George Carlin: Fuck the children!

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

rustyfishplate : "School uniforms is communism." Have you never been to catholic school, you fucking morons?

Jimmy David : But there really *are* "guns" in church which are dangerous to children... You'll find them inside priest's pants ;-)

The Cowboy : "Today's kids are way to soft." - George Carlin. So true!

MrRiddle : Some people take "fuck the children" way too seriously.

StarDust [SS!Megalo] : "And remember, this is Mr.Conductor talking." THAT REFERENCE THOUGH.

Xp0SeDyooo o : I'm 15 and I agree I was spoiled growing up and my parents are overprotective I just wanna live my damn life as he said survival of the fittest if I were the kid to swallow the dam marbles then so be it but don't spoil your kids it ruins there life's 15 years of my life overprotected I can't even go to a friend's house. Why, because my parents don't know their parents they might be dangerous. Its horrible don't ruin their life's by being overprotective and spoil them. He says fuck the children what I think he's really saying is fuck the parents who won't let their children live a normal life.

BTISSEM BFALEH : "You wanna help your children?" DON'T FUCKING HAVE THEM.

bigbangzGaming : Comedy is shit know lol bill mahers under fire for just saying the n word

Curious Mitch : I really agree with what he said about kids being too soft. When you treat a child like a child, they continue to behave like a child and never grow up, or at least don't until reality hits them hard in the face, but when you treat a child like an adult, they learn to behave like an adult. They actually grow up! Don't spoil your children, it hurts them in the long run! Teach them how the real world actually works!

Peter MacKay : George Carlin was brutally honest and intellectually brilliant. When you compare him to the average politician . . . well, you know what I'm saying. We are totally brainwashed as a species.

Samuel Trajano : natural selection really is passive eugenics

darkprince56 : Wow, he called it on someone going nuts and shooting up a church...

ToxicMineralCaden : 4:39 I got dibs!

Meriem El : babyboomers fucked up their kids

anthony brauch : I had a chemistry set that made really great explosives. we had real guns at 12yrs old..

Adam Oliva : Nobody is off limits with George Lol I wonder what he would say about the people of today?

Bob Smiles : Everyone dies But not everyone lives... R.I.P - George Carlin

S Mona : More brilliant Carlin. I'm a dad and this is all so true.

Ansel Norman : 5:07 Oh my god 😂😂😂

Bryce Petite : Was this sketch made around the point thomas the tank engine became to get encircled around the " Children " instead of railway realism?.... If so, I can see why.

August Clifford : Damn I wish George were still here...we need him even more now than we did even then.

Yara Abdoh : Fuck old people how bout that

Monika Wheeler : I am glad I had a foreign mother. Americans are kind of crazy.

Devastating Reverend Tom : "Well I love my children! 🤓👨‍👩‍👧‍👦❣️"...¡FUCK YOU!

Murasaki Neko : Hahah wow hes got a good point. Im so glad i never want kids. XD

LemonadepieX : #Fuckthechildren

Zam the Catcoon : I have ADD I get way more than three hours of day dreaming

johana t : "....because the narration was in german" what a burn

Commodified Myself : This guy is hardcore

guillotine283 : 4:30 Yup, it's happened. Just like that too

Dario Wirtha : I work in the supermarket and these parents let their snotty kid ride the shopping cart like a skateboard. Fuck the parents.

Germán Rivas : This is actually what I thought when Harambe was killed.

K H : I miss George.

Osoris Salgado : John Wayne Gacey loved kids so much he killed them.That's true love.

Kryptic_slimey : *Fuck the children.*

jim boukis : fuck the children hahahahaha HE RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS best ever !!!

Chuck Foley : Day dreaming is amazing. The good part about it is that you don't need a helmet for it. Unless your one of those nuts the think that the sky is falling

Zenith Tempest : from a biological standpoint, he's actually correct in saying that too many people are being saved. humanity is slowly overpopulating the planet, to the point where we'll soon run out of resources to divide even in first world countries (which would be remedied if natural selection were actually allowed to occur). just some food for thought.

James Neylan : well i love my children......FUCK You! he delivered that line perfectly

Chris Campbell : I was little shit when I was a kid. Now at 45, I'm a bigger, older shit.

Zachery Robinson : 235 people love their children too much

Khadija Al-h : That goes for dog owners too. I hate it when a dog owner says, "My dog is very smart!" And I respond, "All dogs are smart, not just yours".

shamus248 : George Carlin predicted Dylann Roof

Kiko Ayari : Icon.

That Guitar Guy : Kids suck and I won't have them lmao

Parker Morgan : "Well, I love my children.", FUCK YOOOUUU!!!!!

David Breden : outstanding, and very true

Dkabakjian18 : Just to save a few thousand lives

Team Muller : Yes I do hate kids very much

Drew Freeman : What are we doing to the children again?