Jumanji Animated T.V Show Opening Theme

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

No Place Like Holmes (2010-2015) : :( Robin Williams helped bring us this classic.

Joja Lee : I was so obsessed with this cartoon!

Spicy Gaming // Raijin : This show was so badass back in the day!

ginonovanta : I always preferred this to the movie actually,as a kid i was obsessed with this show; i remember that with a friend at school whe actually drew a version of the jumanji board ourselves and kept inventing riddles XD

CaptainChameleon : If Jumanji was airing today, I bet Van Pelt's rifle would be replaced by a laser gun.

G Koh : *Enter a strange land where danger lurks everywhere.* *Enter a darkness that threatens the day and soul.* *Enter here where impossible is possible.* *Enter Jumanji.*

Ben l'hyène/the hyena : I have chills and tears due to the fact my childhood hit me like a truck and that the opening sequence is simply epic and badass.

epique wenqa aka epik : they had the longest necks ever haha

Sammy N : Alan: Patrick Star Peter: Gretchen Grundler Judy: Jimmy Neutron Trader Slick: Nigel Thornberry

Stephen Milroy : I like how the phrase 'are you game' means either 'are you up for the challenge' or 'are you prey/food for the hunt (i.e. wild game!)' I only just noticed that! Very clever animation department!

Anh-Thu Le : I watched this when I was a kid.

neverpure20 : is everyone crazy here thats one of the most unique and beatiful art styles ive ever seen

Mr_Rhymes : lol can't believe I was okay looking at this show lol as a kid. I forgot how freaky and ugly the animation was lmao

Мирослав Лукьяненко : Ohh, that was thrilling and great, I liked a style of tv series, artwork and general plot! I tried to dress as Van Pelt for Christmas party when I was 12, and everybody asked me why am I wearing strange hat and a rifle, if I am Joseph Stalin 

Aaron Landry : I can’t believe that this exists. It’s so strange to think that the movie would have an unnecessary cartoon spinoff.

Amir Hakimi Abdul Khairi : whos here because of the jumanji movie 2017?

bella rose : This was my shit! omg!

karda009 : I actually watched the show before the movie, and in hindsight, it kinda ruined from the movie for me. The show was so much cooler.

supermanXL : when UPN wanted to get on that Saturday Morning Cartoon but instead put their shows on Sundays and had no competition. RIP UPN

Jaeger Newman : They made a show based on that movie?   What do they do, just play a game every episode.   Also does the animation make anyone think of The Wild Thornberries?

Imane Hamdani : رااااااااااااااائعه  والله تؤثر علي

incufish23 : Like most good 80s-00s kids cartoons I feel the writing department had the freedom to make it equal parts fun and smart but add some real darkness and menace. Jumanji the world in the game was unfriendly, weird and very set in it's make up/resistant to change. Also the artist Everett Peck was a great move, shows look is still very unique.

Go Green : well guys the animation was intended to be ugly ,it ads the twisted atmosphere and makes the villains and monsters look more scary. at least that's what i think and the animation therfore suits this show.

Kawsar Amin : it reminds my childhood

LiyuConberma : I just LOVE how they chanting "Jumunji" in the bg so ominously and the music similar to Indiana Jones adventurous spirit as well. ^w^ Definitely one of my favs childhood shows.

John Israel Fish : This was a thing...

pp lai : Omg I almost forgot about this cartoon.

clzm90 : I like watching this when I was young. There's always a sense of danger in this cartoon and that hunter guy was very crooked indeed (somehow he never dies even when he's eaten or something like that). But can someone tell me if the kids could go home every episode or were they stuck in the Jumanji world the whole series? And is the caveman guy like the kids' uncle or something who was stuck in the Jumanji world and couldn't get out?

Keanu Dave : This rimeds of the wild thornberrys

Michael J. : Basically take Jumanji and throw it in the art style of Duckman.

Nathan Stanfield : The rhino at the beginning fucks me up, why would a rhino have sharp teeth? also the placement of it's eyes is way wrong for a rhino, then again the same could be said for the humans

joevox316 : There was a Jumanji cartoon? I had no idea.... Cool!

Clubby : time to play the game

Foxy B : What year is it?!

Mehedi Hasan : This reminds me my childhood :)

98209276 : this reminded me that growing up sucks these were better times I miss the 90s intensely

Kag 1995 : Looks sorta like a nick show

Jon P : Dayum Jumanji your scary....

Atripple : I wanna see a crossover of Jumanji and The Wild Thronberrys.

mega NAIROD : This looks quite badass!

JinHit Entertainment : I loved that show when i was younger af

Masato Tanaka : One the most epic Openings i've ever seen to a cartoon

Dalon Young : W...W...What? this...this is a THING?!

Rami DSO : pretty kickass song to be honest...

Christos Ambargis : the zebras have boobs for eyes! gotta love the 90's!!

027220 : I perfer the movie.

Alysen Wolf : THIS WAS MY LIFE AS A SMOL CHILD

Kyleigh Felan : Sometimes I like this video :-)

iknowidie : OMGGGGG!!!!! I love this show when I was a kid. Need to re-watch this.

jonathan george : The Rock