FOR AN ADDRESS!!" LOL 0:40 and dad's reaction at 0:47 kills me!!

Steve Munoz : Saw this on Facebook ... Awesome video man

Olivia Kathleen : By far my favorite video ๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿผ

Ericka R. : Chattanooga?...Tennessee? Lmao!

Imperfectly Perfect : LOL I was crying laughing!

Aleena Khan : Wheather it's fake or not idc your videos killed me ๐Ÿ˜ฉ please make more with your dad :)

Liam Hall : I've never met someone more like me๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. This is me and my mom every time we're in the car. Great video

Lexi A : literally my mom #NoChill

Evan Rangel : I don't even care about how this is staged with actors.. Still funny as hell

Boruto Uzumaki : HILARIOUS!!!

Sierra McClure : Seriously, did you ever get to Jacob's? xD This video made my day.

Angry Craig : This is how you write yourself out of an inheritance.

missydanced2 : One of the best videos I've ever watched in my entire life! This video made my life today. It just did. Thank you

John : This is beyond great, I was laughing for so so so so long. Great job guys!ย 

Jade Gomez-Lopez : Fake or not... whatever. This is so dead-on. That is pure parental rage in it's purest form.

Sierra Penny : These vlogs are hilarious. Did you know I'm friends with Aaron? He agreed to friendship with me.

Katherine Chu : LMAO, this is golden. Trolling Level 9000.

Erwin v : i feel bad for the dad. but still funny as hell

Nicole Lucarelli : Lmao! The driver is me in every situation ever omg

char12322 : This made me laugh until I cried and got a headache! I don't think I've ever laugh like that till I couldn't breath! Genius, my work colleges and I loved it ๐Ÿ˜† Love from the UK

Danny Fratella : It's an absolute shame people are ripping your video to their own Facebook pages. This is gold.

Victor Vaness : dude your awesome, keep those vids coming!!!

wolfgirl657 : I really don't care if this is fake. It's Freaking hilarious either way.

SummonerAshley : MAKE MORE!!!

absolut3zr0 : You need to stop drinking soda and start brushing and flossing. Get up on that dental hygiene chief.

OiiNamiSwan : The best part is "that is insanity!"...Kills me every time

Kennedy Mitchell : I've never laughed so hard!!!

DigitalCrumbs : I first found this on Guff's facebook page and it had 20,500,974 views or so the counter said. No credit was given.

Daisy J : Where am I going tomorrow? haha yes

L4W : OMG, I was your Dad just a few days ago...The patience level of a parent is amazing but sometimes we just snap, lmfao!!!ย  Your Dad and I need to have a beer sometime.

Guillermo J. Gonzรกlez : Fake or not this is the most hilarious video ever... Good job guys!!! ๐Ÿ˜‰